Hvad har dit barn på her i sommervarmen??? 1-3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Billemyre

Ayasmor skriver:

Du mener selvfølegelig D-Vitaminer ikke

HAHAHAHA  Jo da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Billemyre

Ni-ko-li-ne skriver:

Du mener D-vitaminer ikke?

Hæhæ - Lige præcis 

Anmeld

4. juni 2011

Mor til L&S

Mi skriver:

Hvor solbrændte de bliver afhænger jo ikke af hvor gamle de er, så om de er 14 måneder eller 2 år er ligegyldigt, hvis de eller kan gå rundt.

Jeg har smurt Maja ind i solcreme i formiddags og så har hun rendt rundt ude i formiddag. Over middag sov hun jo middagslur. Hun er ikke blevet forbrændt.

Jeg syntes at det er vigtigt at mine børn bliver langsomt brune, for det er jo hudens egen måde at beskytte sig mod solen på.

Det er jo ikke farligt for børnene at blive udsat for solens stråler, tværtimod skal de jo suge en masse d-vitaminer til sig. Det er kun skadeligt hvis de bliver forbrændt.

Ved godt at der ikk er forskel på om de er 14 mdr eller 2 år.. JEG SYNES bare at min datter på 14 mdr er for lille til ikke at ha tøj på i solen!

Anmeld

4. juni 2011

Mor-til-asta-09

Asta er 22 mdr, og hun har små shorts også en top eller t-shirt på... Også er hun ellers smurt ind i solcreme

Anmeld

4. juni 2011

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Her har Anton og Arthur kun langærmede bodyer på:0)

Anton masser af solcreme og solhat:0)

Ja jeg har det nu også bedst når hun har langærmet på!

Og en kort ærmet når hun er indenfor

Knus

Anmeld

4. juni 2011

Sara.

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg synes det er svært!!

Liva på 14 mdr bliver smurt godt ind i solcreme flere gange dagligt og går med en solhat det meste af dagen!

Men synes det er svært med tøj!

I går havde hun en løs sommerskjorte med lange ærmer og et par leggings.. Det var fint tilpas til hende..

Men der hvor jeg synes det er svært er om hun skal ha korte ærmer eller lange ærmer på.. hun har ikke haft korte ærmer på endnu, da jeg vil beskytte hende mod solen selvom hun er smurt ind i solcreme..

Hvad har Jeres på i sommervarmen??

Jeg har Nor på 1 år (7 april 2010) og Lærke 3½.

Lærke tager selv af og på, alt efter hvor varmt hun har det...

Nor giver jeg på som jeg ville give mig selv. Men hvis han er ude mellem 11 og 15 ca så sørger jeg for at han har en tynd trøje på, evt skjorte..

Synes det er synd for dem hvis de går rundt og sveder i varmen, men samtidig skal man passe på solen.. Men så længe de har solcreme på og man sørger for at smøre ofte nok så er jeg tilfreds :-)

Lige et billede af Nor fra idag

Anmeld

4. juni 2011

bullerbassen

Syntes igså det er rigtig svært med tøj - idag havde Silas kun under trøje & underbukser på.

Vi har siddet i en bod på marked hele dagen - og han svedte helt vildt ..

Anmeld

4. juni 2011

Janni.

Silas sov ude imorges (kl 5.45) i en lang ærmet body og en tynd dyne over. Jeg valgte han skulle ud i barnevognen da vores hus allerede var kanon varmt, trods vi ikke har åbnet for noget varme.  Senere havde han kun en kort ærmet body på. 

Ja hvis i undrer jer, så valgte Silas lige at starte dagen kl 4.15 

Anmeld

4. juni 2011

chael

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg synes det er svært!!

Liva på 14 mdr bliver smurt godt ind i solcreme flere gange dagligt og går med en solhat det meste af dagen!

Men synes det er svært med tøj!

I går havde hun en løs sommerskjorte med lange ærmer og et par leggings.. Det var fint tilpas til hende..

Men der hvor jeg synes det er svært er om hun skal ha korte ærmer eller lange ærmer på.. hun har ikke haft korte ærmer på endnu, da jeg vil beskytte hende mod solen selvom hun er smurt ind i solcreme..

Hvad har Jeres på i sommervarmen??

Så lidt som muligt.

Når vi er derhjemme i haven, har min datter underbukser eller bikini på. Og sønnen render rundt i ble.

Er vi ude harmin datter sommerkjole på og sønnen shorts og en t-shirt.

Sommerhatten- kun hvis de gidder.

Er ikke så forskrækket eller hys.

Vi har været i bonbon land idag og der har vi hele tiden været ide og ude af skyggen og de er blevet smurt 2 gange med solcreme.

*Camilla 23+3

Anmeld

4. juni 2011

Drømmeren1990

Mi skriver:

Maja er 2½, hun har ikke haft noget på idag. Bar mås og det hele

Jeg klæder altid børnene på som jeg selv ville syntes om at gå klædt. Hvis jeg har det for varmt med tøj på, så har de det også for varmt med tøj på.

Haha, okay sejt. Du løb osse nøgen rundt i dag så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.