agnieszka skriver:
fordi for mig er det forkert at sende barn til en aflastningfamilie har selv taget beslutning at jeg vil har barn så skal jeg også ta´mig af det barn..er ikke syg eller noget så der er ingen grund til sende mit barn i aflastning..man burde ikke bruge aflastning bare fordi man vil i byen..han trives fint og det gør jeg også kun slet ikke tænke at jeg kun miste nogen dage med ham fordi han skulle over til en anden familie..ingen skal ta´sig af MIT barn..vil være bare så ked af det hvis han skullle over til nogen kan slet ikke forstår hvorfor folk laver 3-4-5 unger og bagefter sender dem til aflastning( kender nemlig nogen)..
men jeg ved ogdt at for nogen duer det fint det er bare slet ikke mig..især når han er så lile som han er jo..når han bliver lidt ældre så finder jeg sikkert nogen som kan måske passe ham når jeg vil ud men aflastning aldrig..
OK...Kan hører du har nogle forstillinger og oplevelser som påvirker dig...det er synd.
Håber du en dag finder en god barnepige som kan aflaste...for selvom man godt selv kan, så skader det jo ikke at der er andre der elsker ens barn og at du som menneske får noget tid til at lade op.
Mine forældre har været min aflastning...de har ikke fået penge og det har ikke været fast planlagt, men de har været der så jeg også kunne være mig...

som enlig har man jo ikke den anden til at tage over...så det er altså ikke et nederlag at tag imod hjælp..
Stort kram...sig til hvis jeg skal sidde ved ham en lørdag aften,...du er ung og smuk og skal ud lidt også..
Anmeld