Må jeg se jeres børn på ca. 20 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Ann.

mortilflere skriver:

Rykker hun på andre områder ???

for sådan er Alberte rykker hun på andre områder så er det kun det , så står alt andet i stampe ...

Og så et kærligt spark/puf , hvad hjælper det at sammenligne hende med raske børn ???

Vores piger er ikke som andre og bliver det ikke , det er hårdt at indse det  men sådan er det bare

Alberte var / er et nips , men ikke så vildt mere som det var , sidste sommer brugte hun 74 i tøj på hendes 5 års fødselsdag , i år 1½ mdr før hendes 6 års fødselsdag er hun oppe i 98 i bluser og ca 104  i bukser .

Hun bruger en 25 i sko og det er vildt for da hun var 4 brugte hun str 16 ...

Nej hun rykker ikke rigtig - hun har brugt 74 og 80 i tøj i meget lang tid. 

Hun bliver 18-19 i sko og strømper og de er endda lidt for store. Hun har stadig baby-agtige fingre.

Jeg har bare nemmere ved at se forskellen på billeder og IRL end på en kurve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Nessie

Ann. skriver:

Tak for dit svar

Og så er der ikke så meget forskel i højden på ham og Lærke, men alligevel en del på vægten.

Men det er godt nok en rigtig charmebøf du har

Mange tak

Kan det ikke have noget med hendes handicap at gøre, at hun måske ikke vokser så meget i øjeblikket? Har I fået en diagnose på hende?

Daniel vokser ikke ret meget i øjeblikket, har brugt str. 86 siden december, men til gengæld er han ved at udvikle sprog, men ved ikke om det kan være nogenlunde det samme for din datter?

Anmeld

5. juni 2011

JustAnotherName

Hun er handicappet og ved at det spiller en rolle - men synes selv det er vildt.

Tror ikke det er så ekstremt. Slet ikke når der kan være en begrundelse i det i og med, at hun er handicappet.

Mine piger er også, og har alle dage været det, ret små til samligning med andre piger på samme alder ... De bruger begge 2 størrelser mindre i tøj end de fleste andre på deres alder og 2-3 størrelser mindre i sko.

Det afhænger jo også af forældrene - var du selv "en stor baby" dengang?

Hvis bare din pige er glad og tilpas ...så "skiii være" med resten!

Anmeld

5. juni 2011

Ann.

Nessie skriver:

Mange tak

Kan det ikke have noget med hendes handicap at gøre, at hun måske ikke vokser så meget i øjeblikket? Har I fået en diagnose på hende?

Daniel vokser ikke ret meget i øjeblikket, har brugt str. 86 siden december, men til gengæld er han ved at udvikle sprog, men ved ikke om det kan være nogenlunde det samme for din datter?

Det har helt klart noget med hendes handicap at gøre - men jeg synes stadig at det er vildt.

Hun er fået diagnosen Aicardi Syndrom.

Anmeld

5. juni 2011

Nessie

Ann. skriver:

Det har helt klart noget med hendes handicap at gøre - men jeg synes stadig at det er vildt.

Hun er fået diagnosen Aicardi Syndrom.

Men hvad siger lægen til det? Kan det ikke være en meget "normal" udvikling med det handicap?

Jeg læste lige hurtigt om det på nettet, men kan se at de faktisk ikke ved ret meget om sygdommen endnu.

Jg ønsker jer alle alt det bedste  

Anmeld

5. juni 2011

Ann.

Nessie skriver:

Men hvad siger lægen til det? Kan det ikke være en meget "normal" udvikling med det handicap?

Jeg læste lige hurtigt om det på nettet, men kan se at de faktisk ikke ved ret meget om sygdommen endnu.

Jg ønsker jer alle alt det bedste  

Hun er på diæt lige nu - så det kan muligvis være det der hæmmer væksten - men nu skal hun snart af diæten igen og jeg håber at det kan rette lidt op på det

Anmeld

5. juni 2011

mortilflere

Ann. skriver:

Nej hun rykker ikke rigtig - hun har brugt 74 og 80 i tøj i meget lang tid. 

Hun bliver 18-19 i sko og strømper og de er endda lidt for store. Hun har stadig baby-agtige fingre.

Jeg har bare nemmere ved at se forskellen på billeder og IRL end på en kurve.

Alberte var i 69 i flere år , seriøst hun for aldrig tøj fordi hun vokser ud af det men fordi vi ikke gider bruge det mere

Ja men hvad vil du bruge det til ?? , at dunke dig selv i knolden over at hun ik er så stor ???

Hun har bare sat røv for tidligt som vi siger her

Anmeld

5. juni 2011

Livas mor

Liva er vel ca. 19 ½ måned nu, så her kan jeg vist være med

Hmm ved egentlig ikke hvad hun vejer nu, men klart over 11 kg og hun er ca. 88 cm høj (har meget lange slanke ben).

Hun bruger str. 92 i tøj og str. 22 i sko.

Hun startede først med at gå da hun var 16 måneder, men er kommet efter det nu.. Tilgengæld snakker hun som et vandfald og er et lille ekko, som gentager alt hvad man siger

Her er lidt nye billeder..

Knus Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2011

LinLin

David 20 mdr: 12,2 kg og 80 cm

Anmeld

5. juni 2011

Nalle

Her er Victoria da hun var 20 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.