sarahb skriver:
jeg bliver ikke stødt, bare forarget... Synes det er vildt at i et moderne land som danmark at man kan være så nedladende og uvidende og lede mod visse folk..
Jeg hader også udlændinge der ikk kan opføre sig ordenligt men hader fandme også danskere der ikke kan opføre sig ordenligt. Pædofile, jaloux ægtemænd, drankere der lader deres alkohol gå ud over familie og børn, utro lider mænd der ikk ka holde slangen for dem selv og splitter en familie ad, men det betyder da ikk jeg skal hade et helt folkefærd. Jeg er heldigvis ikke så sort og hvid og naiv at tro at alle danske mænd er sådan. Der er gode og dårlige mennesker i hele verden om vi er hvide, gule, røde eller sorte.
Jeg går ikke med tørklæde men tror. og tror på det der er skrevet i koranen og at min gud er allah! Husk nu der er mange forskellige måder at læse og tolke koranen på og jeg er ikke oplært af nogen lærde eller andre folk, men har selv læst og dannet mit helt eget syn på MIT islam.
Sådan er det vel verden over.
Men jeg vil så også sige at jeg har flere muslimer i min venne/bekendtskabskreds.
Og nogen af dem er også racister-
Det kan både være mod "den hvide mand" Men har især en god ven som er araber som hader somalier godt og grundigt.
Og da jeg spurgte ind til det,sagde han bare at sådan havde det altid været imellem araber og somalier.
Der er racister i alle folkeslag,man er bare mere tilbøjelig til at forbinde det med at det er de "hvide" imod de "sorte"
Og ja der er idioter inden for Islam som tolker koranen fuldstændigt vanvittigt,og det går ud over dem som bare gerne vil have deres tro i fred.
Men sådan er det jo også med Biblen-Bare se på faderhuset 
Anmeld