1 dag i dagpleje i dag.. Berolig mig :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
51 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Lou87

Hej De Damer..

Ja så er vi kommet til den dag hvor lillefisen skal starte i dagpleje.
På en måde er man jo skide stolt over hvor stor hun er når hun sådan kravler rundt nu og rigtig følger sin udvikling osv..
Men på den anden side, så når denne dag rammer, så føler man pludselig det hele er gået allllllllllllt for stærkt

Jeg har knapt en måned og køre hende ind i, så jeg tror måske nok jeg nok skal klare denne her måned.. Men når først jeg startet job op, ja så er jeg sku ikk så sikker på hvordan det skal gå..

Jeg er desværre et fjols og har valgt mig butiksuddannelsen, og et endnu større fjols fordi jeg har endt med og arbejde i center !!
Så jeg står i den situation jeg arbejder to gange om ugen fra 10-20, dvs jeg når nok ikk engang og se min datter inden sengetid, og det er sku nok det der slider mine tanker til døde
(jeg kan pt ikke af personlige årsager skifte tøj.. og har ej heller råd til og læse om tror jeg)

Er der nogen derude der står eller har stået i samme situation som mig job mæssigt som enten kan hjælpe eller berolige mig, og sige det nok skal gå ????

Tak fordi du læste med

- og nu vil jeg så begi mig i dagpleje.... for første gang... suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Lou87

Røg godt nok hurtigt af forsiden hehe...

Somebody ??

Anmeld

1. juni 2011

roenlund

Jeg har ingen råd da jeg er lærer og dermed ikke arbejder om aftenen, dvs jeg arbejder derhjemme om aftenen for at kunne holde fri om eftermiddagen....

Opper hermed tråden og håber der er nogen der kan hjælpe dig...

Anmeld

1. juni 2011

Nemesis

jeg ved ikke hvilke personlige årsager der kan vre til du ikke kan skifte job...for tror ikke der er noget der er vigtigere end mine børn. Så det var den vej jeg ville vælge.

:-) Sisse

Anmeld

1. juni 2011

Lou87

roenlund skriver:

Jeg har ingen råd da jeg er lærer og dermed ikke arbejder om aftenen, dvs jeg arbejder derhjemme om aftenen for at kunne holde fri om eftermiddagen....

Opper hermed tråden og håber der er nogen der kan hjælpe dig...

Tak

Anmeld

1. juni 2011

Lou87

ladydan1 skriver:

jeg ved ikke hvilke personlige årsager der kan vre til du ikke kan skifte job...for tror ikke der er noget der er vigtigere end mine børn. Så det var den vej jeg ville vælge.

:-) Sisse

Sender dig gerne en PB
Men har bare ikk lyst til og skrive det offentligt af hensyn til nuværende arbejdsssted.

Anmeld

1. juni 2011

lisesp83

Hey.

Kan ikke være behjælpelig med råd.. Men hvordan gik det i dagplejen?

Anmeld

1. juni 2011

Lou87

lisesp83 skriver:

Hey.

Kan ikke være behjælpelig med råd.. Men hvordan gik det i dagplejen?

Øv øv kan vidst godt høre på det hele det bare er mig der er så dum og trække det lod

Det gik rigtig fint - jeg var der bare et par timer med hende i dag..
Og hun klarede det rigtig fint, sad og spiste og legede sammen med de andre og var ikke ked. Så det jo godt nok...
Håber hun tager det lige så pænt om nogle dage når jeg så prøver at køre et par timer og komme tilbage
Tak fordi du spørg

Anmeld

1. juni 2011

Clisolka

Lou87 skriver:

Hej De Damer..

Ja så er vi kommet til den dag hvor lillefisen skal starte i dagpleje.
På en måde er man jo skide stolt over hvor stor hun er når hun sådan kravler rundt nu og rigtig følger sin udvikling osv..
Men på den anden side, så når denne dag rammer, så føler man pludselig det hele er gået allllllllllllt for stærkt

Jeg har knapt en måned og køre hende ind i, så jeg tror måske nok jeg nok skal klare denne her måned.. Men når først jeg startet job op, ja så er jeg sku ikk så sikker på hvordan det skal gå..

Jeg er desværre et fjols og har valgt mig butiksuddannelsen, og et endnu større fjols fordi jeg har endt med og arbejde i center !!
Så jeg står i den situation jeg arbejder to gange om ugen fra 10-20, dvs jeg når nok ikk engang og se min datter inden sengetid, og det er sku nok det der slider mine tanker til døde
(jeg kan pt ikke af personlige årsager skifte tøj.. og har ej heller råd til og læse om tror jeg)

Er der nogen derude der står eller har stået i samme situation som mig job mæssigt som enten kan hjælpe eller berolige mig, og sige det nok skal gå ????

Tak fordi du læste med

- og nu vil jeg så begi mig i dagpleje.... for første gang... suk

Åhhh Lou, du viser lige mine tanker dér  Jeg er selv i vilrede lige pt. Jeg har 2 timers transport hver vej i tog til mit arbejde. Aner virkelig ikke hvordan det skal gå, når jeg starter på arbejde igen. 

Faderen og farmor kan sagtens hente og aflevere - men hvad med moderen 

Anmeld

1. juni 2011

lisesp83

Lou87 skriver:

Øv øv kan vidst godt høre på det hele det bare er mig der er så dum og trække det lod

Det gik rigtig fint - jeg var der bare et par timer med hende i dag..
Og hun klarede det rigtig fint, sad og spiste og legede sammen med de andre og var ikke ked. Så det jo godt nok...
Håber hun tager det lige så pænt om nogle dage når jeg så prøver at køre et par timer og komme tilbage
Tak fordi du spørg

Håber du kan få nogle svar på dit ?

Jeg brugte 1 uge til indkøring, og det gik bare strygende. Hun er der en hel dag nu. Fra 7.30 - 15.30..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.