Hvad har dit barn på her i sommervarmen??? 1-3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.821 visninger
49 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Mor til L&S

Ja, jeg synes det er svært!!

Liva på 14 mdr bliver smurt godt ind i solcreme flere gange dagligt og går med en solhat det meste af dagen!

Men synes det er svært med tøj!

I går havde hun en løs sommerskjorte med lange ærmer og et par leggings.. Det var fint tilpas til hende..

Men der hvor jeg synes det er svært er om hun skal ha korte ærmer eller lange ærmer på.. hun har ikke haft korte ærmer på endnu, da jeg vil beskytte hende mod solen selvom hun er smurt ind i solcreme..

Hvad har Jeres på i sommervarmen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mira0911

Jeg synes også det er enormt svært med tøj... Idag har Julie en body og kjole på... hun har ikke beklaget sig... 

Anmeld

4. juni 2011

Mi

Maja er 2½, hun har ikke haft noget på idag. Bar mås og det hele

Jeg klæder altid børnene på som jeg selv ville syntes om at gå klædt. Hvis jeg har det for varmt med tøj på, så har de det også for varmt med tøj på.

Anmeld

4. juni 2011

JustAnotherName

Mine piger (hhv. 2 og 3 år) har kun haft kjoler og underbukser på idag.

Anmeld

4. juni 2011

miinimeal

albert har været i skyggen hele dagen på altanen men da han er syg med høj feber og græder konstant har han ingen ting haft på kun et tæppe om sig, og så måske en sommerdragt

Anmeld

4. juni 2011

Mor til L&S

Mira0911 skriver:

Jeg synes også det er enormt svært med tøj... Idag har Julie en body og kjole på... hun har ikke beklaget sig... 

Ja det er virkelig svært!!

Har hun body med korte eller lange ærmer?

Anmeld

4. juni 2011

Mor til L&S

Mi skriver:

Maja er 2½, hun har ikke haft noget på idag. Bar mås og det hele

Jeg klæder altid børnene på som jeg selv ville syntes om at gå klædt. Hvis jeg har det for varmt med tøj på, så har de det også for varmt med tøj på.

Det turde jeg aldrig gøre med Liva på 14 mdr ville være SÅ bange for solen.....

Anmeld

4. juni 2011

Billemyre

Nu har jeg ikke erfaring fra eget barn, men fra mine 5 år arbejdende i vuggestue plejer ungerne at have det lige godt med både en tynd bomuldsbluse (uden body under), eller bare en langærmet body som i korte ærmer med solcreme.
Kommer også an på, hvor lys/sart huden er...?
Så det er vist en smagssag. For de små poder skal jo også ha' deres C-vitaminer 

Ha' en dejlig solrig weekend

Anmeld

4. juni 2011

Mor til L&S

JustAnotherName skriver:

Mine piger (hhv. 2 og 3 år) har kun haft kjoler og underbukser på idag.

Lyder også rigtig fint - tror bare jeg synes Liva er for lille til det.. altså synes hun er så lille endnu og vil gerne beskytte hende mod solen.. Og hun fiser jo rundt - sol og skygge!!

Anmeld

4. juni 2011

Mor til L&S

Billemyre skriver:

Nu har jeg ikke erfaring fra eget barn, men fra mine 5 år arbejdende i vuggestue plejer ungerne at have det lige godt med både en tynd bomuldsbluse (uden body under), eller bare en langærmet body som i korte ærmer med solcreme.
Kommer også an på, hvor lys/sart huden er...?
Så det er vist en smagssag. For de små poder skal jo også ha' deres C-vitaminer 

Ha' en dejlig solrig weekend

Ja er egentlig også det jeg tænker - tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.