Lidt over 6 kilo børn i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Rebecca55

Nessie skriver:

Hvor er det nogle fine vægte de har (kan man sige det ), men det er da så superflot.

Der må efterhånden være lidt trangt inde i den mave, så det må være rart for jer alle, at I kan se en ende på det. Glæder mig til at se billeder af dine små guldklumper, når de engang er kommet ud

Ja de har sådan en flot størrelse... det bliver en befrielse at få dem ud, så jeg kan bevæge mig lidt igen... Og så glæder jeg mig bare for sindsygt til at holde vores børn i mine arme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Rebecca55

Nessie skriver:

Hvor er det nogle fine vægte de har (kan man sige det ), men det er da så superflot.

Der må efterhånden være lidt trangt inde i den mave, så det må være rart for jer alle, at I kan se en ende på det. Glæder mig til at se billeder af dine små guldklumper, når de engang er kommet ud

Ja de har sådan en flot størrelse... det bliver en befrielse at få dem ud, så jeg kan bevæge mig lidt igen... Og så glæder jeg mig bare for sindsygt til at holde vores børn i mine arme.

Anmeld

31. maj 2011

Nessie

Rebecca55 skriver:

Jeg synes det er lidt vildt at tænle på at lige nu er I bare to, men når I tager hjem fra sygehuset er I lige pludselig en familie på 5!!!!

Det må være en lidt skøn, underlig tanke

Anmeld

31. maj 2011

N&J

Tillykke med at det er lige om hjørnet, og jeg som syntes min 4620kg's baby var tung, kan slet ikke forestille mig hvordan det er at have to kg ekstra i maven, men hvor er du smuk gravid og hvor er det bare sejt at du har gået så længe og trilling 1 er kommet lidt efter vægten.. har ligesom mange andre fuldt med på sidelinjen. 

Så mange gange held og lykke med fødslen lige rundt om hjørnet.. 

Anmeld

31. maj 2011

A.

fantastisk

Anmeld

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Rebecca55 skriver:

Så fik vi sidste vægtscanning i dag. Trilling 1, er kommet rigtig godt efter de andre og vejer nu ca. 1880 g. Trilling 2 2072 g og 3 2113 g. Begyndte at stor tude til scanning , for nu er de så store og kan med stor sandsynlighed klare sig hvis de kommer nu... Wiiihiiiii LOVE it. Så nu er det bare at væbne sig med tålmodighed og glæde sig til at skulle holde mine elskede børn i mine arme.... Men de vil blive taget omkring uge 36 , hvis ikke de kommer selv inden...

Hvor langt er du henne nu? Hvor er det vildt. Tre små lækre basser på vej til Jer! 

Anmeld

1. juni 2011

Rebecca55

Nessie skriver:

Jeg synes det er lidt vildt at tænle på at lige nu er I bare to, men når I tager hjem fra sygehuset er I lige pludselig en familie på 5!!!!

Det må være en lidt skøn, underlig tanke

Det virker helt uvirkeligt at tænke på, men glæder mig som et lille barn... I forgårs blev der født 4-linger her på Skejby sygehus. Det må edermame være vildt....

Anmeld

1. juni 2011

Rebecca55

N&J skriver:

Tillykke med at det er lige om hjørnet, og jeg som syntes min 4620kg's baby var tung, kan slet ikke forestille mig hvordan det er at have to kg ekstra i maven, men hvor er du smuk gravid og hvor er det bare sejt at du har gået så længe og trilling 1 er kommet lidt efter vægten.. har ligesom mange andre fuldt med på sidelinjen. 

Så mange gange held og lykke med fødslen lige rundt om hjørnet.. 

Tusind tak...

Anmeld

1. juni 2011

132319

Skøn update 

Hvordan kan det være at de skal ud i uge 36, jeg tænker bare hvis de ventede en uge mere, ville de jo ikke være præmature?

Anmeld

1. juni 2011

Rebecca55

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor langt er du henne nu? Hvor er det vildt. Tre små lækre basser på vej til Jer! 

Jeg er 33+4 i dag, så det er bare helt kanon. Lægen har lige været forbi og tror ikke der går lang tid inden dret sker noget, så det håber jeg da lidt på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.