Alle jer der tænker på børn FØR udd...Gør det IKKE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Eva. skriver:

Tak...igen.. Ja, det er jo det...ville bare være så fedt lige nu at kunne fordybe mig helt og aldeles...men håber da jeg i praksis har en fordel, nu jeg faktisk kan have en del bolde i luften, samtidig...også bare fordi det er sådan lidt øv i dag...og det skal der jo være plads til også...ikke...

jo selvfølgelig skal der være plads til de sure dage. alle kommer ned engang i mellem også dem som ikke har børn. så synes nu bare det er flot af dig. håber jeg kan tage det med lige så strækte arme som dig når min tid kommer til eksamner du har jo en masse igang på samme tid og kommer stadig igennem. du tager ikke bare hjem og sover, men tager hjem og arbejder bare med dine børn. og synes det fedt du også har nonfirmation samme tid og stadig klare det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

otlitrom

Jeg sidder selv med BA og ved det er hårdt. Men jeg tror det handler om planlægning af hverdag. Jeg ved godt, at det ikke er alt man kan planlægge, men meget kan man. Jeg kender mange med børn, der også skriver opgave nu, og det er gået strålende. Jeg har valgt at jeg kun arbejder, når jeg er alene hjemme. Når manden kommer hjem har jeg fri. jeg har lavet mig en arbejdsdag, og det har gået fint, selvom jeg nu er højgravid, og tom for overskud..

Hvornår skal du aflevere?

Det er OK at ynke engang i mellem, det skal der altid være plads til Men direkte at advare andre mod at få bærn før uddannelse, det synes jeg ikke er nødvendigt. Det må være op til den enkelte at vurdere...

Anmeld

31. maj 2011

saxa

Eva. skriver:

Åhh, hvor er du sød...synes sgu ikke rigtig min sejhed er så synlig her hvor jeg sidder og ynker mig...må sgu tage mig sammen...skal skal skal...

Ja, jeg er færdig d.20 hvis alt går vel, så man kan godt sige det er lige ved at være, vidst..

D.20?? Hooold da op..  Ja det er skisme tæt på.. Hva skriver du så om i bacheloren?

Nogle gange har man også bare brug for at ynke sig og få lidt medynk og klappen på skulderen.. Det er vel det vi er her for..

Og self går alt som det skal, år tid er.. Tvivler ikke et sekund..

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Jeg sidder selv med BA og ved det er hårdt. Men jeg tror det handler om planlægning af hverdag. Jeg ved godt, at det ikke er alt man kan planlægge, men meget kan man. Jeg kender mange med børn, der også skriver opgave nu, og det er gået strålende. Jeg har valgt at jeg kun arbejder, når jeg er alene hjemme. Når manden kommer hjem har jeg fri. jeg har lavet mig en arbejdsdag, og det har gået fint, selvom jeg nu er højgravid, og tom for overskud..

Hvornår skal du aflevere?

Det er OK at ynke engang i mellem, det skal der altid være plads til Men direkte at advare andre mod at få bærn før uddannelse, det synes jeg ikke er nødvendigt. Det må være op til den enkelte at vurdere...

Men det går jo også....altså det er 5 eksamensopgave siden feb. og så lige tre mundtlige eksamener også...det er nok bare mere den der meget tydelige kontrast fra mig til min søster...som tada...bor næsten ved siden af mig....jeg føler mig møg træt...jeppe er syg, vi har været igennem en stor dyr fest forrige lørdag, Bertram reagerer efter i sommers, Konrad har så voldsomme sprogvanskeligheder at jeg arbejder dagligt med ham...og bla bla bla...så planlægning eller ej, så skal jeg have flere timer i døgnet...jeg er i gang med toilettet nu så jeg kan komme i bad igen i mit hjem, og sover i en kælder hvor luftfugtigheden er 90 hver morgen...så måske det ikke er det at læse der er hårdt, nok bare det der er så meget andet...

Men det har faktisk gået fint indtil nu...tror bare gassen er ved at gå af ballonen, her når målet er nær...og igen, så ser jeg bare hvor fedt det er for min søs..

Jeg hader at ynke og stopper NU.. skal aflevere d. 10..

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

saxi skriver:

D.20?? Hooold da op..  Ja det er skisme tæt på.. Hva skriver du så om i bacheloren?

Nogle gange har man også bare brug for at ynke sig og få lidt medynk og klappen på skulderen.. Det er vel det vi er her for..

Og self går alt som det skal, år tid er.. Tvivler ikke et sekund..

Tak...men hader bare ynk, kan og vil det her...men lige NU var jeg bare øv...

Jeg skriver om psykisk arbejdsmiljø og hvordan det påvirker børn og brugere og selvfølgelig pædagoger...har været ude med spørgeskemaer og skal interviewe et par pædagoger og...og så skal jeg ellers have teori på...men har da lavet indledning...

Anmeld

31. maj 2011

A.

hmm ved ikke kender mange enlige som har klaret flere år uddanelse uden beklage sig så det er nok forskelligt fra person til person..

man hvad fanden eva op med hoved du er snart færdig så kan du tage en slapper

Anmeld

31. maj 2011

Vingummien

Kan give dig ret langt hen af vejen. Men vil ikke bytte det for noget Syntes også man kan mærke at man har en lidt anden erfaring end de andre som ikke har børn.

Det er skønt men hårdt

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Vingummien skriver:

Kan give dig ret langt hen af vejen. Men vil ikke bytte det for noget Syntes også man kan mærke at man har en lidt anden erfaring end de andre som ikke har børn.

Det er skønt men hårdt

Er også bare lige nu og her at jeg er lidt forbandet over den møgopgave... men ellers er det luksus at studere..

Anmeld

31. maj 2011

SSL

Jeg kan godt følge din situation og jeg forstår bestemt dit budskab.. men husk på, at alles situationer er meget individuelle, og det er ikke alle der lider 'nød' under udd., på trods af barn osv.. Det er jo meget op til hvem/hvordan man er som person, hvad man priotere, osv.. Jeg ser utrolig mange fede ting ved at jeg er under udd., når jeg får bebse, jeg kommer til at have gennemsnitlig 11 timer i skolen, resten er hjemmearb., jeg føler jeg får rigtig meget tid med vores barn, fremfor hvis jeg havde et fuldtidsjob, min kæreste er udlært, dvs. vores økonomi er rigtig fin, hvis uheldet en dag sku være ude (hvilket jeg ikke ønsker, håber eller tror) er jeg skrevet op til lækre billige boliger (har boet der før), man får nu mange goder som enlig, så jeg tror det er meget hvordan ens indstilling er til tingene.. Men hvor er det dejligt at du jo snart er færdig

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

A. skriver:

hmm ved ikke kender mange enlige som har klaret flere år uddanelse uden beklage sig så det er nok forskelligt fra person til person..

man hvad fanden eva op med hoved du er snart færdig så kan du tage en slapper

Hvad var det lige for en kommentar der, den ramte på en ikke rar måde......? kommer vel også an på hvordan man vil klare det...krav til sig selv og til børnenes liv og hvad der ellers har været i ens liv... der synes jeg det har været meget hårdt så måske det bare er fordi jeg er i mål snart at metaltrætheden melder sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.