Hvor tit luftes I...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit er du ude med tøserne??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.868 visninger
63 svar
0 synes godt om
23. november 2008

Honningblomst

eller tager i overhoved ud...??

Jeg er ude et par gange om måneden, nogle gange mere....synes det er dejligt at hygge med tøserne, grine en masse, spise god mad og tage ud og danse hele natten...

Hvad med jer??

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

A.

ihhh aldrig har bare ikke mulighed fordet øv øv..

Anmeld

23. november 2008

twinboys

Mine børn kommer i første række... Men det er hvis vi tænker på hyggeture i byen med mad, musik, sprut og dans...

Tager vi alt det andet så er jeg sammen med veninder flere gange om ugen med hygge hjemme og motion i motionscenteret...

Og for mig er hygge med veninderne meget vigtigt... Men som skrevet før er mine drenge mere vigtigt...

Ved godt man skal tænke på sig selv... Men I kender ikke hele drengenes forløb og kan ikke rigtig sætte jer ind i hvor meget tid der går til dem...

Majbritt

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Mine børn kommer i første række... Men det er hvis vi tænker på hyggeture i byen med mad, musik, sprut og dans...

Tager vi alt det andet så er jeg sammen med veninder flere gange om ugen med hygge hjemme og motion i motionscenteret...

Og for mig er hygge med veninderne meget vigtigt... Men som skrevet før er mine drenge mere vigtigt...

Ved godt man skal tænke på sig selv... Men I kender ikke hele drengenes forløb og kan ikke rigtig sætte jer ind i hvor meget tid der går til dem...

Majbritt

Jamen, det er vel ikke et spørgsmål om hvorvidt børnene er vigtigst eller ej...det er de jo heldigvis for de fleste forædre...men det er da også meget vigtigt at være andet end kun mor også for børnenes skyld, ellers kvæles de da langsomt...især når man har store børn..
Knus..

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

ihhh aldrig har bare ikke mulighed fordet øv øv..

Hvorfor ikke, smukke??

Anmeld

23. november 2008

JonTri

Min dreng er kun 4½ mdr gammel så har ikke rigtig været ude endnu. Stoppede med at amme for et par uger siden og glæder mig da til at skulle have en lille rødvinsbrandert på og danse hele natten med tøserne. Dog kan jeg ikke få mig selv til at forlade ham for egoistiske grunde endnu. Håber dog det kommer, da jeg tror det er vigtigt at alt ikke skal handle om unger.

Har stemt aldrig, men savner det...

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

rikkekrogh skriver:

Min dreng er kun 4½ mdr gammel så har ikke rigtig været ude endnu. Stoppede med at amme for et par uger siden og glæder mig da til at skulle have en lille rødvinsbrandert på og danse hele natten med tøserne. Dog kan jeg ikke få mig selv til at forlade ham for egoistiske grunde endnu. Håber dog det kommer, da jeg tror det er vigtigt at alt ikke skal handle om unger.

Har stemt aldrig, men savner det...

Åh, han er også så bette...det første år har de små nok også bedst af at mor er der og så kan mor luftes senere...smiler sådan har jeg også gjort, så den tid skal nok komme...
Knus...men kan godt forstå du savner det..

Anmeld

23. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Jamen, det er vel ikke et spørgsmål om hvorvidt børnene er vigtigst eller ej...det er de jo heldigvis for de fleste forædre...men det er da også meget vigtigt at være andet end kun mor også for børnenes skyld, ellers kvæles de da langsomt...især når man har store børn..
Knus..

Her tænker jeg ikke kun kærlighed søde.. Mine børn trænes dagligt, for dem gennem leg og for os træning... Operationer... ( på onsdag igen ) og kontroler flere gange om mdr.

Havde vi ikke trænet med dem siden de var små, havde det været to grøntsager idag... Og Oliver havde sat i en kørestol...Så her ER mine børn det vigtigste frem for mig...

Majbritt

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Her tænker jeg ikke kun kærlighed søde.. Mine børn trænes dagligt, for dem gennem leg og for os træning... Operationer... ( på onsdag igen ) og kontroler flere gange om mdr.

Havde vi ikke trænet med dem siden de var små, havde det været to grøntsager idag... Og Oliver havde sat i en kørestol...Så her ER mine børn det vigtigste frem for mig...

Majbritt

Men heldigvis har de jo en far, ikke....så du også kan komme lidt ud og være dig selv...kan jo høre hvor meget du nyder det...så husk at gøre det også...om få år er du ikke den vigtigste i dine drenges liv mere...tiden går så stærkt...
Knus..

Anmeld

23. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Men heldigvis har de jo en far, ikke....så du også kan komme lidt ud og være dig selv...kan jo høre hvor meget du nyder det...så husk at gøre det også...om få år er du ikke den vigtigste i dine drenges liv mere...tiden går så stærkt...
Knus..

Jo selvfølgelig men vi er også fælles om alt dette her, men han har tit døgnvagter og på indsatser og så er jeg jo alene med dem... Det er jo derfor jeg er begyndt i motionscenteret for at komme lidt ud og få trænet min krop ...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.