Hvornår stoppede du med at amme/give flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

NinaNymannMadsen

oktober sidste år da hun var godt 16 mdr fik hun bryst for sidste gang.
hun har en enkel gang eller to fået en flaske siden med ikk med MME det var med varmt mælk og honning fordi hun hostede rigtig rigtig meget en periode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Bb3031

Alexander valgte selv amningen fra, da han var 7 1/2 mdr. Jeg ville meget gerne have forsat amningen, til han var et år. Men set fra den anden side, så nedsatte han selv stille og roligt mælkeproduktionen.

Natamningen stoppede jeg med, da han var 4 1/2 måned.

Han har aldrig ville tage flaske, så efter ammestop fik han mme i en kop. Han drak mme på samme måde, som når vi drikker almindelig mælk, altså alt fra en trå til et glas af gangen. Han drak for at slukke tørsten ikke for at blive mæt. Han fik derfor færdiglavet mme, som fås på små brikker.

Nu hvor han er fyldt 1 år, så får han ikke længere mme men sødmælk eller letmælk (mest letmælk). Sidste gang han fik mme var, da han var 10 mdr.

Anmeld

4. juni 2011

132319

Med min første gik amningen i stå af sig selv da han startede i vuggestue, 8 måneder gammel.

Min datter er 9 måneder og jeg tror ikke at hun slipper brystet foreløbig, kunne hun blive mæt af det ville hun nøjes med det  Jeg vil dog kun amme til hun er MAX 1 år! Hun starter i vuggestue om 1½ måned og så tror/håber jeg at amningen også stopper der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.