Ud med Pia k og resten af banden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Talbutikken

smillaluna skriver:

Lige præcis!

Er det ikke osse noget med at reglerne bliver skærpet til at man skal være under 40 for at få førtidspension? Så det vil altså sige at man ikke må blive alvorligt syg hvis man er over 40.... Hmm det skal jeg da lige huske

Jo det er der vist noget om, lige som man heller ikke vil kunne få revalidering før man er fyldt 30 år. Hvilket desværre rammer sådan en som min søster, som lider af skizofreni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Faith

Talbutikken skriver:

Jo det er der vist noget om, lige som man heller ikke vil kunne få revalidering før man er fyldt 30 år. Hvilket desværre rammer sådan en som min søster, som lider af skizofreni

Hvor er det altså uretfærdigt. Velfærdssamfund min bare r*v!

Anmeld

3. juni 2011

MinNoah

Kief31 skriver:

Enig..

Anmeld

3. juni 2011

Bondepigen

Talbutikken skriver:

Ja, det er lige netop sådanne typer, der er har været medtil at skabe de regler der er i dag.

Nemlig.'jeg har kæmpet i 15 år. Har lige fået afslag.. Og afslag på klage. Nu er det sendt ind til klageankenævnet, men i sidste ende er det alligevel kommunen der bestemmer.

Min sagsbehandler fatter ikke afslaget, og synes det er uretfærdigt! Som jeg selvfølgelig osse synes! De har nok førhen delt lidt for godt ud af førtidspensionerne, og det går så nu ud over os, som virkelig har brug for det!

Anmeld

3. juni 2011

Kief31

smillaluna skriver:

Undskyld, men det tror jeg simpelthen ikke på... Prøv at spørge Laulund87 herinde fra hvor svært det er at få tilkendt førtidspension. Hun har været igennem hele rumlen.

Jeg behøver ikke spørge nogen for at blive overbevist, for jeg VED det er sådan, kender folk der har fp, uden at fejle noget.

Anmeld

3. juni 2011

Carina:-)

Bondepigen skriver:

Vi skal have en ny regering, som IKKE tager fra de fattige og giver til de rige!

Det er da vist heller ikke det der sker nu?

De såkaldte rige betaler i forvejen procentmæssigt mere i skat end f.eks en på dp.

Og samtidig skal de også lige have en topskat smidt i nakken.

Jeg går ind for skat pr kr.Så vil dem der orker at prøve på at skabe vækst i DK da forhåbentlig se en mening i at blive i DK frem for at smutte til udlandet med skattekroner og arbejdspladser.

Anmeld

3. juni 2011

Kief31

Talbutikken skriver:

Kender desværre også til en som er på førtidspension, som arbejder i samme mængte. Så længe det holdes skyldt, ja så kan det lade sig gøre

Vi der kender til sådan nogen, burde selvfølgelig melde det..

Anmeld

3. juni 2011

Kief31

Michael healer skriver:

Hvis du en gang glemmer at komme på arbejde, så mister du da ikke dit arbejde, arbejdet vil da ringe til dig, og høre hvorfor du ikke er kommet.

Men ok, lad os sige du er blevet fyret fordi du mange gange har glemt at møde på arbejde, så vil du da stadigvæk kunne få nogle penge, og på den måde overleve, hvis retten til at få penge bliver taget, så står du jo uden nogle mulighed for at kunne overleve i DK, og så vil vi jo ende ud i at folk dør af sult, er det ok ?

Ja, jeg ville stadig kunne få penge.. DAGPENGE... Men det er da også mere end end halvvering af min løn..

Anmeld

3. juni 2011

Kief31

Talbutikken skriver:

Nu var der jo snak om at "undskyldningen med post Danmark" ikke længere holde.. Og som jeg så skrev i mit indlæg, så kunne posten ikke komme frem, derfor kunne man jo ikke vide at man skulle møde op... Hvad så ? Så kan man jo ikke lige frem tage røret og ringe, hvis man ikke ved besked.

Jeg er ret sikker på, at hvis der ligger så meget sne, at post danmark ikke kører i store dele af landet, så vil det være godkendt at man ikke har modtaget post.. Det kan jo bevises om post danmark har kørt de pågældende dage i området.

Anmeld

3. juni 2011

Michael healer

Kief31 skriver:

Ja, jeg ville stadig kunne få penge.. DAGPENGE... Men det er da også mere end end halvvering af min løn..

Om Dagpenge er mere end en halvering af din løn, er jo noget der vil være forskelligt, alt efter hvad man arbejder som, og der af hvilken løn man for. Jeg ved at for en del så svare det til en halvering i forhold til løn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.