Fra DUM til sangerinde - eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Meliora

merle2010 skriver:

hvor er du sej at du støtter hende.. jeg støtter hende osse fuldt ud, synes hun er for sej.. og vidste slet ikke at hun kunne synge, men det kan hun altså, og det lyder sku godt.. og mændene synes jo hun er DRØN lækker.. min mand og mandevenner savler over hende når jeg ser de unge mødre.. go MALOU

RETTELSE: Hun kan så på ingen måde synge. Ja hun kan hviske lidt mumleri i en mikrofon, men lad os så kalde det dét, og ikke misbruge ordet sang. Kaster snart på over den der medieliderlighed der blomstrer i det ganske danske land. Hvis man er skuespiller, så SKAL man prøve kræfter med sang, og er man sanger, så SKAL man prøve skuespil, og er man god til få et barn som 15 årig og føre sig frem i medierne, men man ligner Annie fønsby, ja SÅ skal man da lege sangerinde også. Ad siger jeg bare. Man kan ikke være god til alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

RETTELSE: Hun kan så på ingen måde synge. Ja hun kan hviske lidt mumleri i en mikrofon, men lad os så kalde det dét, og ikke misbruge ordet sang. Kaster snart på over den der medieliderlighed der blomstrer i det ganske danske land. Hvis man er skuespiller, så SKAL man prøve kræfter med sang, og er man sanger, så SKAL man prøve skuespil, og er man god til få et barn som 15 årig og føre sig frem i medierne, men man ligner Annie fønsby, ja SÅ skal man da lege sangerinde også. Ad siger jeg bare. Man kan ikke være god til alt!

rolig, rolig haha..

- synes nu hun er langt fra anni fønsby

Anmeld

5. juni 2011

MaliksMor

jeg synes det lyder som en liderlig stemme, og man forstår ikke halv delen af hvad hun siger...

men, udover det lyder det godt nok - også har tøsen udsenet med sig..

Anmeld

5. juni 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

rolig, rolig haha..

- synes nu hun er langt fra anni fønsby

Det er bare for meget at folk sluger det råt, så snart en eller anden semikendt realitystjerne tror de kan blive fantastiske sangerinder ved at stønne lidt på et samlebånds beat, med autotune væltende ind over...! Det er IKKE sådan man laver musik, og det vil alle musikere nok give mig ret i:-)

Anmeld

5. juni 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

Det er bare for meget at folk sluger det råt, så snart en eller anden semikendt realitystjerne tror de kan blive fantastiske sangerinder ved at stønne lidt på et samlebånds beat, med autotune væltende ind over...! Det er IKKE sådan man laver musik, og det vil alle musikere nok give mig ret i:-)

Hvis man nu ser bort fra at hun er med i de unge mødre osv.

SÅ er det jo fint nok, borset fra at ham ikke forstår halv delen af hvad hun synger. Og ja, hun det lyder lidt som om hun stønner mere end hun synger -

Anmeld

5. juni 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

Hvis man nu ser bort fra at hun er med i de unge mødre osv.

SÅ er det jo fint nok, borset fra at ham ikke forstår halv delen af hvad hun synger. Og ja, hun det lyder lidt som om hun stønner mere end hun synger -

Uanset om hun var en ukendt pige fra sydhavnen eller kendt fra de unge mødre, så ændrer det jo ikke på at det er dårlig "musik", da både sangen og stemmen er super ringe:-s

Anmeld

5. juni 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

Uanset om hun var en ukendt pige fra sydhavnen eller kendt fra de unge mødre, så ændrer det jo ikke på at det er dårlig "musik", da både sangen og stemmen er super ringe:-s

men, du nævnte selv oven over at alle "kendis" fra tv'et skulle prøve sig af med det ene og det andet ??

-

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

teksten er ikk ret tydeligt men synge kan hun nu godt vil jeg sige. har da hvertfald hørt mange der lydere værre end det.
men teksten kunne godt blive tydligere.
hvis det er det hun vil skal hun da også gøre noget ved det og kæmpe for at komme igang med det vil jeg nu altså mene.

Anmeld

5. juni 2011

Isabeau

Nadia&Daniel skriver:

...hvad????

http://www.youtube.com/watch?v=cgCB0DOmhJQ

Jeg kan faktisk godt lide den

Anmeld

5. juni 2011

Isabella_mor

nå. jeg syntes da hun synger meget godt...

men nu har vi jo også autotune, lyden er får alt til at lyde godt selvom man synger a' helveds til....

så må man jo bedømme hende efter hendes sang irl, uden autotune..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.