Skal dit barn være organdonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Faith

Talbutikken skriver:

Tak

Min datter blev kørt ned for snart 4 mdr. siden.

Jeg er tom for ord

Jeg er sikker på din datter sidder et eller andet sted og ønsker for dig/jer at i får et godt og lykkeligt liv selvom hun ikke fysisk er hos jer mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Fenja09

Et spørgsmål/ afstemning jeg ikke kan tage stilling til, først og fremmest fordi jeg endnu ikke har født vores barn og for det andet fordi jeg ikke står i situationen. Så jeg har taget stilling til - at jeg tager stilling hvis jeg en dag skulle komme i den situation og sandsynligvis ikke før. Så forhåbentlig aldrig.

/Fenja

Anmeld

1. juni 2011

Talbutikken

smillaluna skriver:

Jeg er tom for ord

Jeg er sikker på din datter sidder et eller andet sted og ønsker for dig/jer at i får et godt og lykkeligt liv selvom hun ikke fysisk er hos jer mere.

Det er jeg også sikker på at hun gør  Og vi prøver, gør hvad vi kan for at finde en lykke som vi have før, selvom vi godt ved at det boliver det samme.

Anmeld

1. juni 2011

Faith

Talbutikken skriver:

Det er jeg også sikker på at hun gør  Og vi prøver, gør hvad vi kan for at finde en lykke som vi have før, selvom vi godt ved at det boliver det samme.

Selvfølgelig gør det ikke det.... Men forhåbentlig bliver det en anden lykke.

Anmeld

2. juni 2011

Talbutikken

smillaluna skriver:

Selvfølgelig gør det ikke det.... Men forhåbentlig bliver det en anden lykke.

Ja, forhåbenligt

Anmeld

2. juni 2011

Chamomile

Hvis Celina's far også sagde ja, så ville hun være organdonor hvis det utænkelige skulle ske. Jeg ville selv ønske, at Celina skulle få et nyt organ hvis det blev nødvendigt- så føler det er forkert, hvis det ikke var omvendt. Jeg er selv tilmeldt organdonor.

Anmeld

2. juni 2011

MaliksMor

nej. det skal han ikke være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.