Hvor tit luftes I...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

eller tager i overhoved ud...??

Jeg er ude et par gange om måneden, nogle gange mere....synes det er dejligt at hygge med tøserne, grine en masse, spise god mad og tage ud og danse hele natten...

Hvad med jer??

Knus..

jeg har været i byen en gang på 10 mdr...har ikke haft brug for det..og når jeg ellers har været ude har jeg elias med..da næsten alle mine veninder har børn...så vi tager tit på cafe og i legeparken osv... men den 6 er der dømt fuld mor igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

BellaT

eliasogmor skriver:

jeg har været i byen en gang på 10 mdr...har ikke haft brug for det..og når jeg ellers har været ude har jeg elias med..da næsten alle mine veninder har børn...så vi tager tit på cafe og i legeparken osv... men den 6 er der dømt fuld mor igen...

Jaaaaaaaaaaaah og Elias skal ud til sjove legeonkel og - tante! Og Fætter Fun!

Anmeld

23. november 2008

Christinahr

Jeg synes selv vi er rigtig gode til at lufte os selv - både mig og faren.

Når jeg ikke er gravid er jeg til fodbold og håndboldtræning et par gange om ugen. Derudover skiftes vi lidt til at besøge venner og veninder og Aia overnatter da også af og til hos mormor og morfar så vi kan komme ud.

Vi besøger også tit venner og veninder med Aia eller har folk over til spisning.

Anmeld

23. november 2008

wamse

Jeg har svaret få gange om året, fordi jeg var afsted i går, men ellers ville svaret have været aldrig Men det er som sådan slet heller ikke noget jeg har lyst til, eller så meget mulighed for.

Anmeld

23. november 2008

Mette+Mathias

Det kommer lidt an på hvad du mener med "lufte mig selv".

Sådan noget med at gå i byen og drikke mig fuld gør jeg stort set aldrig, - tager kun til fester hvis det er deciderede "fester" - altså runde fødselsdage og alt sådan noget, - gider ikke en fest bare for festens skyld, og gider ofte heller ikke fødselsdagene, men tager med alligevel og det er vel 1-2 gange om året (1 gang i år).

Til gengæld har vi en tøseklub (13 år nu) hvor vi mødes 1 gang om måneden til mad og hyggesnak (vi skiftes til at lave det), og det er smadderhyggeligt!

Indimellem går jeg ud og spiser med mødregruppen (også 13 år gammel), en bestemt veninde eller min gruppe fra kommunom, - mon ikke det er hveranden/tredje måned i snit.

Jeg går ikke til noget om aftenen, har ikke energien til det, - med 37 timers job, medlem af best. i bh og desuden bogholder for min mand i hans (lille) firma.

Anmeld

23. november 2008

MorCamilla

Det er godt nok ved at være mange år siden at jeg har haft en aften kun med tøserne... Trist nu hvor jeg kommer til at tænke over det, for det plejede at være så sjovt... (dengang vi gjorde det)

Nu går jeg ud ca. 1 gang hver 3. måned (vil jeg tro) både med veninder og venner, altså til fest... og elsker det...

Anmeld

23. november 2008

miver

Desværre ikke så tit ,jeg savner det , men nogle veninder er faldet fra og min bedste veninde bor langt væk ;( øv øv
Men når vi så gir den gas er det med stil (smiler)
knus Mie

Anmeld

23. november 2008

ekzunz

Jeg bliver ALDRIG luftet - og jeg savner det!!! Jeg er en af de idioter som ikke kan finde ud af at holde på mine veninder, og derfor er der ikke så mange at lufte sig med! Så de sidste 5 år er jeg vel blevet luftet 4-5 gange....alt for lidt!!!

Rikke

Anmeld

23. november 2008

Pia.

Det er lidt med forskel ind imellem går det ikke lang tid imellem og andre gange går der måneder... Vi er en flok piger som ses til noget tøse hygge - vi spiser sammen, drikker en masse vin og tager gerne videre i byen - nogen gange er vi 3 piger andre gange er vi 10 piger .... vi hygger os super meget og har det simpelthen så sjovt sammen....

Jeg syntes det er rigtig vigtigt og når jeg kommer hjem dagen efter så er jeg spring fuld af ny energi ....

Stort knus Pia.

Anmeld

23. november 2008

Balderson

Nu er min søn knap og nap 4 mdr. så de store bytur er ikke eksisterende, men jeg mødes med dem fra min mødregr. ret tit og det er skide hyggeligt for vi snakker også om andet end vores guldklumper...

Så er der babysvømning.. Det er igen med nogle af mine tøser og efter en tur i vandet så er vores dejlige børn helt færdige, så der får vi rigtig snakket...

og vi kan sagtens finde på at tage ned på den lokale cafe' og få noget godt at spise og bare hygge..

Jeg er så også heldig, at have 3 mødregrupper, hvor jeg er den eneste genganger, så det er bestemt ikke kedeligt at gå på barsel...

Men glæder mig til nytår, for der er vi inviteret ud med overnatning og min søn sover igennem fra 22.00 til 08.00, så der kan jeg feste lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.