Hvor tit luftes I...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

eller tager i overhoved ud...??

Jeg er ude et par gange om måneden, nogle gange mere....synes det er dejligt at hygge med tøserne, grine en masse, spise god mad og tage ud og danse hele natten...

Hvad med jer??

Knus..

Ude..? Ja, jeg og gemalen samt lille manden tager ud og spiser og hygger paa restaurant 1-2 gange om ugen. hver 2-3 maaned tager jeg ud alene med veninderne. ikke saa tit men jeg gider ikke at gore det mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ude..? Ja, jeg og gemalen samt lille manden tager ud og spiser og hygger paa restaurant 1-2 gange om ugen. hver 2-3 maaned tager jeg ud alene med veninderne. ikke saa tit men jeg gider ikke at gore det mere

lyder da hyggeligt....og tror måske også jeg har lidt mere lyst og overskud til at tage ud efter jeg er blevet alene...får rigeligt familiehygge-hjemme-aftener med drengene, så mor her skal også ud lidt..
Knus..

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

agnieszka skriver:

fordi for mig er det forkert at sende barn til en aflastningfamilie har selv taget beslutning at jeg vil har barn så skal jeg også ta´mig af det barn..er ikke syg eller noget så der er ingen grund til sende mit barn i aflastning..man burde ikke bruge aflastning bare fordi man vil i byen..han trives fint og det gør jeg også kun slet ikke tænke at jeg kun miste nogen dage med ham fordi han skulle over til en anden familie..ingen skal ta´sig af MIT barn..vil være bare så ked af det hvis han skullle over til nogen kan slet ikke forstår hvorfor folk laver 3-4-5 unger og bagefter sender dem til aflastning( kender nemlig nogen)..
men jeg ved ogdt at for nogen duer det fint det er bare slet ikke mig..især når han er så lile som han er jo..når han bliver lidt ældre så finder jeg sikkert nogen som kan måske passe ham når jeg vil ud men aflastning aldrig..

Har det paa samme maade

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

lyder da hyggeligt....og tror måske også jeg har lidt mere lyst og overskud til at tage ud efter jeg er blevet alene...får rigeligt familiehygge-hjemme-aftener med drengene, så mor her skal også ud lidt..
Knus..

jaaa...hvis jeg var alene mama saa ville jeg sikkert raabe efter min egen moar, om hun liige havde lyst til at passe guldklumpen en aften saa mama her kunne komme ud og svinge sine bitte smaa forlygter og kikke efter sode fyre

Anmeld

24. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

jaaa...hvis jeg var alene mama saa ville jeg sikkert raabe efter min egen moar, om hun liige havde lyst til at passe guldklumpen en aften saa mama her kunne komme ud og svinge sine bitte smaa forlygter og kikke efter sode fyre

Ud og svinge...men må indrømme at mænd ikke lige er noget jeg bruger tid på eller ser efter....er vidst blevet en rigtig rødstrømpe

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Ud og svinge...men må indrømme at mænd ikke lige er noget jeg bruger tid på eller ser efter....er vidst blevet en rigtig rødstrømpe

haha det er jo ogsaa fint nok, men tror jeg selv ville savne det intime efterhaanden

Anmeld

24. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

haha det er jo ogsaa fint nok, men tror jeg selv ville savne det intime efterhaanden

Tja...jeg gør det ikke...nyder virkelig at være selv og har jo rigelig af mennesker omkring mig...er nok bare eneboer typen..
Knus..

Anmeld

24. november 2008

3rollinger

Jeg savner vildt nogen danske piger med noget gang i!! Og som gider at drikke sig fulde og svinge skoerterne. Dem jeg kender hernede er bare ikke saa meget til at drikke og feste som mig. De er smadder dejlige, mange af dem, men det er bare en anden slags hygge.

Hvis jeg havde nogen der gad feste som mig, ville jeg helt sikkert goere det mere. Jeg har en mand som selv er ret festglad og han er saa glad paa mine vegne naar jeg skal ud. Som siger "drik dig nu fuld, kom ikke tidligt hjem, mor dig nu".

Saa er jeg selvfoelgelig i byen med ham engang imellem med en masse venner. Men som jeg lige snakkede med min danske kollega om, saa er jeg bare sjovere paa dansk, saa jeg har det ogsaa sjoveste naar jeg er sammen med andre danskere.

Anmeld

24. november 2008

Liva

Hej...

Det er virkelig længe siden jeg har været ude bare med tøserne. Har jo de sidste 3 år enten været gravid og/eller ammet, så det er kun blevet til et par alkoholfrie ture i byen med veninderne. Har dog aftalt, at når Nicolas bliver lidt ældre, skal vi ud og ha' et par øl... Føler da lidt lige for tiden at alt drejer sig om baby og børn. Men er på den anden side heller ikke parat til at erkende, at de da nok kan klare sig en enkelt gang imellem uden at mor er der...

Kh Liva

Anmeld

24. november 2008

H+S Skjolgborg.

her har vi børnfri i lige weekende fra fredag til søndag helt uden børn min søn kommer hjem søndag hvor min datter er hos sin far fra om torsdag til om mandag.... så hveranden fredag eller lørdag tag vi ud og spiser i bio eller nået...
DEJLIGTTTTTTTTTTTT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.