Eva. skriver:
Du aner jo reelt ikke om dit valg nu ville stemme overens med det valg nu ville tage hvis ulykken skulle indtræffe. Så jeg kan slet ikke se at en beslutning taget nu kan bruges til noget i et helt andet liv, som det ville være for mig at miste et barn. Mit barn går over alt andet, også andre børn og det at kunne redde dem evt...det gør jeg ikke selv, der kan de tage alt...men mine børn, de står højere end alt andet og derfor kan jeg slet ikke forholde mig til hvad og hvordan i forhold til noget så utopisk som at de skulle væk fra mig.
Det kan jeg vel, lige så vel som du kan sige at du ikke kan -Lad være med at tro at du ved hvordan jeg tænker 
Min holdning er at hvis man vil modtage, så skal man også være villig til at give -Og jeg vil til hver en tid modtage et organ, både til mit barn og mig selv hvis det var nødvendigt 
Kommer blot med min holdning, som sagt er det for MIG rart at vide at folk ved hvad der skal ske hvis mine børn og jeg skulle omkomme i en ulykke, samtidig.
Jeg håber aldrig aldrig aldrig at det sker men det KAN ske og derfor har jeg det bedst med at være fuldstændig afklaret.
Anmeld