Lou87 skriver:
Ja det er bare SÅ SURT !! 
Jeg kan nu egentligt godt li mit job, det er interessant nok for nu - men er ikk mit ønskejob.. og tjah har som sådan heller ikk noget mod mine kollegager, men ved at den ene har den holdning at man ihvertfald SAGTENS kan arbejde i butik og til de tider, for det ku hun i sine gamle dage.. Men nu er JEG jo altså bare ikk HENDE!! 
Jeg vil sku gerne være sammen med mit barn altså.
Ja jeg har også tænkt på det men man får jo desværre karaktæne hvis man selv smutter og i disse tider er det bare skidt ikk og beholde sit job når man har et
Plus jeg vil jo ikk få helt det samme i dagpenge, så ville det bare blive surt penge mæssigt i stedet.
meget har ændret sig de sidste år. bla. bliver lukkeloven ophævet. så alle butikker nu kan holde åbent præcis som de vil. dette gør det utroligt svært at forene familie og butiks job. dog tænker jeg at hvis man har en mand som arbejder så han kan hente og bringe, så gør det verden mere simpel, og du har så fri på andre tider.
jeg giver dig gerne ret i det med karantæne, men jeg stod i en situation hvor jeg var meget ked at mit job, og dette påvirkede mit humør i så svær en grad at jeg ikke så anden vej. jeg bad om en fyrre seddel, men det blev afvist. det kostede mig 3 ugers karantæne, men det var det hele værd, og bagefter fik jeg højeste dagpenge. så her var det ikke en katastrofe. selv om det var hårdt i en periode.
Anmeld