Alle jer der tænker på børn FØR udd...Gør det IKKE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Aves.

saxi skriver:

Tja... Det er hårdt JA.. Men nu hvor jeg tænker tilbage på min tid på seminariet, var det egentlig ikke så slemt. Kom igennem til trods for 2 graviditeter og 1 barsel under min 3½årige uddannelse..

Men du havde sikkert en mand, ikke..

Jeg synes det er hårdt nu...det har det ikke været på samme måde, men lige nu og med alt det der har været i mit privatliv, omkring børnene osv, der synes jeg det er hårdt...og så erd et vel også fordi jeg er liiiige ved at nå målstregen, det havde jeg aldrig troede jeg ville.. bliver nok lidt skræmt også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Thalia

Eva. skriver:

Jeg synes det er hårdt...men havde nok været nemmere hvis jeg havde haft en mand, for lige nu er det først når der er ro efter 22 at jeg kan sætte mig... og så lige nogle timer om dagen...men den lille har så også været syg og hjemme, det gør det ikke nemmere, synes jeg.

Jamen det er da hårdt i perioder. Jeg synes bare det er hårdere når man er i arbejde

Jeg var alene med min ældste søn dengang jeg begyndte at læse, og det krævede helt klart noget planlægning, men det var stadig dejligt fleksibelt husker jeg.

Både min mand og jeg har været studerende da vi fik de yngste, og det har da helt klart krævet noget rygrad at komme igennem vores specialer, men jeg synes vi har haft mange fordele trods alt

Anmeld

31. maj 2011

saxa

Eva. skriver:

Men du havde sikkert en mand, ikke..

Jeg synes det er hårdt nu...det har det ikke været på samme måde, men lige nu og med alt det der har været i mit privatliv, omkring børnene osv, der synes jeg det er hårdt...og så erd et vel også fordi jeg er liiiige ved at nå målstregen, det havde jeg aldrig troede jeg ville.. bliver nok lidt skræmt også..

Jo det havde/har jeg..

Kan godt se med alt det du har været igennem på det sidste, at du ihvertfald har haft nok at se til.

Men Eva.. Du er jo den sejeste EVER!! Og du klarer det hele alligevelEr du allerede ved at være ved vejs ende?? Hvonår er du færdig??

Anmeld

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Eva. skriver:

Åhhh, hvor er du bare sød...lige det der skulle til, kan jeg mærke...ja, sgu, jeg skal klare det og det er jo sejt nok med børn også.. tak tak tak..

så lidt da men synes klart det er sejt af dig. nok klare din søster med bedre karakter, hun har den lette vej, men når det kommer til stykket har du 10 gange så meget mere arbejde og  for at du klare det alligevel! så kæmp du videre du skal nok klare det!  

Anmeld

31. maj 2011

Bondepigen

Puha, det lyder da osse til at det har været ekstra hårdt den sidste tid, men mon ikke det lysner forude og bliver lettere. Det håber jeg! Du skal nok klare det!!!

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Anitta Kristiansen skriver:

så lidt da men synes klart det er sejt af dig. nok klare din søster med bedre karakter, hun har den lette vej, men når det kommer til stykket har du 10 gange så meget mere arbejde og  for at du klare det alligevel! så kæmp du videre du skal nok klare det!  

Tak...igen.. Ja, det er jo det...ville bare være så fedt lige nu at kunne fordybe mig helt og aldeles...men håber da jeg i praksis har en fordel, nu jeg faktisk kan have en del bolde i luften, samtidig...også bare fordi det er sådan lidt øv i dag...og det skal der jo være plads til også...ikke...

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Bondepigen skriver:

Puha, det lyder da osse til at det har været ekstra hårdt den sidste tid, men mon ikke det lysner forude og bliver lettere. Det håber jeg! Du skal nok klare det!!!

Tak... jeg skal virkelig bare klare det...i morges da jeg vågnede havde jeg mest lyst til at udsætte det hele, men så måtte jeg lige stramme lidt op her...

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Thalia skriver:

Jamen det er da hårdt i perioder. Jeg synes bare det er hårdere når man er i arbejde

Jeg var alene med min ældste søn dengang jeg begyndte at læse, og det krævede helt klart noget planlægning, men det var stadig dejligt fleksibelt husker jeg.

Både min mand og jeg har været studerende da vi fik de yngste, og det har da helt klart krævet noget rygrad at komme igennem vores specialer, men jeg synes vi har haft mange fordele trods alt

Men du har helt ret og sådan har jeg også haft det hele tiden..virkelig nydt det og set fordelene...men lige NU og HER, der er det bare øv, men selvfølgelig også meget tydeligt når jeg går i klasse med min søster og kan se hvor let det er for de tre unge tøserd er arbejder sammen..men det er jo ikke min virkelighed eller vilkår..

Så jo, det har været luksus og så meget at jeg jo gerne vil læse videre...trods øv lige nu..hader bare eksamener..

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

saxi skriver:

Jo det havde/har jeg..

Kan godt se med alt det du har været igennem på det sidste, at du ihvertfald har haft nok at se til.

Men Eva.. Du er jo den sejeste EVER!! Og du klarer det hele alligevelEr du allerede ved at være ved vejs ende?? Hvonår er du færdig??

Åhh, hvor er du sød...synes sgu ikke rigtig min sejhed er så synlig her hvor jeg sidder og ynker mig...må sgu tage mig sammen...skal skal skal...

Ja, jeg er færdig d.20 hvis alt går vel, så man kan godt sige det er lige ved at være, vidst..

Anmeld

31. maj 2011

Bondepigen

Eva. skriver:

Tak... jeg skal virkelig bare klare det...i morges da jeg vågnede havde jeg mest lyst til at udsætte det hele, men så måtte jeg lige stramme lidt op her...

Du kan, det ved jeg! Jeg har jo en skøn datter, der altid siger når jeg trænger til det (uden hun dog kan vide det), at mor nok skal klare den. Det gør mødre jo... Selvfølgelig kan du klare det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.