Wimmie skriver:
Øv, havde en træls oplevelse i Fakta i dag - faktisk så træls at jeg skrev et klagebrev, og jeg klager ellers meget sjældent, men nu synes jeg det var nok. Jeg vil behandles ordentligt når jeg skal smide mine penge i en butik.
Hej
Jeg skriver sjældent klager, men jeg har desværre gentagne gange oplevet ubehøvlet betjening i Fakta, Nørre Alle 14, 5610 Assens.
I dag blev det for meget, og derfor denne klage.
Jeg skulle handle stort ind og er pt. gravid og må ikke løfte over 2 kg, så jeg havde brug for en indkøbsvogn. Jeg opdagede at jeg ikke havde en mønt til en vogn, så jeg ville hæve over beløb inde i butikken og gik derind, købte en vare og bad om at få den på "hundrede kr over beløb" da det enten var lige på beløbet eller i hele hundrede over. Jeg bad kassedamen om at få tilbage i mønter eller en 50'er og resten i 20'ere og 10'ere.
Jeg sagde at det var til en indkøbsvogn, men jeg fik et meget uhøfligt svar om at det kunne jeg ikke få. Jeg spurgte hvorfor og hun sagde at det havde hun da slet ikke vekselpenge nok til. Jeg så da hun gav mig min hundredekroneseddel at kassen langt fra var tom for penge (mønter).
Jeg tog min seddel, gik igennem butikken igen, købte en liter mælk til ca. 6 kr, betalte med min hundredekroneseddel og fik uden problemer penge tilbage i 50'er og mønter...
Jeg var mildest talt forarget over den måde jeg blev behandlet på - det var jo endda så jeg kunne "leje" en vogn så jeg kunne handle i butikken.
Jeg må indrømme at jeg i min harme kørte hen og handlede resten af mine varer et andet sted - på trods af at Fakta ellers er min foretrukne butik.
Kassedamen var en midaldrende dame (tror nok hun hedder Sonja), og jeg har aldrig oplevet andet end sure miner fra hende, og som kunde føler jeg mig nærmest kun til besvær når hun sidder ved kassen.
Er lidt trist over at skulle klage, men jeg synes ikke det var en acceptabel behandling. Hun kunne muligvis ikke se at jeg var besværet, men jeg vil da håbe at hun kan finde ud af at behandle alle ens; gravide som ikke gravide, ældre og handicappede. Ikke alle kan bare bære 2 fyldte kurve gennem supermarkedet.
Håber I tager sagen til eftertragtning.
Mvh. Winnie Mikkelsen
Er det mig der er sippet ligefrem at klage?
Jeg indrømmer at jeg måske er lidt hormonel, men jeg har haft ret så ondt de sidste par dage, så der skal ikke så meget til at hidse mig op som normalt

Men som sagt så er det heller ikke kun én gang, den kassedame er simpelthen noget af det mest nedladende og ubehøvlede

Det kan godt være at du har været udsat for en ubehagelig oplevelse, men det er dårlig stil at skrive hendes navn på en offentlig side!
I øvrigt - er der ikke automater i sin fakta til tilbagebetaling af mønter? Det er der i langt de fleste Fakta butikker efterhånden... for så er det nok mere elektronikken som gør det....