1 dag i dagpleje i dag.. Berolig mig :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Lone Jakobsen

Lou87 skriver:

Ja det er bare SÅ SURT !!
Jeg kan nu egentligt godt li mit job, det er interessant nok for nu - men er ikk mit ønskejob.. og tjah har som sådan heller ikk noget mod mine kollegager, men ved at den ene har den holdning at man ihvertfald SAGTENS kan arbejde i butik og til de tider, for det ku hun i sine gamle dage.. Men nu er JEG jo altså bare ikk HENDE!!
Jeg vil sku gerne være sammen med mit barn altså.

Ja jeg har også tænkt på det men man får jo desværre karaktæne hvis man selv smutter og i disse tider er det bare skidt ikk og beholde sit job når man har et  Plus jeg vil jo ikk få helt det samme i dagpenge, så ville det bare blive surt penge mæssigt i stedet.

meget har ændret sig de sidste år. bla. bliver lukkeloven ophævet. så alle butikker nu kan holde åbent præcis som de vil. dette gør det utroligt svært at forene familie og butiks job. dog tænker jeg at hvis man har en mand som arbejder så han kan hente og bringe, så gør det verden mere simpel, og du har så fri på andre tider.

jeg giver dig gerne ret i det med karantæne, men jeg stod i en situation hvor jeg var meget ked at mit job, og dette påvirkede mit humør i så svær en grad at jeg ikke så anden vej. jeg bad om en fyrre seddel, men det blev afvist. det kostede mig 3 ugers karantæne, men det var det hele værd, og bagefter fik jeg højeste dagpenge. så her var det ikke en katastrofe. selv om det var hårdt i en periode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Kommer an på hvor du får plads henne men et halvt år på måske 10.000 kr og et job der gør du ser din datter hver dag det vel værd at overveje. Jeg tror jeg tager 12 ugers hgs til august og så venter på der kommer en spændende elevplads

Et halvt år på 10.000 er da nok ok - men ville ikk ku ha meget job ved siden af, for så ville det bare være det samme som nu jo..
Men hva er det du mener jeg vil få 10.000 fra ?? Su ??

Anmeld

2. juni 2011

Lou87

oerbaek skriver:

Nej det skal man ikke som medhjælper, der er dog lige kommet en ny udd der hedder PAU pædagogisk assistent uddannelsen, men du kan godt stadig være medhjælper uden at være uddannet hvilket jo så bare er mit held

Ja det lyder jo heller ikk som en dum ide..
Må kigge nettet tyndt så..
Men er desværre nok li nødt til og ska igang før jeg ved om andet job er en mulighed lige nu

Anmeld

2. juni 2011

Lou87

nutche skriver:

meget har ændret sig de sidste år. bla. bliver lukkeloven ophævet. så alle butikker nu kan holde åbent præcis som de vil. dette gør det utroligt svært at forene familie og butiks job. dog tænker jeg at hvis man har en mand som arbejder så han kan hente og bringe, så gør det verden mere simpel, og du har så fri på andre tider.

jeg giver dig gerne ret i det med karantæne, men jeg stod i en situation hvor jeg var meget ked at mit job, og dette påvirkede mit humør i så svær en grad at jeg ikke så anden vej. jeg bad om en fyrre seddel, men det blev afvist. det kostede mig 3 ugers karantæne, men det var det hele værd, og bagefter fik jeg højeste dagpenge. så her var det ikke en katastrofe. selv om det var hårdt i en periode.

Ja det er super irriterende med den lukkelov!!
Jeg ved der i mit center har været tale om der sku lukkes kl 19 nu i stedet for kl 20, men dette sku allerede ha været sat igang sidste år... men må jo prøve og forhøre mig med min chef om hvornår det evt sker hvis ikk det forslag er dumpet igen ??
For den time gør bare rigtig meget for mig... det ville betyde jeg så min datter inden hun sov i det mindste...

Og ja hvis det påvirker ens humør osv forstår jeg det virkelig også godt.. så må man jo hvis ikk man har en chef der gider give en en fyreseddel bide i det sure æble... jeg tror ikk mine dagpenge ville være forfærdeligt høje, men jeg kan sagtens se hva du mener.. og hvis det er derude man havner, så er det bare sådan. Jeg gider simpelthen ikk gå og være ked af det over det... så hellere face the truth og sige op og nyde tiden med min datter. Gir dig så evigt ret... job gir mulghvis penge, men det gir sku ikk tiden med ens barn tilbage

Anmeld

2. juni 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Et halvt år på 10.000 er da nok ok - men ville ikk ku ha meget job ved siden af, for så ville det bare være det samme som nu jo..
Men hva er det du mener jeg vil få 10.000 fra ?? Su ??

Nej som elevplads.Du har jo de grundlæggende ting til at søge elevpladser tænker jeg. Og så ku du jo finde kontorplads i stedet. De søger pt ret mange elever rundt omkring så jeg går og er møgærgerlig over at jeg lige mangler 12 uger for at ku starte

Anmeld

2. juni 2011

Clisolka

Lou87 skriver:

2 timer !!!!  Arhjggg ... hvorfor det ????
Det jo også helt vildt, heldigvis har jeg kun en halv time hver vej, men den der lukkevagts tid dræber mig - jeg vil jo først være hjemme kvart i ni!! Øv..

Jeps, 2 timer tager det præcist fra jeg går ud af døren, til jeg sidder på min kontorstol på arbejdet... Arbejder på østrebro - og bor i Holbæk  Vi har ingen bil, så det er toget....

Anmeld

2. juni 2011

Lone Jakobsen

Lou87 skriver:

Ja det er super irriterende med den lukkelov!!
Jeg ved der i mit center har været tale om der sku lukkes kl 19 nu i stedet for kl 20, men dette sku allerede ha været sat igang sidste år... men må jo prøve og forhøre mig med min chef om hvornår det evt sker hvis ikk det forslag er dumpet igen ??
For den time gør bare rigtig meget for mig... det ville betyde jeg så min datter inden hun sov i det mindste...

Og ja hvis det påvirker ens humør osv forstår jeg det virkelig også godt.. så må man jo hvis ikk man har en chef der gider give en en fyreseddel bide i det sure æble... jeg tror ikk mine dagpenge ville være forfærdeligt høje, men jeg kan sagtens se hva du mener.. og hvis det er derude man havner, så er det bare sådan. Jeg gider simpelthen ikk gå og være ked af det over det... så hellere face the truth og sige op og nyde tiden med min datter. Gir dig så evigt ret... job gir mulghvis penge, men det gir sku ikk tiden med ens barn tilbage

ja en time kan gøre en kæmpe forskel når det handler om tiden med sit barn. har lidt travlt nu, men prøver at svare dig lidt mere udførligt senere

Anmeld

2. juni 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Nej som elevplads.Du har jo de grundlæggende ting til at søge elevpladser tænker jeg. Og så ku du jo finde kontorplads i stedet. De søger pt ret mange elever rundt omkring så jeg går og er møgærgerlig over at jeg lige mangler 12 uger for at ku starte

Hmm ja det ku jeg vel egentligt...
Men 10 kg om måneden før skat er heller ikk nok jo - mit budget er på ca 10 :/

Anmeld

2. juni 2011

Lou87

BB78 skriver:

Jeps, 2 timer tager det præcist fra jeg går ud af døren, til jeg sidder på min kontorstol på arbejdet... Arbejder på østrebro - og bor i Holbæk  Vi har ingen bil, så det er toget....

Ejj puha det er sku også bare mega træls og bruge så lang tid altså.. det kan jeg godt forstå du synes ikk er sjovt heller.. det er li 4 timer ud af en dag du mister med dit barn der også.

Anmeld

2. juni 2011

Lou87

nutche skriver:

ja en time kan gøre en kæmpe forskel når det handler om tiden med sit barn. har lidt travlt nu, men prøver at svare dig lidt mere udførligt senere

Ja en time er meget i min bog
Og heheh bare i orden, var selv på vej ud af døren som du nok kan regne ud med det sene svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.