Alle jer der tænker på børn FØR udd...Gør det IKKE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

og det er det også....og jeg har nydt det...tror som også bare det er alt det andet som gør det hårdt for mig nu..

ja du har også været meget igennem. men er sikker på du nok skal klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Aves.

mor-til-vanessa skriver:

ja du har også været meget igennem. men er sikker på du nok skal klare det

Jeg skal bare bestå den her....så kan jeg trække vejret stille og roligt og sige fandme så og for helvede, det gik det hele...fra bunden til toppen..

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

Jeg synes saftsusme også at det har været hårdt at skrive speciale mens jeg har barn (kun et endda!). Vi har været ramt af så meget sygdom og så enormt dårlige nætter at jeg har været glad hvis jeg har kunne præstere noget 2 dage om ugen!!! Havde jeg ikke haft barn havde jeg arbejdet koncentreret og på de tidspunkter af døgnet hvor jeg arbejder allerbedst, nemlig eftermiddag og aften. Jeg er intet værd om morgenen. Og før han begyndte at sove igennem (for en uge siden) varede mine morgener til kl 14 fordi jeg var såååå træt!!!! 

Jeg tilslutter mig koret - det er hårdt at tage eksamener og skriver opgaver med børn. 

Anmeld

31. maj 2011

Ox.

Jeg er lige blevet færdiguddannet, og gu faaaen er det hårdt og jeg havde da aftener hvor eg var ved at gå til, men ser jeg tilbage, fortryder jeg nu ikke jeg fik hende da jeg gjorde

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Rosa skriver:

Jeg synes saftsusme også at det har været hårdt at skrive speciale mens jeg har barn (kun et endda!). Vi har været ramt af så meget sygdom og så enormt dårlige nætter at jeg har været glad hvis jeg har kunne præstere noget 2 dage om ugen!!! Havde jeg ikke haft barn havde jeg arbejdet koncentreret og på de tidspunkter af døgnet hvor jeg arbejder allerbedst, nemlig eftermiddag og aften. Jeg er intet værd om morgenen. Og før han begyndte at sove igennem (for en uge siden) varede mine morgener til kl 14 fordi jeg var såååå træt!!!! 

Jeg tilslutter mig koret - det er hårdt at tage eksamener og skriver opgaver med børn. 

Åhh, Rosa....hvor er det dejligt (dog ikke for dig...) men at høre at jeg ikke er den eneste..jeg ville nemlig også arbejde sen aften, men når endelig mine unger sover og det praktiske er klaret så er jeg virkelig træt og sidder bare og sumper ved min computer...for lidt jeg når....ville elske at kunne fordybe mig...

Men du klarer det og klarer det godt.. seje dig...

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

Eva. skriver:

Åhh, Rosa....hvor er det dejligt (dog ikke for dig...) men at høre at jeg ikke er den eneste..jeg ville nemlig også arbejde sen aften, men når endelig mine unger sover og det praktiske er klaret så er jeg virkelig træt og sidder bare og sumper ved min computer...for lidt jeg når....ville elske at kunne fordybe mig...

Men du klarer det og klarer det godt.. seje dig...

Tak. Og lige over. 

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Rosa skriver:

Tak. Og lige over. 

Tak...

Anmeld

31. maj 2011

MaliksMor

Jeg er 18 og har kun min 9 klasse afg. eksame.

og ville rigtig gerne igang med udd. men, vi kan ikke " overleve " på SU. jeg vil max. få udbetalt 3500,- sagde min uu-vejleder også selvom at jeg er forsøger (medmindre min mand tager udd. samme tid) og det gør han ikke. Så jeg kan ikke komme igang før jeg er 25. Det er RIGTIG surt...

men, det med at tage udd. imens man har børn, TROR jeg ikke bliver et problem for mig. MEN! det er selvf svært at svare på når jeg ikke har prøvede det...

Anmeld

31. maj 2011

chael

Eva. skriver:

for en i helvede, hvor er det bare virkelig hårdt, surt, svært, trættende at have børn og skrive opgave...nu har jeg siddet med eksamener fra feb og til nu og jeg er snart virkelig slidt...jeg æder usundt, tager på og har bare ikke energi.

Jeg misunder min søster så meget at hun bare kan køre på semi og skrive med hendes gruppe og så hjem og sove, hygge i weekenden og bare drøne derudaf med top karakterer...jeg under hende det, men fuuuck, hvor ville jeg ønske jeg havde taget en udd. FØR jeg fik børn...øv bøv og møg, bare jeg består den sidste eksamen, ville ønske jeg kunne give den mere gas end jeg gør, men jeg er træt, mine børn har været syge, jeg har stået men en nonfirmation for min søn alene oveni det her skriveri...øv altså..giv mig styrke til at hive den sidste her i land, så jeg faktisk gjorde det, kom igennem en udd. med tre unger og en masse rod...

Men ja...ville ønske jeg havde taget udd. før ungerne...

selvynk og suk herfra...

Meget uenig

Jeg er selv studerende med eksamner lige for tiden.

Og jeg ville ikke bytte det for noget.

Jeg har hele dagen til at skrive opgave inden ungerne skal hentes.
Jeg har tidligt fri og er en stræber, så skole arbejdet er klaret inden jeg kommer hjem.

Og jeg har fået 10 og 12 tallet i diverse opgaver og en enkelt midtvejs eksamen.

Men sådan ser man jo så forskelligt på det

Pøj pøj med opgaven

*Camilla 22+6

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

chael skriver:

Meget uenig

Jeg er selv studerende med eksamner lige for tiden.

Og jeg ville ikke bytte det for noget.

Jeg har hele dagen til at skrive opgave inden ungerne skal hentes.
Jeg har tidligt fri og er en stræber, så skole arbejdet er klaret inden jeg kommer hjem.

Og jeg har fået 10 og 12 tallet i diverse opgaver og en enkelt midtvejs eksamen.

Men sådan ser man jo så forskelligt på det

Pøj pøj med opgaven

*Camilla 22+6

Det er ikke så unuanceret....jeg har desværre haft en del andet....og bla bla bla.. så det er nok bare regningen der betales nu...men jeg har også store forventninger til mig selv især efter alt det skete..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.