Lidt over 6 kilo børn i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.121 visninger
46 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Rebecca55

Så fik vi sidste vægtscanning i dag. Trilling 1, er kommet rigtig godt efter de andre og vejer nu ca. 1880 g. Trilling 2 2072 g og 3 2113 g. Begyndte at stor tude til scanning , for nu er de så store og kan med stor sandsynlighed klare sig hvis de kommer nu... Wiiihiiiii LOVE it. Så nu er det bare at væbne sig med tålmodighed og glæde sig til at skulle holde mine elskede børn i mine arme.... Men de vil blive taget omkring uge 36 , hvis ikke de kommer selv inden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Corn

Rebecca55 skriver:

Så fik vi sidste vægtscanning i dag. Trilling 1, er kommet rigtig godt efter de andre og vejer nu ca. 1880 g. Trilling 2 2072 g og 3 2113 g. Begyndte at stor tude til scanning , for nu er de så store og kan med stor sandsynlighed klare sig hvis de kommer nu... Wiiihiiiii LOVE it. Så nu er det bare at væbne sig med tolmodighed og glæde sig til at skulle holde mine elskede børn i mine arme.... Men de vil blive taget omkring uge 36 , hvis ikke de kommer selv inden...

Du er for sej en baby-maskine.

Anmeld

31. maj 2011

Ryberg

WUUHUU!! Hvor lækkert!!!

Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Rebecca55 skriver:

Så fik vi sidste vægtscanning i dag. Trilling 1, er kommet rigtig godt efter de andre og vejer nu ca. 1880 g. Trilling 2 2072 g og 3 2113 g. Begyndte at stor tude til scanning , for nu er de så store og kan med stor sandsynlighed klare sig hvis de kommer nu... Wiiihiiiii LOVE it. Så nu er det bare at væbne sig med tålmodighed og glæde sig til at skulle holde mine elskede børn i mine arme.... Men de vil blive taget omkring uge 36 , hvis ikke de kommer selv inden...

HVor er det godt at høre! Jeg er så fuld af beundring over, at du klarer den graviditet så godt med hele 3 styks. Det er sku sejt!

Anmeld

31. maj 2011

4kløver

Hvor godt. Dejligt at høre.

Anmeld

31. maj 2011

Rebecca55

Corn skriver:

Du er for sej en baby-maskine.

Hé hé ja det siger de også her på sygehuset...

Anmeld

31. maj 2011

Rebecca55

KittyGirl skriver:

WUUHUU!! Hvor lækkert!!!

Hvor langt er du henne nu?

Jeg er i dag 33+3... Så kan se en ende på det nu...

Anmeld

31. maj 2011

Ryberg

Rebecca55 skriver:

Jeg er i dag 33+3... Så kan se en ende på det nu...

ja hold da op, så er det jo lige om snart ...

Glæder mig meget på dine vegne .. det bliver en stor oplevelse

Anmeld

31. maj 2011

Becks

Rebecca55 skriver:

FEDT!!! Og dejligt den lille mus følger med nu..

Min lille gudsøn vejede 2325 da han blev født til tiden, så det klarer du sgu super godt! Wauw

Glæder mig til og se de små og hvad det er for nogle banditter der gemmer sig derinde

Anmeld

31. maj 2011

Rebecca55

Secrets skriver:

HVor er det godt at høre! Jeg er så fuld af beundring over, at du klarer den graviditet så godt med hele 3 styks. Det er sku sejt!

Jeg forstår heller ikke altid at det kan lade sig gøre. Men vil absolut ikke anbefale en graviditet med 3 , for det er sygt hårdt. På den anden side vil jeg heller ikke ønske, at det var anderledes for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.