Alle jer der tænker på børn FØR udd...Gør det IKKE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
49 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Aves.

for en i helvede, hvor er det bare virkelig hårdt, surt, svært, trættende at have børn og skrive opgave...nu har jeg siddet med eksamener fra feb og til nu og jeg er snart virkelig slidt...jeg æder usundt, tager på og har bare ikke energi.

Jeg misunder min søster så meget at hun bare kan køre på semi og skrive med hendes gruppe og så hjem og sove, hygge i weekenden og bare drøne derudaf med top karakterer...jeg under hende det, men fuuuck, hvor ville jeg ønske jeg havde taget en udd. FØR jeg fik børn...øv bøv og møg, bare jeg består den sidste eksamen, ville ønske jeg kunne give den mere gas end jeg gør, men jeg er træt, mine børn har været syge, jeg har stået men en nonfirmation for min søn alene oveni det her skriveri...øv altså..giv mig styrke til at hive den sidste her i land, så jeg faktisk gjorde det, kom igennem en udd. med tre unger og en masse rod...

Men ja...ville ønske jeg havde taget udd. før ungerne...

selvynk og suk herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

DKA

Det vidst smag og behag.. Læser til sygeplejerske og sys det er så dejligt og let at jeg har fået børn under udd. - Har tidligt fri og aldrig 37 timer i en uge, nyder at hente tidligt og hygge.. Lektier er efter sengetid og hvis man er struktureret fungerer det super, hvertfald herhjemme

Anmeld

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Eva. skriver:

for en i helvede, hvor er det bare virkelig hårdt, surt, svært, trættende at have børn og skrive opgave...nu har jeg siddet med eksamener fra feb og til nu og jeg er snart virkelig slidt...jeg æder usundt, tager på og har bare ikke energi.

Jeg misunder min søster så meget at hun bare kan køre på semi og skrive med hendes gruppe og så hjem og sove, hygge i weekenden og bare drøne derudaf med top karakterer...jeg under hende det, men fuuuck, hvor ville jeg ønske jeg havde taget en udd. FØR jeg fik børn...øv bøv og møg, bare jeg består den sidste eksamen, ville ønske jeg kunne give den mere gas end jeg gør, men jeg er træt, mine børn har været syge, jeg har stået men en nonfirmation for min søn alene oveni det her skriveri...øv altså..giv mig styrke til at hive den sidste her i land, så jeg faktisk gjorde det, kom igennem en udd. med tre unger og en masse rod...

selvynk og suk herfra...

det er hårdt nu men tænk at lige så snart det er overstået med eksamen og uddannelse er taget, vil du se tilbage og tænke ja fuck det var hårdt men kom sku igennem det og nu er det bare dejligt. du har nogle dejlige børn og ja selvom det er hårdt ville du nok ikke have det uden dem ved dig.

se sådan på det at du er lidt ekstra sej. du kan klare dine børn og uddannelse og har ikke givet op endnu. så det lige meget om det er topkarakter. at du har kunne tage det ansvar og stadig komme igennem gør dig i mine øjne bare sejere! held og lykke med den sidste eksamen du skal nok klare det 

Anmeld

31. maj 2011

Thalia

De to yngste af mine børn har jeg fået mens jeg var under uddannelse, og det har for mig været 100X nemmere end da jeg fik nummer 1 og var i arbejde.

Jeg blev færdig som cand.it ved elitestudierne på AAU i sommers, og synes i den grad det har været vidunderligt at have den slags fleksibilitet mens ungerne har været helt små.

Så jeg er nok egentlig ret meget fortaler for at man får børn under uddannelse.

Anmeld

31. maj 2011

sandorff

Eva. skriver:

selvynk og suk herfra...

MEN, du gør det, og der er flot!

Anmeld

31. maj 2011

twinny

DKA skriver:

Det vidst smag og behag.. Læser til sygeplejerske og sys det er så dejligt og let at jeg har fået børn under udd. - Har tidligt fri og aldrig 37 timer i en uge, nyder at hente tidligt og hygge.. Lektier er efter sengetid og hvis man er struktureret fungerer det super, hvertfald herhjemme

jaah sådan tænker jeg også....

Tror det er en smagssag...

Anmeld

31. maj 2011

saxa

Tja... Det er hårdt JA.. Men nu hvor jeg tænker tilbage på min tid på seminariet, var det egentlig ikke så slemt. Kom igennem til trods for 2 graviditeter og 1 barsel under min 3½årige uddannelse..

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Thalia skriver:

De to yngste af mine børn har jeg fået mens jeg var under uddannelse, og det har for mig været 100X nemmere end da jeg fik nummer 1 og var i arbejde.

Jeg blev færdig som cand.it ved elitestudierne på AAU i sommers, og synes i den grad det har været vidunderligt at have den slags fleksibilitet mens ungerne har været helt små.

Så jeg er nok egentlig ret meget fortaler for at man får børn under uddannelse.

Jeg synes det er hårdt...men havde nok været nemmere hvis jeg havde haft en mand, for lige nu er det først når der er ro efter 22 at jeg kan sætte mig... og så lige nogle timer om dagen...men den lille har så også været syg og hjemme, det gør det ikke nemmere, synes jeg.

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

DKA skriver:

Indtil feb. var det super fint...men lige nu trækker den dælme tænder ud...men der har også bare været så meget...den lille hjemme i 1½ md. og ja, jeg har jo børn altid, så får ikke lige tiden...fint at bo tæt ved mine forældre, men så er der jo bare børn her der og alle vegne alligevel....men jeg skal bare igennem..

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Anitta Kristiansen skriver:

det er hårdt nu men tænk at lige så snart det er overstået med eksamen og uddannelse er taget, vil du se tilbage og tænke ja fuck det var hårdt men kom sku igennem det og nu er det bare dejligt. du har nogle dejlige børn og ja selvom det er hårdt ville du nok ikke have det uden dem ved dig.

se sådan på det at du er lidt ekstra sej. du kan klare dine børn og uddannelse og har ikke givet op endnu. så det lige meget om det er topkarakter. at du har kunne tage det ansvar og stadig komme igennem gør dig i mine øjne bare sejere! held og lykke med den sidste eksamen du skal nok klare det 

Åhhh, hvor er du bare sød...lige det der skulle til, kan jeg mærke...ja, sgu, jeg skal klare det og det er jo sejt nok med børn også.. tak tak tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.