What to do ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Carina:-)

Du vidste han ikke ville have flere,og han vidste du ikke tog p-piller,og ikke vil have en abort.

I har begge opført jer uansvarligt,og nu må du jo så beslutte hvad du vil.

At være enlig mor er self. ikke det nemmeste,men som mange andre skal du nu nok klare det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Nadia Foged

Mooolly skriver:

jo , men han vidste os godt at jeg ville og han sagde vi kunne snakke om det om et par år

Ja så skulle i nok have snakket mere om det i starten - træls det er den situation i står i

Hvor længe har i været sammen?

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Vingummien skriver:

Sandheden dog ikke på den hårde måde. Men at mor og far valgte at bo hver for sig, da det var det der var bedst i jeres tilfælde. Man skal selvfølgelg ikke sige i hovedet på barnet at far ikke vil have ham/hende, medmindre han så vælger ikke at vil have noget med barnet at gøre overhovedet.

Men ikke sikkert han mener det hvis du vælger at beholde det.

Ved godt det er privat, men har de 4 han har i forvejen samme mor? for hvis de ikke har det kan det jo være det skræmmer ham lidt, og han forstiller sig måske det hele vil blive ødelagt pga barnet, men han får det bare udtrygt forkert...

Han siger han er bange for at det ikke vil gå mellem os hvis jeg beholder det og at det kan være han smutter , han har børn med 2 forskellige ..

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Nadia Foged skriver:

Ja så skulle i nok have snakket mere om det i starten - træls det er den situation i står i

Hvor længe har i været sammen?

Vi har kun været sammen i en måned og jeg ville jo så begynde på p-piller når jeg fik mit lort , i mellemtiden skulle vi bare passe på så jeg ikke blev gravid ! men det skete jo så

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Mooolly skriver:

Han siger han er bange for at det ikke vil gå mellem os hvis jeg beholder det og at det kan være han smutter , han har børn med 2 forskellige ..

Så er hans erfaringer jo også på nogle områder at et forhold med børn ikke holder.

Har i sat jer ned og haft en god samtale om det, evt få ud hvorfor han helt præsic siger sådan, og om han ikke har regnet med at du gerne vil have børn. da hans børn ikke er nok for dig.

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Carina:-) skriver:

Du vidste han ikke ville have flere,og han vidste du ikke tog p-piller,og ikke vil have en abort.

I har begge opført jer uansvarligt,og nu må du jo så beslutte hvad du vil.

At være enlig mor er self. ikke det nemmeste,men som mange andre skal du nu nok klare det .

det er nemlig meget uansvarligt , men jeg tar konsekvenserne og jeg er glad , det er jo ham der ikke kan stå ved det .. Jeg ved jeg beholder barnet , men jeg er bare bange for det med at være alene , men hvis det er sådan det blir er det jo bare det  

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Vingummien skriver:

Så er hans erfaringer jo også på nogle områder at et forhold med børn ikke holder.

Har i sat jer ned og haft en god samtale om det, evt få ud hvorfor han helt præsic siger sådan, og om han ikke har regnet med at du gerne vil have børn. da hans børn ikke er nok for dig.

Han kan ikke finde ud af at snakke om det , enten lader han som om alt er normalt eller os siger han lige at han virkelig ikke vil ha det barn , den eneste grund han har er at vi ikke har kendt hinanden længe nok og at han har nok børn lige nu , men det ændrer ikke min mening ..

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Mooolly skriver:

Han kan ikke finde ud af at snakke om det , enten lader han som om alt er normalt eller os siger han lige at han virkelig ikke vil ha det barn , den eneste grund han har er at vi ikke har kendt hinanden længe nok og at han har nok børn lige nu , men det ændrer ikke min mening ..

Hvor lang tid har i været sammen?

Du skal hellere ikke ændre mening fordi han siger det, det vil du fortryde rimelig hurtigt, du skal bare være dig Var jo også den han faldt for, barn eller ej.

Men insistere på en snak, og kan han ikke det så er han jo heller ikke moden  nok til noget. Hader når de mænd ikke vil snakke om tingene

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Vingummien skriver:

Hvor lang tid har i været sammen?

Du skal hellere ikke ændre mening fordi han siger det, det vil du fortryde rimelig hurtigt, du skal bare være dig Var jo også den han faldt for, barn eller ej.

Men insistere på en snak, og kan han ikke det så er han jo heller ikke moden  nok til noget. Hader når de mænd ikke vil snakke om tingene

Der er virkelig heller ikke noget værre end mænd der ikke kan snakke om sine følelser !! han er desværre bare sådan en af slagsen .. Vi har kun været sammen i en måned

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Mooolly skriver:

Der er virkelig heller ikke noget værre end mænd der ikke kan snakke om sine følelser !! han er desværre bare sådan en af slagsen .. Vi har kun været sammen i en måned

Vi var sammen i 3 d ajeg fandt ud af jeg var gravid, vi er ikke sammen mere. Men tror nu ikek det har noget med det at gøre.

Du binder ham til sofaen

Men kan også se at han har sine betænkligeder når i kun har været sammen en mdr. Men forstår dig fuldt ud, og det med aborter skal jo også stoppe på et tidspunkt, er jo ikke sundt for kroppen. Og kun en mdr, ja så kan han nå at smutte af mange grunde selvom du får en abort, hvis du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.