Må jeg se jeres børn på ca. 20 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

JustinsMoar

Justin er 19 mdr.
Han er 80 cm og vejer 9,5 kg.
Hans hovedomfang er 44 cm.
Han bruger str. 74-80 i tøj og 18,5 i sko.

Han har Ceberal Parese.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Nessie

Hvor er det nogle skønne unger vi har

Anmeld

5. juni 2011

Christina.78

Nalle skriver:

Her er Victoria da hun var 20 måneder

Sikke et smil og dejlige øjne 

Anmeld

5. juni 2011

Christina.78

Hopper med selvom Cecilie er 2 år og 3 mdr her d 12 juni..hun er lige rykket op i 86 i de fleste mærker tøj og bruger 22 i sko..

Hun vejer 11.5 og er 86 cm og ja under gennemsnittet men følger sin egen kurve..har aldrig været den store grovæder som resten af familien men vi har først nu lært at acceptere ikke at kæmpe for at få hende til at spise men køre det lidt efter hendes rytme

Anmeld

5. juni 2011

MinNoah

Ann. skriver:

Ja hold da op en forskel på ham og Lærke 

Men synes slet ikke han virker som en basse på billedet? - Men dejlig ser han ud

Tja han har gode kinder - men ellers ser han ikke tyk ud ;-)

Tak - din pige ser også skøn ud.

Anmeld

5. juni 2011

klmf

mortilflere skriver:

Rykker hun på andre områder ???

for sådan er Alberte rykker hun på andre områder så er det kun det , så står alt andet i stampe ...

Og så et kærligt spark/puf , hvad hjælper det at sammenligne hende med raske børn ???

Vores piger er ikke som andre og bliver det ikke , det er hårdt at indse det  men sådan er det bare

Alberte var / er et nips , men ikke så vildt mere som det var , sidste sommer brugte hun 74 i tøj på hendes 5 års fødselsdag , i år 1½ mdr før hendes 6 års fødselsdag er hun oppe i 98 i bluser og ca 104  i bukser .

Hun bruger en 25 i sko og det er vildt for da hun var 4 brugte hun str 16 ...

God pointe

Ved godt det må være så svært, men din lille sveske har jo nogle lidt andre betingelser end raske børn, så hun skal kun sammenlignes med sig selv vel

Nemmere sagt end gjort jeg ved det - Oliver har de korteste ben og vokser heller ikke meget. Han kan stadig passe de bukser han blev døbt i for et år siden! Han vokser i det hele taget ikke rigtig ud af sit tøj, men han trives og udvikler sig motorisk og sprogligt hele tiden, så jeg slår koldt vand i blodet og håber han tager et vokse-spring senere

Anmeld

5. juni 2011

klmf

*Baby09* skriver:

Justin er 19 mdr.
Han er 80 cm og vejer 9,5 kg.
Hans hovedomfang er 44 cm.
Han bruger str. 74-80 i tøj og 18,5 i sko.

Han har Ceberal Parese.

Din dreng er godt nok køn Han må da ikke være til at stå for...

Anmeld

5. juni 2011

Nalle

Christina.78 skriver:

Sikke et smil og dejlige øjne 

Ja, de skønne

Anmeld

5. juni 2011

>>Carina<<

Magnus er godt nok kun lige blevet 19 mdr her d.2/6 men jeg TROR han følger godt med.

Han er 84 cm og vejer 11 kg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2011

Halbschön

Jeg kan ikke ligge billede ind, men Nicolai blir 20mdr om 12 dage... Han vejer 14kg og er omkring 91cm.. Hans hovedomfang kender jeg ikke men det var 40 ved fødslen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.