Ud med Pia k og resten af banden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

slettet_7530

Talbutikken skriver:

konsekvensen var at hun ikke modtog kontanthjælp i en måned.

Det er da også noget rigtigt øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Faith

Kief31 skriver:

Måske det var bedre at de "fattige" begyndte at tjene penge selv, jeg kender en del, som ikke fejler en skid, som feks er på førtidspension.. Hvorfor skal jeg betale for det??

Jeg synes fandme det er gode tiltag der begynder at komme.

Og det drejer sig jo ikke om at komme fem minutter for sent til et møde, det drejer sig om folk der med vilje udebliver.

Man kommer IKKE på førtidspension hvis ikke man fejler noget! 

Anmeld

3. juni 2011

wamse

smillaluna skriver:

Helt enig 

Anmeld

3. juni 2011

Talbutikken

smillaluna skriver:

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

3. juni 2011

Kief31

smillaluna skriver:

Det vil jeg love dig for man kan.. Jeg kender nogen der ligefrem praler med hvordan de snød sig til det.. Og ved siden af deres pension arbejder 40-60 timer..

Anmeld

3. juni 2011

tazz

Jeg har nu altid set DF som folketingets svar på Sidney Lee....Når de ikke har fået opmærksomhed og spalteplads i en dags tid, så popper de lige op med eet eller andet åndssvagt standpunkt. Så ved man ligesom at de er der, ikke?

Det der kommer aldrig til at ske. Jeg er enig i, at der skal være sanktioner mod, ikke at dukke op. Måske ikke første gang, men måske mere i retning af hvad der er realistisk, at postvæsnet smider væk. Så kunne kommunen måske også følge op med en påmindelses sms, som mange tandlæger f.eks. har?

Anmeld

3. juni 2011

Kief31

Michael healer skriver:

Hvordan vil du så kunne skelne mellem dem der gør det med vilje, og dem der har glemt det ?

Det vil jeg heller ikke, hvis jeg glemmer at komme på arbejde, så mister jeg mit job.. Det synes jeg ikke er uretfærdigt, så derfor glemmer jeg ikke at tage på job.

Anmeld

3. juni 2011

Kief31

Talbutikken skriver:

Kan du med sikkerhed vide at folk udbliver med vilje ?

Kan komme med et eks. Hele december sidste år blev vores vej ikke ryddet for sne og derfor var der heller igen på vejen der fik post, da jo af åbenlyse grunde ikke kunne komme frem. Hvad skulle en kontanthjælpsmodtager så stille op ? For her ville det være kommunes skyld at postdanmark ikke kunne livere! Men det er jo bare sur røv eller hva`?

Eller du kan bare få dig et job!
Øh ja, det er nemt nok at sige, hvis du ikke bor i udkands Danmark som Bornholm. Her er der ca. 51 jobs og til 1500 ledige. Og det er er lige før høj særsonen starter, hvad er der så er jobs i vintere perioden... Nada... 

Hvis vejrforhold som at man er sneet fuldstændig inde gør at man ikke kan komme frem, så er det jo bare at fatte telefonen, og fortælle det. Længere er den ikke, så er man ikke udeblevet.

Anmeld

3. juni 2011

Laulund87

smillaluna skriver:

Anmeld

3. juni 2011

Talbutikken

Kief31 skriver:

Hvis vejrforhold som at man er sneet fuldstændig inde gør at man ikke kan komme frem, så er det jo bare at fatte telefonen, og fortælle det. Længere er den ikke, så er man ikke udeblevet.

Nu var der jo snak om at "undskyldningen med post Danmark" ikke længere holde.. Og som jeg så skrev i mit indlæg, så kunne posten ikke komme frem, derfor kunne man jo ikke vide at man skulle møde op... Hvad så ? Så kan man jo ikke lige frem tage røret og ringe, hvis man ikke ved besked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.