Hvornår stoppede du med at amme/give flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik dit barn den sidst mælk/MME?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.498 visninger
52 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Rosa

Hvornår stoppede du med at give dit barn/dine børn flaske/amme? Dvs den sidste flaske/ammetår, hvornår var det?

Jonanthan er 13 mdr nu, og ifølge SP har han egentlig ikke behov for sin godnatflaske, men samtidig ndgår den i et hyggeligt putteritual og sikrer os at han har maven fuld til natten, så jeg er lidt i tvivl... 

Fortæl også gerne hvorfor du stoppede.

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

MaliksMor

Kan jeg desværre ikke svare på

Men, Malik er 13 måneder og for stadig sin godnat-flaske vi har ikke tænkt os at tag den fra ham lige pt..

Anmeld

2. juni 2011

Maria.

Magnus ammede jeg til han var 13 måneder.. Malou er lige blevet 1 år, og jeg er så småt ved at vende hende fra.. Nu synes jeg amning er noget lidt andet end flaske.. Magnus fik flaske et par måneder efter jeg stoppede med at amme.. Men jeg tror ikke Malou har samme behov. Jeg kender en lille dreng på 2 år, som stadig får natflaske fordi den også indgår i putteritual..

Det er heldigvis din søn, så du bestemmer!

btw jeg stoppede fordi jeg synes de er for store og bevidste når de når 1 års alderen!

Anmeld

2. juni 2011

forår

Min datter valgte selv amningen fra da hun var 7 1/2 mdr.

Hun har aldrig ville tage flasken, men jeg forsøgt da jeg synes at det var tidligt at hun skulle undvære mælken. Jeg prøvede osse at give hende mme i en kop både kold og varm, men hun ville ikke ha det.

Dea

Anmeld

2. juni 2011

Fam. Madsen

Marcus fik hans falske til han var 2 år. dog kun sin godnat flaske. vi skulle runde de 9 kg inden han måtte komme af med den havde vi fået afvide at vores læge

Anmeld

2. juni 2011

Zafir

Jeg har stemt efter 2 år, det var Idun... Men jeg tvivler godtnok på at Frigg gider så længe... mmm...

NU må vi se. INdtil videre får Frigg 2-3 babser om dagen... Så længe det varer.

Anmeld

2. juni 2011

sne190810

Jeg regner med at være stoppet med at amme om en lille måneds tid. Der er Sne 10 måneder.

Jeg er så småt igang, og har cuttet godnat/aftenamningen som det første, og det er gået overraskende let og godt. Jeg ammer kun tidlig morgen, og nogen gange 

Jeg stopper fordi tildels fordi hun ikke rigtig viser interesse mere som sådan, og mest bare bruger mig som en sut/hygge hvis det endelig er. (Hun bruger ikke sut til daglig overhoved)Og så fordi jeg skal på Roskilde festival samt Vig festival  ....

Anmeld

2. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg ammede fuldt 1 mdrs tid, ammede halvt til ca 5 mdr og Nikoline fik flaske til hun var ca. 14 mdr

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

Rosa skriver:

Hvornår stoppede du med at give dit barn/dine børn flaske/amme? Dvs den sidste flaske/ammetår, hvornår var det?

Jonanthan er 13 mdr nu, og ifølge SP har han egentlig ikke behov for sin godnatflaske, men samtidig ndgår den i et hyggeligt putteritual og sikrer os at han har maven fuld til natten, så jeg er lidt i tvivl... 

Kh

Rosa

De to store fik sidste nat flaske lige efter de var blevet et år..Konrad var over to år...hvorfor, fordi vi nød det og fordi det jo ikke skader.. så jeg så kun plusser.

Anmeld

2. juni 2011

CamillaSoefelt

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Benjamin er 11 mdr nu og jeg ammer ham inden han skal sove om aftenen, som det eneste. Har egentlig tænkt over mange gange hvornår det skal være og hvordan man lige gør det? Også fordi han bare elsker det og som du netop selv siger er der noget hygge ritual ting over det;0)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.