Eva. skriver:
for en i helvede, hvor er det bare virkelig hårdt, surt, svært, trættende at have børn og skrive opgave...nu har jeg siddet med eksamener fra feb og til nu og jeg er snart virkelig slidt...jeg æder usundt, tager på og har bare ikke energi.
Jeg misunder min søster så meget at hun bare kan køre på semi og skrive med hendes gruppe og så hjem og sove, hygge i weekenden og bare drøne derudaf med top karakterer...jeg under hende det, men fuuuck, hvor ville jeg ønske jeg havde taget en udd. FØR jeg fik børn...øv bøv og møg, bare jeg består den sidste eksamen, ville ønske jeg kunne give den mere gas end jeg gør, men jeg er træt, mine børn har været syge, jeg har stået men en nonfirmation for min søn alene oveni det her skriveri...øv altså..giv mig styrke til at hive den sidste her i land, så jeg faktisk gjorde det, kom igennem en udd. med tre unger og en masse rod...
Men ja...ville ønske jeg havde taget udd. før ungerne...
selvynk og suk herfra...
Meget uenig

Jeg er selv studerende med eksamner lige for tiden.
Og jeg ville ikke bytte det for noget.
Jeg har hele dagen til at skrive opgave inden ungerne skal hentes.
Jeg har tidligt fri og er en stræber, så skole arbejdet er klaret inden jeg kommer hjem.
Og jeg har fået 10 og 12 tallet i diverse opgaver og en enkelt midtvejs eksamen.
Men sådan ser man jo så forskelligt på det

Pøj pøj med opgaven

*Camilla 22+6
Anmeld