What to do ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Mooolly

Vingummien skriver:

Vi var sammen i 3 d ajeg fandt ud af jeg var gravid, vi er ikke sammen mere. Men tror nu ikek det har noget med det at gøre.

Du binder ham til sofaen

Men kan også se at han har sine betænkligeder når i kun har været sammen en mdr. Men forstår dig fuldt ud, og det med aborter skal jo også stoppe på et tidspunkt, er jo ikke sundt for kroppen. Og kun en mdr, ja så kan han nå at smutte af mange grunde selvom du får en abort, hvis du forstår

heheh gid jeg ku

jeg er heller ikke bange for at han smutter fordi jeg blir knust eller noget , det er slet ikke der den ligger .. har bare set mange enlige mødre og synes det ser hårdt ud ..  til jer der kan klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Vingummien

Mooolly skriver:

heheh gid jeg ku

jeg er heller ikke bange for at han smutter fordi jeg blir knust eller noget , det er slet ikke der den ligger .. har bare set mange enlige mødre og synes det ser hårdt ud ..  til jer der kan klare det

For at være helt ærlig :p så er det altså nemmere på mange områder og det e rikke noget jeg bare siger, det er sgu sandt Der er kun dig til at bestemem de simple ting i hverdagen, og der skal ike diskuteres om det osv. Men ja er da hårdt at man ikke bare lige kan vade hen på tanekn kl 9 om aften fordi barnet sover, eller man ikke lige kan være spontan med vennerne, men det er sgu det værd

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Vingummien skriver:

For at være helt ærlig :p så er det altså nemmere på mange områder og det e rikke noget jeg bare siger, det er sgu sandt Der er kun dig til at bestemem de simple ting i hverdagen, og der skal ike diskuteres om det osv. Men ja er da hårdt at man ikke bare lige kan vade hen på tanekn kl 9 om aften fordi barnet sover, eller man ikke lige kan være spontan med vennerne, men det er sgu det værd

Det er rart at høre  

jeg er ikke i tvivl om at jeg vil fortryde mit valg 

bare trist at det ikke kan være som man håbede

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Mooolly skriver:

Det er rart at høre  

jeg er ikke i tvivl om at jeg vil fortryde mit valg 

bare trist at det ikke kan være som man håbede

Ja meget.

Men har nu en vidunderlige kæreste bedre end hans far så der er også gode ting ved det

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Vingummien skriver:

Ja meget.

Men har nu en vidunderlige kæreste bedre end hans far så der er også gode ting ved det

Det er dejligt

jeg tænker ellers lidt at det er svært at finde en ny når man først har et barn

Anmeld

1. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Når man er enlig mor er det klart, at der er nogle mænd der trækker følehornene til sig. Men se det på den lyse side. Alle de umodne mænd plus dem der har nok i sig selv og deres egne bliver sorteret fra.

Jeg gik fra mit barns far, da min søn var 5 uger gammel  og 8 måneder senere mødte jeg på nettet verdens dejligste mand, der har taget min søn til sig, som var han hans egen. (Vi har nu været sammen i 9 mdr)

Der er masser af fisk i havet. Det er bare at bruge den rigtige madding. Hehe... Når man får børn får man også nogle andre holdninger og synspunkter. Jeg begyndte at gå efter helt andre typer og det lader til at det var det som gjorde at jeg fik et godt, stabilt og ligeværdigt forhold.

Det er så nemt, at sidde her og dømme, men 23 år og 5. barn på vej. Så er man ikke særlig ansvarlig. (Medmindre det er planlagt og man har overskuddet og økonomien til det)

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

RGN skriver:

Når man er enlig mor er det klart, at der er nogle mænd der trækker følehornene til sig. Men se det på den lyse side. Alle de umodne mænd plus dem der har nok i sig selv og deres egne bliver sorteret fra.

Jeg gik fra mit barns far, da min søn var 5 uger gammel  og 8 måneder senere mødte jeg på nettet verdens dejligste mand, der har taget min søn til sig, som var han hans egen. (Vi har nu været sammen i 9 mdr)

Der er masser af fisk i havet. Det er bare at bruge den rigtige madding. Hehe... Når man får børn får man også nogle andre holdninger og synspunkter. Jeg begyndte at gå efter helt andre typer og det lader til at det var det som gjorde at jeg fik et godt, stabilt og ligeværdigt forhold.

Det er så nemt, at sidde her og dømme, men 23 år og 5. barn på vej. Så er man ikke særlig ansvarlig. (Medmindre det er planlagt og man har overskuddet og økonomien til det)

Hvor er du god det har du helt ret i .. og fedt at se nogen det er gået godt for

Anmeld

1. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Tak.

Det skal nok også gå godt for dig. Det vigtigste er, at man finder ud af hvilken mand man gerne vil have (eller ihvert fald ikke vil have og så give sig god til at finde ham.

På den måde har man en ro i sig selv til at tage et køligt overblik over de mænd der findes.

Det første lange stykke tid er du også godt optaget af baby, så der kan du gøre dig mange tanker om din kommende mand uden at handle på det. Held og lykke.

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

RGN skriver:

Tak.

Det skal nok også gå godt for dig. Det vigtigste er, at man finder ud af hvilken mand man gerne vil have (eller ihvert fald ikke vil have og så give sig god til at finde ham.

På den måde har man en ro i sig selv til at tage et køligt overblik over de mænd der findes.

Det første lange stykke tid er du også godt optaget af baby, så der kan du gøre dig mange tanker om din kommende mand uden at handle på det. Held og lykke.

Tak for det 

Anmeld

2. juni 2011

Ben&Jerry

Mooolly skriver:

Vi har kun været sammen i en måned og jeg ville jo så begynde på p-piller når jeg fik mit lort , i mellemtiden skulle vi bare passe på så jeg ikke blev gravid ! men det skete jo så

Bliver nok en kende upopulær -MEN er jeg den eneste der GODT kan forstå din kæreste.

1: i har kun været sammen en måned

2: han har 4 børn med to forskellige kvinder

3: han er 23 ÅR GAMMEL!!!!!

kære kvinder, vær dog en smule forstående for denne fyr, han venter 5 barn med 3 dame når man kun har kommet sammen en måned så er det uvidts hvor stærkt forholdet er. -oh well, jeg ved at der er nogle der er sammen hele livet. men vi kan alle blive enige om at der er tidligt.

syntes at vi kvinder burde frasige os den der "jeg-er-kvinde-jeg-bærer-barnet-rettighed" og ikke gøre det obligatorisk at VI har magten til at bestemme. syntes det er utroligt vigtigt at de også skal have noget at sige i sådan en situation, og så kan man nok så fint pege fingre og nedladende fortælle at sex fører til baby.... meeeeeeen har dog ondt af de stakkels mænd som får faderrolllen trukket ned over hovedet blot fordi kvinden står med det sidste ord og er bærere af æggestokkene..Øv siger jeg bare .

-thanks good i'm a woman

lykke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.