Hvad har dit barn på her i sommervarmen??? 1-3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Koen.

Lærke (14 mdr om 7 dage) hun har bare haft en body på i dag og så solhat, og selv der sveder hun, hun er et ultra varmt barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Hasselnødden

Elias havde kun en body med korte ærmer på idag og så havde vi sat parassol op ved sandkassen, så han kunne sidde og lege i skyggen - da han så ville udenfor parasollens skygge fik han en ordentligt omgang solcreme på og alt det væske han kunne/ville drikke  Pyh men syntes også det kan være svært. Men mavefornemmelse og så forsøge at se ind i sig selv og mærke efter hvordan man selv gerne ville have det, på så varm en dag

Anmeld

4. juni 2011

merle2010

merle er 1 år.. hun har bare haft en langærmet body, sutsko og en sommerhat... hun havde det fint.. men sad dog med bare tæer i sandkassen hun har hygget sig...

Anmeld

4. juni 2011

millesofie

Tinke hun er nøgen  kun i ført solcreme

hun vil intet have på og tager selv alt af hele tiden også bleen

men er vi ude at handle mm så har hun sommerdragt på  

vi har massere af hatte men de bliver bare ikke på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2011

Mor til L&S

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Elias havde kun en body med korte ærmer på idag og så havde vi sat parassol op ved sandkassen, så han kunne sidde og lege i skyggen - da han så ville udenfor parasollens skygge fik han en ordentligt omgang solcreme på og alt det væske han kunne/ville drikke  Pyh men syntes også det kan være svært. Men mavefornemmelse og så forsøge at se ind i sig selv og mærke efter hvordan man selv gerne ville have det, på så varm en dag

Ja det er nemlig lige der jeg synes den er svær - så sidder hun i skyggen i sandkassen og vupti så er hun ude i solen - røven står jo ikke stille på hende

men ja der er ikke andet for end at føle efter i maven

tak for svar!

Anmeld

4. juni 2011

Mor til L&S

Fisenberg skriver:

Tinke hun er nøgen  kun i ført solcreme

hun vil intet have på og tager selv alt af hele tiden også bleen

men er vi ude at handle mm så har hun sommerdragt på  

vi har massere af hatte men de bliver bare ikke på

Sikke et sødt billede

Uhh, jeg tør ikke lade Liva gå nøgen rundt - er SÅ bange for den sol selvom hun har solcreme på!

Anmeld

4. juni 2011

JustAnotherName

Mor til Liva skriver:

Lyder også rigtig fint - tror bare jeg synes Liva er for lille til det.. altså synes hun er så lille endnu og vil gerne beskytte hende mod solen.. Og hun fiser jo rundt - sol og skygge!!

En høj faktor solcreme, og så husk at smørre et par gange i løbet af dagen.
Bare hun ikke opholder sig i solen heeele tiden. Så skal det nok gå

Anmeld

4. juni 2011

Hasselnødden

Mor til Liva skriver:

Ja det er nemlig lige der jeg synes den er svær - så sidder hun i skyggen i sandkassen og vupti så er hun ude i solen - røven står jo ikke stille på hende

men ja der er ikke andet for end at føle efter i maven

tak for svar!

Mig en fornøjelse

Nej det er som små duracell-kaniner, de små. Verden er en kæmpe stor legeplads der skal udforskes.

Heldigvis syntes han dog selv at han havde fået nok efter et par timer og ville ind, så han gik hen til havedøren og pegede på den  og så hyggede vi indenfor istedet.

Det var så anden gang vi havde været ude idag og kan godt se han har fået farve også selvom solcremen er en høj faktor. han er meget lys så vi er meget påpasselige og så har han tendens til rødligt skær i håret. Så vi er obs.

Anmeld

4. juni 2011

MinNoah

Har en dreng på 21 mdr, han har kortærmet body + shorts, solhat og sandaler på.. Han svedte også... Løb rundt og spillede bold bl.a.

Han er smurt ind i solcreme, men er heller ikke vild med at lade ham rende nøgen rundt en hel dag i solen... Han er en blegfis med lyst hår og lys hud

Anmeld

4. juni 2011

Ryberg

Lasse har kun haft en bodystock på idag (kortærmet).. når han har kravlet rundt på fliserne har jeg givet ham et par tynde shorts på..

Solhat har jeg brugt når han har været ude i solen og ellers et tons solcreme..

og så bare tæer

og så har han været ude og bade i badebassinet, der havde han bare badeshorts på

Han er 1 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.