Fra DUM til sangerinde - eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

skønneunger

lisesp83 skriver:

Jeg kan heller ikke høre, hvad hun synger. Hvis man kunne det, så tror jeg altså det lød helt godt.

Hun er da en usleben diamant. Og hun har ikke fået sang timer eller noget. Alle skal starte et sted, og er det hendes drøm, hvorfor så kritisere?

jeg syntes nu heller ikke jeg kritiserer, jeg siger bare hvad jeg syntes alle har jo nogen drømme men der er gode grunde til ikke alle drømme bliver opfyldt

jeg syntes så slet ikke det lyder godt og er sikker på uden autotune osv ville det lyde forfærdeligt. og jeg syntes ikke man skal udgive noget som helst musik uden øvelse eller sangtimer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

jydeinden

skønneunger skriver:

jeg syntes nu heller ikke jeg kritiserer, jeg siger bare hvad jeg syntes alle har jo nogen drømme men der er gode grunde til ikke alle drømme bliver opfyldt

jeg syntes så slet ikke det lyder godt og er sikker på uden autotune osv ville det lyde forfærdeligt. og jeg syntes ikke man skal udgive noget som helst musik uden øvelse eller sangtimer.

ganske enig

hvis man ikke kan tåle forskellige meninger om det man laver, så skal man ikke ligge det ud offenligt

Anmeld

5. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg kan ikke se linket eller videoen, der står den er privat ??

Anmeld

5. juni 2011

skønneunger

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Jeg kan ikke se linket eller videoen, der står den er privat ??

du er ikke gået glip af noget

Anmeld

5. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

skønneunger skriver:

du er ikke gået glip af noget

Haha godt at høre, regnede jeg heller ikke med

Anmeld

6. juni 2011

lisesp83

skønneunger skriver:

Det var nu heller ikke dig, men sådan generalt.

Ja som jeg skrev tidligere, ville det være godt med noget træning, træning, træning. Og hvis det ikke virker, så skal man nok stoppe.

Anmeld

9. juni 2011

Ni-ko-li-ne

hvorfor kan man ikke høre den længere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.