Grrrr...Fakta!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Wimmie

Albertesmor skriver:

Af samme grund er mine fortrukne indkøbssteder, superbrugsen og Føtex

Dem er jeg også glade for...dog er de lidt dyrere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Wimmie

KaLee skriver:

Det kan godt være at du har været udsat for en ubehagelig oplevelse, men det er dårlig stil at skrive hendes navn på en offentlig side! 

Beskrivelsen og butikkens navn er rigeligt i sig selv! 

I øvrigt - er der ikke automater i sin fakta til tilbagebetaling af mønter? Det er der i langt de fleste Fakta butikker efterhånden...  for så er det nok mere elektronikken som gør det.... 

Tjah...som sagt så er jeg ikke engang sikker på hendes navn - synes jeg hørte det engang, men ved ikke engang om det var hende og om det egl. var det navn. Og jeg har heller ikke efternavnet med. Hun er den eneste midaldrende kvinde derinde (alle de andre er unge piger eller fyre), så er der nogen der kender hende, ville de sikkert genkende hende alligevel.

Og efter i dag...ja, så må jeg indrømme at jeg er ret så ligeglad med at "udstille" hende, så kan hun lære at opføre sig pænt. Det er jo ikke bare i dag, jeg har virkelig aldrig oplevet en "skrankepave" i den grad - altid uhøflige svar og aldrig det mindste smil - og jeg er endda mønsterkunde, hvis jeg selv skal sige det - smiler og hilser, lægger varerne pænt osv., men vover man at bede om prisen på en vare får man også en sur kommentar med på vejen...

Anmeld

3. juni 2011

Isabella_mor

nu arbejder jeg selv i butik og mener at vide hvad god og dårlig service er, og det der er klart dårlig service... så det er bare  at du klager.. især fordi det er fakta... jeg er jo en NETTO pige

Anmeld

3. juni 2011

Wimmie

isabellamor skriver:

nu arbejder jeg selv i butik og mener at vide hvad god og dårlig service er, og det der er klart dårlig service... så det er bare  at du klager.. især fordi det er fakta... jeg er jo en NETTO pige

Jep, Netto er også en dejlig butik - de har bare ikke samme dejlige åbningstider som Fakta... og så har den i Assens enormt dårlige parkeringsforhold

Anmeld

3. juni 2011

Isabella_mor

Wimmie skriver:

Jep, Netto er også en dejlig butik - de har bare ikke samme dejlige åbningstider som Fakta... og så har den i Assens enormt dårlige parkeringsforhold

øv... ja ikke alle locations er lige gode... 

en dag en skønne dag kommer døgn netto også til assens... der er åbningstiden 8-22

Anmeld

3. juni 2011

Wimmie

isabellamor skriver:

øv... ja ikke alle locations er lige gode... 

en dag en skønne dag kommer døgn netto også til assens... der er åbningstiden 8-22

Nice

Anmeld

3. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Wimmie skriver:

Som sagt er jeg normalt glad for Fakta, og selvom hende kassedamen stort set altid er sur, så synes jeg godt om selve butikken. Jeg ved heller ikke 100% om jeg havde klaget hvis det kun havde været i dag, men det var vist bare det berømte bæger der flød over. Hun kan også sidde og vrisse hvis man f.eks. beder om prisen på en vare, og man føler sig virkelig altid til besvær...

At man ikke altid kan få ud i mønter er da også ok synes jeg - bestemt skal der også være en grænse, men når jeg nu siger at det er til en vogn, så synes jeg egl. det er flabet, for det betyder jo bare at jeg ellers ikke kan handle der. Måske burde jeg selv have sørget for at have en tyver eller tier på mig, men det havde jeg så bare ikke i dag.

I bund og grund kunne jeg jo bare have hævet over, fået i mønter, brugt mønten i vognen og veksle tilbage til en hundredekroneseddel bagefter, så hun atter havde mønter.

Jeg havde nok heller ikke taget det så tungt hvis hun havde været venlig, høflig og beklagende, men hun var virkelig grov

Ang. det med navnet, så har jeg i det mindste ikke skrevet efternavn, hehe... og jeg er som sagt ikke engang sikker på hendes fornavn.

Synes det er helt fint at klage. SOm du selv siger er det jo IKKE en engangsforseelse. Måske lige den med mønterne, men ellers er hun grov. Og at folk spørger om prisen kan hun jo kun bebrejde butikken selv for. Det er jo ikke kunderne der skal sørge for der er pris på tingene.

Og den med at give mønter og veksle tilbage, den har vi prøvet så mange gange og folk glemmer det i farten. For så betaler de på dankort og så er det egentlig bare besværligt at veksle tilbage. især hvis man har travlt i kassen.

Men synes ikke man kan sige du selv havde ansvaret for at have 20 kr med, det er de fleste der ikke ahr kontanter på sig. Men derimod havde jeg løst det ved bare at låne dig 10 kr fra kassen, gravid, normal, handicappet, gammel eller ung. Og satset på ærligheden i folk, og ellers skulle jeg nu nok huske at jeg havde lånt en 10'er ud. - Men desværre burde nogen mennesker bare ikke arbejde i butik.

Butikkens beliggenhed er det samme som efternavn hvis du spørg mig, jeg ville ivhertfald døle mig krænket hvis nogen havde udgivet butik og navn pga en klage. Altså over nettet. - Men det er ikke sagens kerne, ville dog lige pointere det.

Anmeld

3. juni 2011

Nadia&Daniel

Er spændt på en opdate..

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Jeg har kun gode oplevelser fra fakta handler meget i fakta

Anmeld

24. september 2012

Nadia&Daniel

Wimmie skriver:

Øv, havde en træls oplevelse i Fakta i dag - faktisk så træls at jeg skrev et klagebrev, og jeg klager ellers meget sjældent, men nu synes jeg det var nok. Jeg vil behandles ordentligt når jeg skal smide mine penge i en butik.

Hej

Jeg skriver sjældent klager, men jeg har desværre gentagne gange oplevet ubehøvlet betjening i Fakta, Nørre Alle 14, 5610 Assens.
I dag blev det for meget, og derfor denne klage.
Jeg skulle handle stort ind og er pt. gravid og må ikke løfte over 2 kg, så jeg havde brug for en indkøbsvogn. Jeg opdagede at jeg ikke havde en mønt til en vogn, så jeg ville hæve over beløb inde i butikken og gik derind, købte en vare og bad om at få den på "hundrede kr over beløb" da det enten var lige på beløbet eller i hele hundrede over. Jeg bad kassedamen om at få tilbage i mønter eller en 50'er og resten i 20'ere og 10'ere.
Jeg sagde at det var til en indkøbsvogn, men jeg fik et meget uhøfligt svar om at det kunne jeg ikke få. Jeg spurgte hvorfor og hun sagde at det havde hun da slet ikke vekselpenge nok til. Jeg så da hun gav mig min hundredekroneseddel at kassen langt fra var tom for penge (mønter).
Jeg tog min seddel, gik igennem butikken igen, købte en liter mælk til ca. 6 kr, betalte med min hundredekroneseddel og fik uden problemer penge tilbage i 50'er og mønter...
Jeg var mildest talt forarget over den måde jeg blev behandlet på - det var jo endda så jeg kunne "leje" en vogn så jeg kunne handle i butikken.
Jeg må indrømme at jeg i min harme kørte hen og handlede resten af mine varer et andet sted - på trods af at Fakta ellers er min foretrukne butik.
Kassedamen var en midaldrende dame (tror nok hun hedder Sonja), og jeg har aldrig oplevet andet end sure miner fra hende, og som kunde føler jeg mig nærmest kun til besvær når hun sidder ved kassen.
Er lidt trist over at skulle klage, men jeg synes ikke det var en acceptabel behandling. Hun kunne muligvis ikke se at jeg var besværet, men jeg vil da håbe at hun kan finde ud af at behandle alle ens; gravide som ikke gravide, ældre og handicappede. Ikke alle kan bare bære 2 fyldte kurve gennem supermarkedet.
Håber I tager sagen til eftertragtning.

Mvh. Winnie Mikkelsen

Er det mig der er sippet ligefrem at klage?
Jeg indrømmer at jeg måske er lidt hormonel, men jeg har haft ret så ondt de sidste par dage, så der skal ikke så meget til at hidse mig op som normalt
Men som sagt så er det heller ikke kun én gang, den kassedame er simpelthen noget af det  mest nedladende og ubehøvlede

Kan se det er en meget gammel debat, men fik du svar på din (VELBEGRUNDET) klage??

Hilsen en som ALDRIG handler i Fakta, for de har ALDRIG det man kommer efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.