What to do ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.788 visninger
48 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Mooolly

Hej tøser  

Jeg har for nyligt fundet ud af at jeg er gravid , jeg er i 5 uge  

jeg er helt fast besluttet på at beholde barnet , men min kæreste han vil slet ikke have jeg beholder det , han har 4 børn i forvejen og ønsker ikke flere lige nu . 

Han truer med at gå fra mig og blir ved at prøve at overtale mig til abort :/ 

jeg ved ikke hvordan jeg skal håndterer situationen .. 

jeg har fået 3 aborter før har har fortrudt ..

er der nogen der har været ude for noget lignene eller bare har et godt råd til hvad jeg kan stille op ?  

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Rockertand

Mooolly skriver:

Hej tøser  

Jeg har for nyligt fundet ud af at jeg er gravid , jeg er i 5 uge  

jeg er helt fast besluttet på at beholde barnet , men min kæreste han vil slet ikke have jeg beholder det , han har 4 børn i forvejen og ønsker ikke flere lige nu . 

Han truer med at gå fra mig og blir ved at prøve at overtale mig til abort :/ 

jeg ved ikke hvordan jeg skal håndterer situationen .. 

jeg har fået 3 aborter før har har fortrudt ..

er der nogen der har været ude for noget lignene eller bare har et godt råd til hvad jeg kan stille op ?  

knus

Tillykke.

Hvad er det helt konkret, du er i tvivl om?

Du beholder barnet, han smutter, og du står som alenemor og tager alle de sorger og glæder, der følger med dén situation.

Anmeld

1. juni 2011

Troldepussen

Jeg havde beholdt barnet... Nu ved jeg ikke hvor gammel din kæreste er, men han kan ikke forvente at du ikke vil have børn når du er 21, men vil så også sige at hvis han ikke ville have børn skulle han måske have overvejet Gummi.

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Rockertand skriver:

Tillykke.

Hvad er det helt konkret, du er i tvivl om?

Du beholder barnet, han smutter, og du står som alenemor og tager alle de sorger og glæder, der følger med dén situation.

Jeg er ikke i tvivl om noget , men det er meget svært .. 

det kunne være der var nogen der havde noget jeg kunne sige eller gøre så han kunne skfte mening 

eller bare lidt opmundring 

Anmeld

1. juni 2011

Rockertand

Mooolly skriver:

Jeg er ikke i tvivl om noget , men det er meget svært .. 

det kunne være der var nogen der havde noget jeg kunne sige eller gøre så han kunne skfte mening 

eller bare lidt opmundring 

Du skal ikke overtale ham til det, det skal han selv have lyst til - det vil aldrig holde i længden, hvis du overtaler ham.

Du får lige et kæmpe , det skal nok gå, selvom det er hårdt lige nu.

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Troldepussen skriver:

Jeg havde beholdt barnet... Nu ved jeg ikke hvor gammel din kæreste er, men han kan ikke forvente at du ikke vil have børn når du er 21, men vil så også sige at hvis han ikke ville have børn skulle han måske have overvejet Gummi.

Jeg har altid sagt til ham at jeg ikke er på p-piller og at hvis jeg blev gravid ville jeg beholde det , han har bare ikke taget det seriøst .. han er 23

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

hej

jamen jeg synes du skal beholde det, kan godt være han har børn i forvejen, men har han fortalt dig lige fra starten han ikke vil have flere?

Jeg tænker også vil han smutte hvis du beholder det, og bare det han prøver at overtale dig til abort får mig til at tænke, er han så bekymringen værd? Forstå mig ret ..

Håber du finder ud af det, men du skal bestemt følge dit hjerte, også hvis det resultere du står alene For når han har den holdning tror jeg du kan snakke nu og til dommedag, det vil ikke ændre sig

Knus herfra

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Rockertand skriver:

Du skal ikke overtale ham til det, det skal han selv have lyst til - det vil aldrig holde i længden, hvis du overtaler ham.

Du får lige et kæmpe , det skal nok gå, selvom det er hårdt lige nu.

Jeg tror desværre du har ret  

det er bare svært at forstå at en mand ikke vil være der for sit eget barn :/

tak skal du ha

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort i din situation, for som du skriver, så er det ikke sjovt at sætte et barn i verden, som faren ikke vil være der for..... Så hvis du vælger at beholde barnet, så vælger du også din kæreste fra, for du skal ikke overtale ham, det vil ikke holde i længden - han skal selv ville det... Desuden synes jeg også at mændene har noget at skulle have sagt i sådanne situationer - jeg mener, bare fordi det er kvinderne, der bærer barnet, så synes jeg også man skal lytte til hvad faren til barnet siger... men det kommer vel også an på hvordan prioriterer.... det bedste ville jo være at sætte et barn i verden, som var ønsket for begge parter....

Men held og lykke med det - følg dit hjerte!

Anmeld

1. juni 2011

Mooolly

Nadia Foged skriver:

hej

jamen jeg synes du skal beholde det, kan godt være han har børn i forvejen, men har han fortalt dig lige fra starten han ikke vil have flere?

Jeg tænker også vil han smutte hvis du beholder det, og bare det han prøver at overtale dig til abort får mig til at tænke, er han så bekymringen værd? Forstå mig ret ..

Håber du finder ud af det, men du skal bestemt følge dit hjerte, også hvis det resultere du står alene For når han har den holdning tror jeg du kan snakke nu og til dommedag, det vil ikke ændre sig

Knus herfra

Ja han har sagt fra starten at han ikke vil ha flere , men samtidig har han været total lgeglad med at jeg ikke har været på p-piller eller noget .. Og jeg har sagt at jeg beholder barnet hvis jeg blir gravid ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.