Lidt over 6 kilo børn i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Isabella_mor

Rebecca55 skriver:

Hé hé, med den far de har kan de kun blive nogle banditter, men på den gode måde....

jeg syntes stadig det er vildt... jeg syntes det er så sejt. fanme. du klarer den med tre unger.. for jeg syntes EN er hård.. to er hårdere.. hvad er tre så ikke lige..... puha... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Rebecca55

Babyklar skriver:

husker jeg rigtig , en ligger i en pose for sig og to i den anden  har i heller ikk ku se det på scanning

Nej de er tri-æggede... Så de bliver alle sammen forskellige.

Anmeld

1. juni 2011

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Nej de er tri-æggede... Så de bliver alle sammen forskellige.

nøøj hvor bliver det spænende

Anmeld

1. juni 2011

Rebecca55

isabellamor skriver:

jeg syntes stadig det er vildt... jeg syntes det er så sejt. fanme. du klarer den med tre unger.. for jeg syntes EN er hård.. to er hårdere.. hvad er tre så ikke lige..... puha... 

Jeg vil ikke bytte det at skulle have trillinger med noget. Men det er absolut ikke en graviditet jeg vil anbefale, for ens krop bliver total ødelagt og så er det utrolig psykisk hårdt. For der er så stor risiko for det går galt, så man kan stort set ikke slappe af og nyde det. Men nu er vi endelig nået om på den gode side, hvor det næsten ikke kan gå galt længere...

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Rebecca55 skriver:

Jeg er 33+4 i dag, så det er bare helt kanon. Lægen har lige været forbi og tror ikke der går lang tid inden dret sker noget, så det håber jeg da lidt på...

Ihhh hvor fantastisk 

Anmeld

1. juni 2011

Enayia

Rebecca55 skriver:

Så fik vi sidste vægtscanning i dag. Trilling 1, er kommet rigtig godt efter de andre og vejer nu ca. 1880 g. Trilling 2 2072 g og 3 2113 g. Begyndte at stor tude til scanning , for nu er de så store og kan med stor sandsynlighed klare sig hvis de kommer nu... Wiiihiiiii LOVE it. Så nu er det bare at væbne sig med tålmodighed og glæde sig til at skulle holde mine elskede børn i mine arme.... Men de vil blive taget omkring uge 36 , hvis ikke de kommer selv inden...

Wow!! Det er sgu flot! Held og lykke med bebserne!! Sidder med stor forundring, det var lige gået forbi min næse med >TRILLINGER! hvor vildt! Det må godt nok være rigtig hårdt for dig at bære rundt på hele 3 guldklumper! De bedste tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.