Mooolly skriver:
Vi har kun været sammen i en måned og jeg ville jo så begynde på p-piller når jeg fik mit lort , i mellemtiden skulle vi bare passe på så jeg ikke blev gravid ! men det skete jo så 
Bliver nok en kende upopulær -MEN er jeg den eneste der GODT kan forstå din kæreste.
1: i har kun været sammen en måned
2: han har 4 børn med to forskellige kvinder
3: han er 23 ÅR GAMMEL!!!!! 
kære kvinder, vær dog en smule forstående for denne fyr, han venter 5 barn med 3 dame
når man kun har kommet sammen en måned så er det uvidts hvor stærkt forholdet er. -oh well, jeg ved at der er nogle der er sammen hele livet. men vi kan alle blive enige om at der er tidligt.
syntes at vi kvinder burde frasige os den der "jeg-er-kvinde-jeg-bærer-barnet-rettighed" og ikke gøre det obligatorisk at VI har magten til at bestemme. syntes det er utroligt vigtigt at de også skal have noget at sige i sådan en situation, og så kan man nok så fint pege fingre og nedladende fortælle at sex fører til baby.... meeeeeeen har dog ondt af de stakkels mænd som får faderrolllen trukket ned over hovedet blot fordi kvinden står med det sidste ord og er bærere af æggestokkene..Øv siger jeg bare .
-thanks good i'm a woman
lykke til 
Anmeld