Fra DUM til sangerinde - eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

*A*

Jeg synes det lyder som en plade der er gået i hak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

L83

merle2010 skriver:

synes sku hun synger godt, og det er en fed sang synes malou er så sød og så er hun jo DRØN lækker... wooowww

ja hun er skøn

Anmeld

4. juni 2011

merle2010

Linda83 skriver:

ja hun er skøn

ja helt sikkert.. har aldrig mødt eller snakket med hende, men ud fra DUM, synes jeg hun er fantastisk.. og TINO er bare så skøn en unge.. lad hende bare lave musik, jeg vil gerne lytte til det

Anmeld

4. juni 2011

Shibby

Tazz,-Det vidste jeg ikke..Jeg har altså ikke hørt noget.. :/

Men noget godt er det da..Det er joey moe der har skrevet sangen så hun har gode kontakter,og med den rette øvelse så tror jeg sgu hun kan blive rigtig god

merle,Sej fordi jeg støtter hende? Ej vel.. Jeg støtter op omkring den drøm fordi jeg fornemmer et talent. På trods af at jeg ikke bryder mig om malou som person,så har jeg bare en god fornemmelse omkring det hun har at byde på. Jeg tror på det,ergo støtter jeg!

Anmeld

4. juni 2011

tazz

Shibby skriver:

Men noget godt er det da..Det er joey moe der har skrevet sangen så hun har gode kontakter,og med den rette øvelse så tror jeg sgu hun kan blive rigtig god

merle,Sej fordi jeg støtter hende? Ej vel.. Jeg støtter op omkring den drøm fordi jeg fornemmer et talent. På trods af at jeg ikke bryder mig om malou som person,så har jeg bare en god fornemmelse omkring det hun har at byde på. Jeg tror på det,ergo støtter jeg!

Ved det også kun fordi jeg har en veninde der er sangerinde. Det er det vildeste de har på samlebånd

Hvis hun er seriøst talentfuld, så håber jeg virkelig, at de får givet hende nogle sange med pondus og ikke kun døgnflue pop. Det vil da være synd hvis hun ryger på bålet med de andre der kun prøver at presse det sidste ud af citronen inden de bliver glemt igen.

Anmeld

4. juni 2011

N&J

Jeg syntes den er meget god, og hun har en fin stemme - ikke en stor stemme, men langt bedre end de sidste 10 realitystjerner der er kommet på markedet.. hun er en pæn pige, så fyrene kommer til at elske hende, pigerne under de par og tyve til at hade hende.. jeg vil godt lytte til hende

Anmeld

4. juni 2011

MosterA

tazz skriver:

Det er også derfor jeg skriver reality'stjerner', så det er ikke taget ud af sammenhæng.

Beatet er benyttet til de første 7 mia. 'dansehits'. Og de bliver altid hits fordi beatet er så kendt og dansable, at gulvet fyldes med det samme. Der ligger en sang herinde med en anden realitydame - det er præcis samme beat.

Helt generelt, så kunne jeg seriøst godt tænke mig lidt variation fra de for *bande og svovle* pladeproducere. Få noget originalitet og kvalitet ud, i stedet for noget som holder sommeren over.

Ha ha lige hvad jeg tænkte. Det er den genre der bliver sendt ud i spandevis lige inden sommer. Det er let genkendeligt, alle kan danse til det og - i de fleste tilfælde - er der et fængende omkvæd som alle kan synge med på.

Desværre er det sjældent noget der holder ret meget mere end sommeren over 

Anmeld

4. juni 2011

Shibby

tazz skriver:

Ved det også kun fordi jeg har en veninde der er sangerinde. Det er det vildeste de har på samlebånd

Hvis hun er seriøst talentfuld, så håber jeg virkelig, at de får givet hende nogle sange med pondus og ikke kun døgnflue pop. Det vil da være synd hvis hun ryger på bålet med de andre der kun prøver at presse det sidste ud af citronen inden de bliver glemt igen.

Hvor ærgeligt hvis det er sandt..På den anden side så er det den slags der er in. Hun giver dem det som hendes målgruppe tydeligvis vil have og jeg håber det vil være nok til et gennembrud når nu hun ønsker det så højt  Der har været mange reality stjerner der ender som døgnfluer..Ham jeg syntes bedst om kæmper stadig for et gennembrud. Han synger godt,men åbenbart ikk godt nok. Martin fra singleliv..Kæft han er nice  Han blev glemt da han stoppede i singleliv. Folk lytter lidt på youtube men alle kan blive lyttet til på youtube. det er der ikke noget ektra specielt over i dag jo

Selv ham dværgen med store briller blev kendt for at mime til sange han kunne lide. Det førte ham endda til et samarbejde med 50cent..youtube kan gøre meget,men når alt kommer til alt så er den dværg noget folk glemmer når de har fundet anden underholdning.. Livet i underholdningsbranchen er hård. Den er svær at slå igennem,men når nu drømmen er så stærk så vil jeg håbe det bedste for hende. Om ikke andet får hun levet den drøm ud så hun ikke sidder om 10 år og ærger sig over at hun ikke tog springet

Anmeld

4. juni 2011

sandorff

Nadia&Daniel skriver:

...hvad????

http://www.youtube.com/watch?v=cgCB0DOmhJQ

jeg syntes da det lyder meget godt. vil give folk ret i at man ikke rigtigt kan høre hvad hun synger...

men ud over det, så kunne jeg godt lige hvad jeg hørte. nu må vi så bare håbe hun lyder godt live. ellers kommer den jantelov, som danskerne elsker at slå andre i hovdet med, og rammer hende hårdt og kontant i ryven!!

krydser   for hende...

Anmeld

4. juni 2011

merle2010

Shibby skriver:

synes bare det er fedt at i kan støtte hinanden og tale godt om hinanden.. der er så meget fnidder fnadder omkring DUM.. men ja hun skal da helt klart leve sin drøm ud.. jeg synes det lyder godt.. hun skal bare have nogle fede sange at synge.. så skal det nok gå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.