Lidt over 6 kilo børn i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Rebecca55

MyDream skriver:

FEDT!!! Og dejligt den lille mus følger med nu..

Min lille gudsøn vejede 2325 da han blev født til tiden, så det klarer du sgu super godt! Wauw

Glæder mig til og se de små og hvad det er for nogle banditter der gemmer sig derinde

Ja samme her, nu kan tiden kun gå for langsomt... Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Rebecca55

KittyGirl skriver:

ja hold da op, så er det jo lige om snart ...

Glæder mig meget på dine vegne .. det bliver en stor oplevelse

Ja men med min krop er det rigtig laaaaang tid. Men nå inden man ser sig om så er de her forhåbenligt...

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Rebecca55 skriver:

Jeg forstår heller ikke altid at det kan lade sig gøre. Men vil absolut ikke anbefale en graviditet med 3 , for det er sygt hårdt. På den anden side vil jeg heller ikke ønske, at det var anderledes for os.

Det kan jeg godt forestille mig. Jeg synes til tider det er hårdt med én, så jeg tør ikke tænke på livet som gravid med 3 basser i maven. Og så med så flot en størrelse endda

Anmeld

31. maj 2011

twinny

hvor er det bare godt...

Anmeld

31. maj 2011

Camillee

Hvor er det bare flot (:

Anmeld

31. maj 2011

Rebecca55

Secrets skriver:

Det kan jeg godt forestille mig. Jeg synes til tider det er hårdt med én, så jeg tør ikke tænke på livet som gravid med 3 basser i maven. Og så med så flot en størrelse endda

Jeg er verdens lykkeligste over at være velsignet med 3, men det er en daglig kamp at få et døgn mere til at gå. Men efter sådan en go scanning så er det kampen værd...

Anmeld

31. maj 2011

Faith

Hvor er du bare alt for sej!!!!

Jeg fødte mine drenge i uge 33+3. De vejede 2144 og 2044 g. Sunde og raske børn. Så dine har jo fantastisk flotte vægte! Det skal nok gå super godt.

Anmeld

31. maj 2011

Rebecca55

smillaluna skriver:

Hvor er du bare alt for sej!!!!

Jeg fødte mine drenge i uge 33+3. De vejede 2144 og 2044 g. Sunde og raske børn. Så dine har jo fantastisk flotte vægte! Det skal nok gå super godt.

Jeg kan heller ikke få armene ned igen, det er så fedt...

Anmeld

31. maj 2011

Nessie

Hvor er det nogle fine vægte de har (kan man sige det ), men det er da så superflot.

Der må efterhånden være lidt trangt inde i den mave, så det må være rart for jer alle, at I kan se en ende på det. Glæder mig til at se billeder af dine små guldklumper, når de engang er kommet ud

Anmeld

31. maj 2011

Mi

Super Woman

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.