What to do ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Mooolly

Holger90 skriver:

Bliver nok en kende upopulær -MEN er jeg den eneste der GODT kan forstå din kæreste.

1: i har kun været sammen en måned

2: han har 4 børn med to forskellige kvinder

3: han er 23 ÅR GAMMEL!!!!!

kære kvinder, vær dog en smule forstående for denne fyr, han venter 5 barn med 3 dame når man kun har kommet sammen en måned så er det uvidts hvor stærkt forholdet er. -oh well, jeg ved at der er nogle der er sammen hele livet. men vi kan alle blive enige om at der er tidligt.

syntes at vi kvinder burde frasige os den der "jeg-er-kvinde-jeg-bærer-barnet-rettighed" og ikke gøre det obligatorisk at VI har magten til at bestemme. syntes det er utroligt vigtigt at de også skal have noget at sige i sådan en situation, og så kan man nok så fint pege fingre og nedladende fortælle at sex fører til baby.... meeeeeeen har dog ondt af de stakkels mænd som får faderrolllen trukket ned over hovedet blot fordi kvinden står med det sidste ord og er bærere af æggestokkene..Øv siger jeg bare .

-thanks good i'm a woman

lykke til

Jeg er kun glad for at du siger din mening , det er det jeg har bedt om .. 

den eneste grund til at jeg har skrevet det er oplæg er fordi jeg også GODT kan forstå min kæreste , men jeg føler heller ikke at jeg skal sætte hans behov før mit eget .. lige nu står vi i en situation hvor en ender med at blive ked af det / sur lige meget hvad ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Mooolly

Holger90 skriver:

Bliver nok en kende upopulær -MEN er jeg den eneste der GODT kan forstå din kæreste.

kære kvinder, vær dog en smule forstående for denne fyr, han venter 5 barn med 3 dame når man kun har kommet sammen en måned så er det uvidts hvor stærkt forholdet er. -oh well, jeg ved at der er nogle der er sammen hele livet. men vi kan alle blive enige om at der er tidligt.

syntes at vi kvinder burde frasige os den der "jeg-er-kvinde-jeg-bærer-barnet-rettighed" og ikke gøre det obligatorisk at VI har magten til at bestemme. syntes det er utroligt vigtigt at de også skal have noget at sige i sådan en situation, og så kan man nok så fint pege fingre og nedladende fortælle at sex fører til baby.... meeeeeeen har dog ondt af de stakkels mænd som får faderrolllen trukket ned over hovedet blot fordi kvinden står med det sidste ord og er bærere af æggestokkene..Øv siger jeg bare .

-thanks good i'm a woman

lykke til

Jeg er kun glad for at du siger din mening , det er det jeg har bedt om .. 

den eneste grund til at jeg har skrevet det er oplæg er fordi jeg også GODT kan forstå min kæreste , men jeg føler heller ikke at jeg skal sætte hans behov før mit eget .. lige nu står vi i en situation hvor en ender med at blive ked af det / sur lige meget hvad ..

Anmeld

2. juni 2011

Ben&Jerry

men er det ikke et eller andet sted værre at din kæreste vil se på dit barn og altid føle "at det ikke var meningen" at ville have ønsket noget andet.. det at få børn handler ikke kun om tilvalg og fravalg det handler også om det største ansvar og den største gave du kan give som kvinde til en mand. derfor skal det da være den rette mand, manden i dit liv du for alt i hverden ønsker skal være en del af dit barns liv hverdag de næste mange år, (dette er en klich&eacute men tanken bag burde væe således. derfor syntes jeg du bestemt burde vende den om, og tænke disse tanker; bliver han manden i mit liv? han er 23 muligheden for flere halvsøskende udover de 4 dit barn har i forvejen? du har NU lige NU -mulighed for helt selv at vælge hvilken vej livet skal bære dig, og jeg syntes at det er meget vigtigt at du grundigt tænker over hvilken vej du vil...

K.h

Anmeld

2. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan skam sagtens forstå hendes kæreste, men han har dyrket sex med hende velvidende, at hun ikke brugte prævention og så høster man altså som man sår.

Det kan godt føles uretfærdigt som mand, at kvinden har det sidste ord, fordi det er hende der ejer livmoderen og æggestokkene, men sådan er naturen engang indrettet og i tilfælde af uenighed har kvinden det lange strå.

Selvfølgelig er det mest optimale, at det er et ønskebarn fra begge sider, men verdenen er ikke perfekt og så længe man giver sit barn det han eller hun har brug for er det ikke synd for barnet.

Mange børn vokser op uden deres biologiske far og sålænge man er åben og ærlig overfor sit barn omkring emnet, mener jeg ikke det giver grund til identitetskriser. Man kan jo gemme billeder af faren og fortælle om ham, hvis barnet har brug for at vide noget om sin biologiske far. Men det er jo ikke så meget anderledes end at være adopteret. Der mangler man også sit biologiske ophav. Man kan som ældre så have nogle spørgsmål angående sit ophav, men man er stadig et velfungerende menneske.

Det er helt klart ikke den bedste måde dette barn er blevet til på, men det har intet at gøre med om barnet får et godt liv. Og det er trods alt det vigtigste.

Anmeld

2. juni 2011

Vingummien

Mooolly skriver:

Det er dejligt

jeg tænker ellers lidt at det er svært at finde en ny når man først har et barn

Nej, faktisk ik Jeg har fundet en der faktisk hellere vil have en der har børn da han ikke gider alt det der pjat man kan finde på når man ikke har (modenhed)

Anmeld

4. juni 2011

PeruBaby

Mooolly skriver:

Det har du helt ret i , men jeg mener os at man må ta konsekvenserne af sine handlinger , og han har hele tiden vidst at jeg kunne blive gravid .. hvis han virkelig ikke ville have et barn kunne han have brugt kondom eller i det mindste trukket sig ud inden han kom .. 

men ja , drømmen er da helt klart at det var ønsket fra begge sider og at han var lige så glad som jeg er ..

til dig. Håber du finder en løsning der er god for dig

Den med at trække sig ud inden inden han kommer eller putte kondom på midt i samlejet er altså heller ikke særligt pålidelige metoder, skulle jeg hilse og sige af erfaring

Anmeld

5. juni 2011

Holm88

Mooolly skriver:

Hej tøser  

Jeg har for nyligt fundet ud af at jeg er gravid , jeg er i 5 uge  

jeg er helt fast besluttet på at beholde barnet , men min kæreste han vil slet ikke have jeg beholder det , han har 4 børn i forvejen og ønsker ikke flere lige nu . 

Han truer med at gå fra mig og blir ved at prøve at overtale mig til abort :/ 

jeg ved ikke hvordan jeg skal håndterer situationen .. 

jeg har fået 3 aborter før har har fortrudt ..

er der nogen der har været ude for noget lignene eller bare har et godt råd til hvad jeg kan stille op ?  

knus

Du har selv svaret - du beholdet barnet tillykke med det og en stor krammer herfra

Anmeld

5. juni 2011

jydeinden

Holger90 skriver:

-thanks good i'm a woman

lykke til

undskyld jeg siger det ret så direkte, men jeg kan sørme IKKE have ondt af en mand som ikke har "kugler" nok forneden til at beskytte sig hvis man ikke ønsker sig et barn.

Det er en risiko man løber ved at have sex og dét ved alle, og gør de ikke, ja så tænker jeg da bare mit.

At hun vælger at beholde barnet tjaa det e jo så hendes valg, og det er uanset hvordan man vender og drejer det kvinden der har det sidste ord.

Anmeld

5. juni 2011

baby012

Mooolly skriver:

Hej tøser  

Jeg har for nyligt fundet ud af at jeg er gravid , jeg er i 5 uge  

jeg er helt fast besluttet på at beholde barnet , men min kæreste han vil slet ikke have jeg beholder det , han har 4 børn i forvejen og ønsker ikke flere lige nu . 

Han truer med at gå fra mig og blir ved at prøve at overtale mig til abort :/ 

jeg ved ikke hvordan jeg skal håndterer situationen .. 

jeg har fået 3 aborter før har har fortrudt ..

er der nogen der har været ude for noget lignene eller bare har et godt råd til hvad jeg kan stille op ?  

knus

jep, samme her, har fået de aborter jeg skulle have i mit liv... 

Min x(kæreste) bortadopterede for 3 år siden en bette pige. og vil heller ikke have børn lige nu. MEN.. så blev jeg gravid, jeg fortalte jeg ville beholde barnet, og så brød helvede løs, han havde meget travlt med at få mig til at føle mig utilstrækkelig som mor, og han kørte meget på at det kunne jeg bare ikke gøre imod ham . osv. Jeg er stadig gravid, vi er gået fra hinanden, og fremtiden ser stadig lys ud det kommer bare til at være mig og min baby, og det har jeg det helt fint med. så bare sig til ham, at du beholder barnet, med eller uden ham.. kan være det får ham til at vågne op, kan også være det får ham til at bakke væk ? hvem ved.. men syns det er sejt du står ved din beslutning . 

det er svært lige nu, men det bliver nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.