Må jeg se jeres børn på ca. 20 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

mortilflere

lotchen skriver:

God pointe

Ved godt det må være så svært, men din lille sveske har jo nogle lidt andre betingelser end raske børn, så hun skal kun sammenlignes med sig selv vel

Nemmere sagt end gjort jeg ved det - Oliver har de korteste ben og vokser heller ikke meget. Han kan stadig passe de bukser han blev døbt i for et år siden! Han vokser i det hele taget ikke rigtig ud af sit tøj, men han trives og udvikler sig motorisk og sprogligt hele tiden, så jeg slår koldt vand i blodet og håber han tager et vokse-spring senere

Jeg har selv været der det er pisse hårdt , virkeligt , men man må trække en streg i sandet , se på barnet , mange spøger mig hvad A vejer og måler , og nu svare jeg hun vejer for meget da hun er et bære barn , og hun måler fra den ene ende til den anden

Men det hjælper oxo at jeg ikke har læger omkring mig der går op i hendes linje , men ser på barnet

Alberte spiser ikke rigtigt fra kl 15 , jeg var ulykkelig men som lægen siger "Am hun er tilpas , hun spiser godt indtil da og det er det du skal se på!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Ann. skriver:

Jeg synes Lærke bliver mindre og mindre i forhold til andre på hendes alder - derfor kunne jeg godt tænke mig at se jeres børn på ca. 20 mdr.

Hvad er deres vægt, længde og hovedomfang?

Lærke er 80 cm og har været det længe - hun vejer 9100 g og har et hovedomfang på kun 41 cm 

Hun ligger udenfor kurverne i alt - men synes bare det er nemmere at se, når man ser på andre.

I får lige et par billeder af Lærke som er taget idag - og jeg synes faktisk bare at hun ligner et meget langt spædbarn, når hun nu stadig ligger som en frø 

syntes hun ser fin ud og lyder til at have sin helt egen rigtige str...

Men du får lige nogle billeder af vores dreng da han var 20 mdr. Der var han omkring 86-87 cm og mellem 9,8 - 10,1 kg.

Idag er han 33 mdr og et sted mellem 92-97. Da de på børne amb får ham til 92 cm, men vores barnevogn med liggemål 97 stemmer han hoved og fødder imod... Og stadig samme vægt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Min søn er 18 mdr her den 23 juni 2011..

han vejer 13.5 kg og er ca 91 cm.

Snakker meget nu og kan sige mange ting.som tak for mad sov godt.er begyndt næsten af sige elsker dig mor.hej tak mor far og meget meget andet.

Billederne 1-2 er fra maj 2011

Billede 3-4-5 er fra den 5 juni 2011.

Henriette

Anmeld

6. juni 2011

L.J.L

Her en min dreng på 18 mdr. ( længde 83cm, 12 kg, hovedomfang kender jeg ikke, men han har altid haft et stort hoved og da han var 8 mdr målte det 46,5 cm )

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Tak for alle jeres svar.

Ja - jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg oprettede denne tråd? Men tror et eller andet sted at det er fordi at jeg håber at Lærke ikke falder tilbage med ALT.

Og det gør hun lige pt 

Det gør ondt at se, men håbede at der måske var andre på Lærkes alder som lignede hendes størrelse.

Anmeld

6. juni 2011

lykkekevin

her er lykke hun er godt nok 22 mdr

hun er 86 høj og vejer 9,6 kilo

Anmeld

6. juni 2011

Nemesis

hov havde skrevet en masse men det forsvandt.

Sara er 17 mdr og måler nu 81 cm og vejer nu 9,7 kg.

:-) sisse

Anmeld

6. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Ann. skriver:

Tak for alle jeres svar.

Ja - jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg oprettede denne tråd? Men tror et eller andet sted at det er fordi at jeg håber at Lærke ikke falder tilbage med ALT.

Og det gør hun lige pt 

Det gør ondt at se, men håbede at der måske var andre på Lærkes alder som lignede hendes størrelse.

kæmpe kram til dig...

Lærke er en speciel pige, se på hende som den smukke og glade pige hun er og ikke på str... 

Vi har en fætter der er 2 mdr yngre end frederic, han var og er stadig en bette fis - men det gør ham jo ikke til et ringere barn. 

Handicaped - meget syge børn mm. vokser ikke altid det de skal, fordi de bruger deres 'krudt' på det at være syg/ dårlig. 

Vi var så 'uheldige' at alle 3 par i familien fik barn i samme år og alle drenge. Er du gal hvor bliver der sammelignet meget, på alle leder og kanter. Vores er den midterste og altid været den letteste.  Selv lille kusine der lige er blevet 2 i maj vejer 2-3 kg mere end vores. 

Vores voksed det første leve år 30 cm - hvor normalen siger ca 25 cm, men gik helt i stå da han runded 1 år og på 21 mdr er han blot vokset 12 cm (2. leveår lyder 'normal' på ca 12 cm) og vægt kun øget med ca et ½ kg. Vi render på børne amb og har gjort det siden han blev 1 år - været indlagt - alle mulige prøver mm. Han har ligeledes fået aff pulver i lige så lang tid, fordi han spiser og drikker for lidt til at hans mave selv kan fungere..

Anmeld

6. juni 2011

ønskebørn74

Ann. skriver:

Jeg synes Lærke bliver mindre og mindre i forhold til andre på hendes alder - derfor kunne jeg godt tænke mig at se jeres børn på ca. 20 mdr.

Hvad er deres vægt, længde og hovedomfang?

Lærke er 80 cm og har været det længe - hun vejer 9100 g og har et hovedomfang på kun 41 cm 

Hun ligger udenfor kurverne i alt - men synes bare det er nemmere at se, når man ser på andre.

I får lige et par billeder af Lærke som er taget idag - og jeg synes faktisk bare at hun ligner et meget langt spædbarn, når hun nu stadig ligger som en frø 

totalt dejlig er hun... og nøj jeg er missundelig... lige den skråstol jeg vil have fingre i...

Anmeld

6. juni 2011

H+S Skjolgborg.

åå de er gode...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.