Michael healer skriver:
Hvis man glemmer at tage på arbejde, så for man måske ikke nogle penge for den ene dag
Ok, så hvis man glemmer et møde, så kunne konsekvensen være, at man ikke fik kontant hjælp for den ene dag, jeg har ikke skrevet om, at der ikke behøver at være en konsekvens, men jeg syntes ikke det er fair med en så stor konsekvens for et møde, som DF her stiller op.
Nu tror jeg ikke at "kassen" sådan går hen og bliver tom, og hvis den gør og alle har passet deres møder m.m. så vil kassen jo stadigvæk være tom, og hvad så ?
Tror du der er uendeligt med penge?
De skal jo komme et sted fra....
Vores børn bliver opbevaret i stedet for passet fordi der er sat besparelser ind.-
Der kommer yderlig besparelser sidst på året ,og endnu en i 2012 og 13.
Hvor skal de penge som der skal bruges på at få de børn der bliver tabt på gulvet komme fra?
Hvis det er ok at man bare ikke dukker op til møder der skal hjælpe en til at blive selvforsørgende,kan vi jo lige så godt lave 2 rækker.
En til dem der vil,og en til dem der ikke vil-
Så kan vi da spare pengene på adm, og bare give folk pengene direkte.
Synes du ikke det er ærgeligt at de der er kronisk syge ikke kan få hjælp f.eks pension fordi det er billigere at holde dem på kh?
Prøv at se på Irland-De er så tæt på et krak som man næsten kan komme.
Det var der heller ingen der regnede med ville ske.
Jeg tror ikke vi skal regne med gratis lægehjælp/sygehus om 10 år.
Så kan du snakke om at det bliver svært at være på kh til den tid (Hvis det da overhovedet eksisterer)