Lidt over 6 kilo børn i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Rebecca55

132319 skriver:

Skøn update 

Hvordan kan det være at de skal ud i uge 36, jeg tænker bare hvis de ventede en uge mere, ville de jo ikke være præmature?

Fordi min krop ikke ville kunne holde til at gå længere. Den er allerede begyndt at sige nej tak, så de tror ikke jeg kommer til at gå så længe. Når kroppen udsættes for så voldsomt et pres, kan den begynde at stå af og det ville være farligt ikke mindst for mig men også børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Moar2011

dejligt at høre, så kan du også slap lidt mere af med tanken om de sagtens kan klare sig hvis de melder ders ankomst

ved i hvad det bliver

Anmeld

1. juni 2011

eliasogmor

du er total wonder sej women .....

Anmeld

1. juni 2011

Isabella_mor

føles som igår da du skrev at du var gravid med trillinger... det er gået hurtigt...  

glæder mig EKSEPTIONELT meget til at så hvad der sker osv.. det bliver jo vildt.. hvornår var der sidst trillinger på baby?

Anmeld

1. juni 2011

eliasogmor

isabellamor skriver:

føles som igår da du skrev at du var gravid med trillinger... det er gået hurtigt...  

glæder mig EKSEPTIONELT meget til at så hvad der sker osv.. det bliver jo vildt.. hvornår var der sidst trillinger på baby?

det tror jeg ikke der har været.....

Anmeld

1. juni 2011

Englebassen82

Rebecca55 skriver:

Jeg er 33+4 i dag, så det er bare helt kanon. Lægen har lige været forbi og tror ikke der går lang tid inden dret sker noget, så det håber jeg da lidt på...

Held og lykke med det forestående... Glæder mig til at høre hvorden det hele gik og hvordan det er at blive mor til hele 3 små mirakler på en og sammen gang..

Håber at der er nogen der hurtigt kan opdatere os herinde når der sker noget, eller at det hele ikke går så stærkt at du selv kan nå og har mulighed for at sige nu er det NU !!!!

Knus og pøj pøj herfra.

Anmeld

1. juni 2011

Rebecca55

Babyklar skriver:

dejligt at høre, så kan du også slap lidt mere af med tanken om de sagtens kan klare sig hvis de melder ders ankomst

ved i hvad det bliver

Ja det har givet rigtig meget ro på, nu de er så store... Nej vi ved ikke hvad køn de er...

Anmeld

1. juni 2011

Isabella_mor

eliasogmor skriver:

det tror jeg ikke der har været.....

det er jo meget sort så.. jeg har kun kendt et hold trillinger i mit liv. og de var dumme. så jeg håber du får nogle søde trillinger  

Anmeld

1. juni 2011

Rebecca55

isabellamor skriver:

det er jo meget sort så.. jeg har kun kendt et hold trillinger i mit liv. og de var dumme. så jeg håber du får nogle søde trillinger  

Hé hé, med den far de har kan de kun blive nogle banditter, men på den gode måde....

Anmeld

1. juni 2011

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Ja det har givet rigtig meget ro på, nu de er så store... Nej vi ved ikke hvad køn de er...

husker jeg rigtig , en ligger i en pose for sig og to i den anden  har i heller ikk ku se det på scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.