Fra DUM til sangerinde - eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

lisesp83

Den pige er jo lækker. Super udseende altså. (kan man ane en snert af misundelse?)

Og hendes stemme er okay, men jeg kan slet slet ikke høre hvad hun synger. Skide ærgeligt, for ellers lyder det da helt ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Nadia&Daniel

lisesp83 skriver:

Den pige er jo lækker. Super udseende altså. (kan man ane en snert af misundelse?)

Og hendes stemme er okay, men jeg kan slet slet ikke høre hvad hun synger. Skide ærgeligt, for ellers lyder det da helt ok.

Anmeld

5. juni 2011

nvm

merle2010 skriver:

synes sku hun synger godt, og det er en fed sang synes malou er så sød og så er hun jo DRØN lækker... wooowww

hun er super lækker, mega flot pige, ig kan ikk andet end at holde af hende, hun virker så fjollet og sød, det samme med familien

tror sku der er mange af hendes haters derude, der ,møg misundelig på hende

Anmeld

5. juni 2011

nvm

lisesp83 skriver:

HUN ER MØG MEGA HAMMER LÆKKER

jeg er pisse misundelig på hvordan hun ser ud

Anmeld

5. juni 2011

lisesp83

nvm skriver:

HUN ER MØG MEGA HAMMER LÆKKER

jeg er pisse misundelig på hvordan hun ser ud

Ja jeg vil fadme også være så lækker. haha

Anmeld

5. juni 2011

skønneunger

er jeg den eneste som syntes det lyder af h....... til ?

man kan ikke høre hvad hun siger og det eneste tidspunkt i sangen hvor sangen kræver lidt af hendes stemme går det helt galt

og nej jeg er ikke misundelig, flot er hun da men synge kan hun ikke.

Anmeld

5. juni 2011

lisesp83

skønneunger skriver:

er jeg den eneste som syntes det lyder af h....... til ?

man kan ikke høre hvad hun siger og det eneste tidspunkt i sangen hvor sangen kræver lidt af hendes stemme går det helt galt

og nej jeg er ikke misundelig, flot er hun da men synge kan hun ikke.

Jeg kan heller ikke høre, hvad hun synger. Hvis man kunne det, så tror jeg altså det lød helt godt.

Hun er da en usleben diamant. Og hun har ikke fået sang timer eller noget. Alle skal starte et sted, og er det hendes drøm, hvorfor så kritisere?

Anmeld

5. juni 2011

Wimmie

Er jeg den eneste der både synes hun synger skidt, at sangen er dårlig og at hun ikke er lækker?

Og nej, jeg er på ingen måder misundelig på hendes udseende - det kan godt være hun i manges øjne er lækker, men jeg synes hun ligner en stripper og hun gemmer sig bag et meget falsk udseende ydre - der er intet naturligt over hende.

Men underholdende i "De Unge Mødre" er hun da helt bestemt, og jeg synes ikke at hun er en lige så dårlig mor som mange gør hende til.

Anmeld

5. juni 2011

Bambii

Nadia&Daniel skriver:

...hvad????

http://www.youtube.com/watch?v=cgCB0DOmhJQ

Jeg kan slet ikke se videoen..

Anmeld

5. juni 2011

jydeinden

må ærligt indrømme jeg hverken har hørt den, eller har ide om at høre den sang, synes hun virker en tand for medie "liderlig" og den type af personlighed kan jeg absolut ikke døje...

om jeg er misundelig? nej, hun ser da okay ud, men synes hun ser noget ældre ud end hun er, og dét kan jeg ikke forstå behovet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.