Hvad har dit barn på her i sommervarmen??? 1-3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Mor til L&S

Janni. skriver:

Silas sov ude imorges (kl 5.45) i en lang ærmet body og en tynd dyne over. Jeg valgte han skulle ud i barnevognen da vores hus allerede var kanon varmt, trods vi ikke har åbnet for noget varme.  Senere havde han kun en kort ærmet body på. 

Ja hvis i undrer jer, så valgte Silas lige at starte dagen kl 4.15 

Tænker ikke når de sover, men når de er ude at lege, men eller tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Janni.

Mor til Liva skriver:

Tænker ikke når de sover, men når de er ude at lege, men eller tak for svar!

Jeps det ved jeg. Men bare lige for at forklare den langærmet body imorges  Ellers var det bare kort ærmet body indtil her til natte tid 

Anmeld

4. juni 2011

bullerbassen

Silas sov ude imorges (kl 5.45) i en lang ærmet body og en tynd dyne over. Jeg valgte han skulle ud i barnevognen da vores hus allerede var kanon varmt, trods vi ikke har åbnet for noget varme.  Senere havde han kun en kort ærmet body på. 

Ja hvis i undrer jer, så valgte Silas lige at starte dagen kl 4.15 

Weee skønt med morgen glade drenge  

Ej vel - det er hvis lige tidligt nok - Her sov Silas for første gang til kl 8.00  fedt

Anmeld

4. juni 2011

Mi

Drømmeren1990 skriver:

Haha, okay sejt. Du løb osse nøgen rundt i dag så?

Næsten i hvert fald

Anmeld

4. juni 2011

Mi

Mor til Liva skriver:

Ved godt at der ikk er forskel på om de er 14 mdr eller 2 år.. JEG SYNES bare at min datter på 14 mdr er for lille til ikke at ha tøj på i solen!

Det er da også helt fint at du giver hende noget tøj på, men nu spurgte du hvad vi andre gjorde.

Anmeld

6. juni 2011

lucas<3

min dreng på 10 måneder har bare haft body på..

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

Min dreng har en kortærmede body på, og så en t-shirt udover id en varme. Og er vi ved stranden eller lign. Så body eller bare ble

Anmeld

6. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg synes det er svært!!

Liva på 14 mdr bliver smurt godt ind i solcreme flere gange dagligt og går med en solhat det meste af dagen!

Men synes det er svært med tøj!

I går havde hun en løs sommerskjorte med lange ærmer og et par leggings.. Det var fint tilpas til hende..

Men der hvor jeg synes det er svært er om hun skal ha korte ærmer eller lange ærmer på.. hun har ikke haft korte ærmer på endnu, da jeg vil beskytte hende mod solen selvom hun er smurt ind i solcreme..

Hvad har Jeres på i sommervarmen??

på hede hede dage har han kun undertrøje og molo's tynde bomulds i str 68 på og bare tæer.

lidt køligere; en t-shirt og strømper.

Han er renlig, så han har ikke en ble der varmer om numsen mere. 

Anmeld

6. juni 2011

NinaNymannMadsen

igår havde asta en kort ærmet body på og et par lang bukser og bare tær og sandaler og solhat og en masse solcreme.

idag er hun kommet afsted i en kjole uden ærmer og strømpebukser og solhat og solcreme.
og hendes jakke.

man skal tænke på at de små kan svede lige så meget som os jo så jeg tænker sådan lidt, hvad kunne jeg selv holde ud at skulle ha på når jeg gir min datter tøj på.

Anmeld

6. juni 2011

Nalle

Det havde vores børn på den anden dag

Victoria 2½ år.

Sebastian 1 år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.