Anne85 skriver:
Min datter er også lige startet i dp idag... Vi har dog kun to små uger til indkøring (og så ramler vi endda ind i kr. Himmelfart og pinse)
Mht arbejdstider - jeg er sygeplejesker hvilket bestemt også betyder skæve arbejdstider - nattevagter, aftenvagter hvor jeg først er hjemme 23.30, tidlige morgenvagter, 12 timers vagter, weekend vagter osv osv osv - MEN jeg ser sårn her på det: måske jeg ikke er der til at putte ungerne hver eneste aften MEN så er deres dejlige far og han blir på den måde lige så vigtig som jeg - OG så giver de skiftende arbejdstider også en masse luft - jeg har ofte 1-2 fridage i løbet af ugen, når jeg skal i aftenvagt kan vi tage den med ro herhjemme om morgenen og ungerne skal ikke afleveres kl lort om morgenen.
Åhh tusind tak for dit svar.. Mit hjerte blødede en lille smule op, selvom det stadig er hårdt og tænke på 
Men du har helt ret i, at så er hendes dejlige far der jo heldigvis.
Man vil jo bare så gerne være der ved dem hele tiden 
Og det er nok hårdere for mig og tænke på jeg ikk er der til og putte end omvendt... og som du også siger, så har jeg morgenerne med hende hvor der ikk ska stresses fordi jeg møder sent.
Og en enkelt ugentlig fridag, og den må jeg jo bare udnytte så godt jeg kan 
Kan godt se du næsten har det værre end mig med de skiftende tider - ikk at det er hån.. men bare rart li og høre man ikk er den eneste
Og tager hatten af for dit job, det gir også bare så meget mere mening end mit kedelig butiks job 
Anmeld