Fra DUM til sangerinde - eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

tazz

Frk Mig skriver:

jeg kan ærlig talt ikke høre hva hun synger .. det lyder godt .. men fatter ikk et ord .. 

Der var noget med 'hjerte' og '2 plus 1' og 'DecibÆÆææææÆÆæællll'.

Hendes sangstemme ligger meget fjernt fra hendes normale stemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Shibby

tazz skriver:

Kan godt være, at hun er usleben diamant, skal jeg ikke kunne udtale mig om, har aldrig hørt hende synge. Men det der med, at give folk en pladekontrakt først og sangtimer bagefter virker ikke troværdigt på mig.

Hvorfor er det lige det reality'stjernerne' har kastet deres kærlighed på? Det er ganske få der faktisk har en hæderlig sangstemme. Så skal dem der virkelig kan kæmpe livet ud af sig selv - det vil nok være lettere at tage til Mexico og knalde for åben skærm, så kommer tilbudet helt af sig selv; "Hey hun kan knalde! Så kan hun også synge!" ... mystisk sammenligning

Hov hov..Ikke tage ting ud af sammenhæng!"  Malou har ikke knaldet i mexico for at blive kendt  Forstår godt din røde tråd mht reality tv,meeen malou er ikke kendt for at knalde på tv. Hun er kendt fordi hun havde knaldet i en tidlig alder og derfor endte på tv-der er foreskel

Anmeld

4. juni 2011

Nadia&Daniel

Shibby skriver:

Det tror jeg ikke  Beatet er godt,hun skal bare øve sig,så tror jeg at den er der

Tror du ikke at mange dømmer hende pga DUM - og derfor ikke giver hende en fair chance??

Anmeld

4. juni 2011

Frk Mig

tazz skriver:

Der var noget med 'hjerte' og '2 plus 1' og 'DecibÆÆææææÆÆæællll'.

Hendes sangstemme ligger meget fjernt fra hendes normale stemme

Uhh .. takker  Det kan være man skal høre den et par gange så er den nok ved at være der ..

Anmeld

4. juni 2011

Shibby

Nadia&Daniel skriver:

Tror du ikke at mange dømmer hende pga DUM - og derfor ikke giver hende en fair chance??

Det tror jeg ikke. Til gengæld tror jeg at hendes tid i de unge mødre og det faktum at hun er den mest omtalte pige fra programmet vil skabe nysgerrighed og en stor opmærksomhed omkring hendes stemme og hendes optræden-og på den måde vil hun hurtigere få downlads på itunes,flere "fans" på klubberne ect som vil dømme hende udfra det de høre istedet for at dømme hende på det de har set..Tror jeg 

Anmeld

4. juni 2011

Josesmor

tazz skriver:

Kan godt være, at hun er usleben diamant, skal jeg ikke kunne udtale mig om, har aldrig hørt hende synge. Men det der med, at give folk en pladekontrakt først og sangtimer bagefter virker ikke troværdigt på mig.

Hvorfor er det lige det reality'stjernerne' har kastet deres kærlighed på? Det er ganske få der faktisk har en hæderlig sangstemme. Så skal dem der virkelig kan kæmpe livet ud af sig selv - det vil nok være lettere at tage til Mexico og knalde for åben skærm, så kommer tilbudet helt af sig selv; "Hey hun kan knalde! Så kan hun også synge!" ... mystisk sammenligning

Ja jeg er helt enig. Jeg er nok en af dem der dømmer hende lidt hårdt fordi jeg har set hende igennem DUM, og hun skal da også give den gas hvis hun virkeligt har et skjult talent.... Men syntes også bare nogle mennesker bliver gjort til noget stort fordi de har deltaget i et eller andet reality program!!! Hun er højst sandsynligt ik en den vil sidde fast i alles hukommelse som den gode sangerinde og 1-2år...

Anmeld

4. juni 2011

tazz

Shibby skriver:

Hov hov..Ikke tage ting ud af sammenhæng!"  Malou har ikke knaldet i mexico for at blive kendt  Forstår godt din røde tråd mht reality tv,meeen malou er ikke kendt for at knalde på tv. Hun er kendt fordi hun havde knaldet i en tidlig alder og derfor endte på tv-der er foreskel

Det er også derfor jeg skriver reality'stjerner', så det er ikke taget ud af sammenhæng.

Beatet er benyttet til de første 7 mia. 'dansehits'. Og de bliver altid hits fordi beatet er så kendt og dansable, at gulvet fyldes med det samme. Der ligger en sang herinde med en anden realitydame - det er præcis samme beat.

Helt generelt, så kunne jeg seriøst godt tænke mig lidt variation fra de for *bande og svovle* pladeproducere. Få noget originalitet og kvalitet ud, i stedet for noget som holder sommeren over.

Anmeld

4. juni 2011

Shibby

tazz skriver:

Det er også derfor jeg skriver reality'stjerner', så det er ikke taget ud af sammenhæng.

Beatet er benyttet til de første 7 mia. 'dansehits'. Og de bliver altid hits fordi beatet er så kendt og dansable, at gulvet fyldes med det samme. Der ligger en sang herinde med en anden realitydame - det er præcis samme beat.

Helt generelt, så kunne jeg seriøst godt tænke mig lidt variation fra de for *bande og svovle* pladeproducere. Få noget originalitet og kvalitet ud, i stedet for noget som holder sommeren over.

Sorry

Ahh..Det er ikk det samme men lyder vel bare ens da det er den slags der in..Ikk?

Anmeld

4. juni 2011

merle2010

Shibby skriver:

Sorry

Ahh..Det er ikk det samme men lyder vel bare ens da det er den slags der in..Ikk?

hvor er du sej at du støtter hende.. jeg støtter hende osse fuldt ud, synes hun er for sej.. og vidste slet ikke at hun kunne synge, men det kan hun altså, og det lyder sku godt.. og mændene synes jo hun er DRØN lækker.. min mand og mandevenner savler over hende når jeg ser de unge mødre.. go MALOU

Anmeld

4. juni 2011

tazz

Shibby skriver:

Sorry

Ingen grund til sorry'e nogen steder

Det er præcis det samme beat. Det er et af dem, producerne ligger inde med, og kan masseproducere som de vil. Sikker vinder, hver gang

det er bare ikke helt fair for dem der gerne vil slå igennem, og (vil jeg påstå) ren dovenskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.