Frk-Lotusblomst skriver:
Det er jeg ked af at høre - At du har følt dig uretfærdig behandlet i Fakta. Jeg arbejder i fakta, godt nok ikke i Assens, men sætter stor ære i at hjælpe så vidt muligt. Og sure minder hører ingen steder henne i butikken.
Ang. problemet. (Du kan sagtens hæve over beløbet uden at købe en varer), Derudover når du hæver over, må vi gerne sige nej til at give mønter tilbage. Vi har de mønter vi har i kassen og skal passe på dem, du kan jo ikke vide om vi har flere i pengeskabet eller om vi er ved at løbe helt tør. Hvorimod at når man nu kommer og betaler med f.eks 100 kr SKAL vi give tilbare bedst muligt. - Dvs. du købte for 6 kr derfor skal du, hvis vi har mønterne, have 50, 20, 20, 2, 2 = 94 kr tilbage.
- Jeg er ikke ude på at retfærdiggøre hendes handling, for det lyder som om hun er en krukke, men vil bare lige forklare vores retningslinier.
Normalt ikke et problem, men det kan jo ske at man løber tør for byttepenge, og derfor er nødt til at passe på ikke at øsle med dem.
Og som bliver forslået ang. tutter. Dem har fakta ingen af. VI har nogengange 1 metaldims til at ligge, men kun hvis en anden kunde har glemt en.
Ville lige sige at jeg ikke synes det er helt fair at bringe hendes navn herinde. Det kunne jo være hun var her selv, eller har bekendte der er herinde.
Men du får lige en
og så håber jeg ikke hun har skræmt dig helt væk.
til TS jeg er lidt i syv sind. jeg kan godt forstå du syns det er en mærkelig opførsel. og har hun penge i kassen kan jeg ikke se problemet i at du får mønter tilbage. (men du kunne jo evt ha spurgt inden du hævede over ?)og kan slet ikke forstå hendes problem når nu du skulle ind og handle der lige efter. så kunne du jo evt betale noget af beløbet i mønter.
men håber da at denne klage virker (og håber du giver den til chefen i den lokale fakta.)