Hvad har dit barn på her i sommervarmen??? 1-3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Mor til L&S

JustAnotherName skriver:

En høj faktor solcreme, og så husk at smørre et par gange i løbet af dagen.
Bare hun ikke opholder sig i solen heeele tiden. Så skal det nok gå

Vi har den højeste faktor i solcreme, men hun er bare ikke til at styre udenfor med sol og skygge.

Men tak for dit svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mor til L&S

MinNoah skriver:

Har en dreng på 21 mdr, han har kortærmet body + shorts, solhat og sandaler på.. Han svedte også... Løb rundt og spillede bold bl.a.

Han er smurt ind i solcreme, men er heller ikke vild med at lade ham rende nøgen rundt en hel dag i solen... Han er en blegfis med lyst hår og lys hud

Også sådan jeg har det - den sol er bare farlig! Liva er jo kun 14 mdr og er også lys, så er også obs

tak for svar

Anmeld

4. juni 2011

millesofie

Mor til Liva skriver:

Sikke et sødt billede

Uhh, jeg tør ikke lade Liva gå nøgen rundt - er SÅ bange for den sol selvom hun har solcreme på!

jeg synes bare det er vigtigt at de får lov at mærke deres krop

tinke sover så også lur ca mellem 11-15 (altså kun 2 timer) og i det tidsrum er vi aldrig ude at lege (når hun er vågen)

og så får hun jo solcreme på i meget høj fakta, hun er aldrig blevet skoldet eller rød.

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Mor til Liva skriver:

Ja det er virkelig svært!!

Har hun body med korte eller lange ærmer?

Vi er skiftet over til kortærmet... 

Anmeld

4. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Billemyre skriver:

Nu har jeg ikke erfaring fra eget barn, men fra mine 5 år arbejdende i vuggestue plejer ungerne at have det lige godt med både en tynd bomuldsbluse (uden body under), eller bare en langærmet body som i korte ærmer med solcreme.
Kommer også an på, hvor lys/sart huden er...?
Så det er vist en smagssag. For de små poder skal jo også ha' deres C-vitaminer 

Ha' en dejlig solrig weekend

Du mener D-vitaminer ikke?

Anmeld

4. juni 2011

Ayasmor

Billemyre skriver:

Nu har jeg ikke erfaring fra eget barn, men fra mine 5 år arbejdende i vuggestue plejer ungerne at have det lige godt med både en tynd bomuldsbluse (uden body under), eller bare en langærmet body som i korte ærmer med solcreme.
Kommer også an på, hvor lys/sart huden er...?
Så det er vist en smagssag. For de små poder skal jo også ha' deres C-vitaminer 

Ha' en dejlig solrig weekend

Du mener selvfølegelig D-Vitaminer ikke

Anmeld

4. juni 2011

sarahb

I dag kun boxer shorts og undertrøje har bare været i moster have og lege hele dagen.
Den yngste bar en kort sommerdragt...

Anmeld

4. juni 2011

Mi

Mor til Liva skriver:

Det turde jeg aldrig gøre med Liva på 14 mdr ville være SÅ bange for solen.....

Hvor solbrændte de bliver afhænger jo ikke af hvor gamle de er, så om de er 14 måneder eller 2 år er ligegyldigt, hvis de eller kan gå rundt.

Jeg har smurt Maja ind i solcreme i formiddags og så har hun rendt rundt ude i formiddag. Over middag sov hun jo middagslur. Hun er ikke blevet forbrændt.

Jeg syntes at det er vigtigt at mine børn bliver langsomt brune, for det er jo hudens egen måde at beskytte sig mod solen på.

Det er jo ikke farligt for børnene at blive udsat for solens stråler, tværtimod skal de jo suge en masse d-vitaminer til sig. Det er kun skadeligt hvis de bliver forbrændt.

Anmeld

4. juni 2011

Valle81

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg synes det er svært!!

Liva på 14 mdr bliver smurt godt ind i solcreme flere gange dagligt og går med en solhat det meste af dagen!

Men synes det er svært med tøj!

I går havde hun en løs sommerskjorte med lange ærmer og et par leggings.. Det var fint tilpas til hende..

Men der hvor jeg synes det er svært er om hun skal ha korte ærmer eller lange ærmer på.. hun har ikke haft korte ærmer på endnu, da jeg vil beskytte hende mod solen selvom hun er smurt ind i solcreme..

Hvad har Jeres på i sommervarmen??

Her har Anton og Arthur kun langærmede bodyer på:0)

Anton masser af solcreme og solhat:0)

Anmeld

4. juni 2011

Billemyre

Mor til Liva skriver:

Ja er egentlig også det jeg tænker - tak for svar!

Selv tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.