Alle jer der tænker på børn FØR udd...Gør det IKKE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Jeg kan godt følge din situation og jeg forstår bestemt dit budskab.. men husk på, at alles situationer er meget individuelle, og det er ikke alle der lider 'nød' under udd., på trods af barn osv.. Det er jo meget op til hvem/hvordan man er som person, hvad man priotere, osv.. Jeg ser utrolig mange fede ting ved at jeg er under udd., når jeg får bebse, jeg kommer til at have gennemsnitlig 11 timer i skolen, resten er hjemmearb., jeg føler jeg får rigtig meget tid med vores barn, fremfor hvis jeg havde et fuldtidsjob, min kæreste er udlært, dvs. vores økonomi er rigtig fin, hvis uheldet en dag sku være ude (hvilket jeg ikke ønsker, håber eller tror) er jeg skrevet op til lækre billige boliger (har boet der før), man får nu mange goder som enlig, så jeg tror det er meget hvordan ens indstilling er til tingene.. Men hvor er det dejligt at du jo snart er færdig

Du har ret og jeg ser også fordele og også flere end ved at arbejde...jeg er bare træt nu, kan jeg mærke, det har været nogle rigtig hårde måneder og jeg har bare kørt på....så tror det er noget med gassen og ballonen og noget...

Men det er luksus at læse med børn...klart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Du har ret og jeg ser også fordele og også flere end ved at arbejde...jeg er bare træt nu, kan jeg mærke, det har været nogle rigtig hårde måneder og jeg har bare kørt på....så tror det er noget med gassen og ballonen og noget...

Men det er luksus at læse med børn...klart..

Og så skal du bestemt også bare have lov til at rase ud!! For det er også rart når nok er nok! - og der skal være plads til sværere perioder, studerende eller ej

Held og lykke, er sikker på det skal gå dig godt

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Og så skal du bestemt også bare have lov til at rase ud!! For det er også rart når nok er nok! - og der skal være plads til sværere perioder, studerende eller ej

Held og lykke, er sikker på det skal gå dig godt

Tak.. og ja, det mærkelige er jo at alt falder på plads nu, men så er det sikkert også der der er tid og energi til at reagere...det kommer jo ikke når man kæmper for at komme tilbage til sig selv og et godt liv.

Anmeld

31. maj 2011

Vingummien

Eva. skriver:

Er også bare lige nu og her at jeg er lidt forbandet over den møgopgave... men ellers er det luksus at studere..

Hehe tænkte jeg nok

Anmeld

31. maj 2011

Lullaby

Ja jeg har altså nydt at få ungerne imens jeg stud. Jeg synes at det var nemmere at håndtere når de var syge, kunne aflevere dem kl 8 og hente dem igen kl 14, kunne læse når de var kommet i seng, tage en børnefri dag engang imellem i hverdagene

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Lullaby skriver:

Ja jeg har altså nydt at få ungerne imens jeg stud. Jeg synes at det var nemmere at håndtere når de var syge, kunne aflevere dem kl 8 og hente dem igen kl 14, kunne læse når de var kommet i seng, tage en børnefri dag engang imellem i hverdagene

Og du har ret... det samme har jeg....lige nu ville jeg bare gerne trylle dem væk i to uger...

Anmeld

31. maj 2011

A.

Eva. skriver:

Hvad var det lige for en kommentar der, den ramte på en ikke rar måde......? kommer vel også an på hvordan man vil klare det...krav til sig selv og til børnenes liv og hvad der ellers har været i ens liv... der synes jeg det har været meget hårdt så måske det bare er fordi jeg er i mål snart at metaltrætheden melder sig...

hmm ja men jeg skrive det jeg har selv hørt og det var ikke for at ramme dig eva du har taget det for personlig tro jeg..især at jeg skriver at du skal nok klare det så det var ikke negativ ment

Anmeld

31. maj 2011

Lullaby

Eva. skriver:

Og du har ret... det samme har jeg....lige nu ville jeg bare gerne trylle dem væk i to uger...

ja jeg gik veer med den yngste imens jeg skrev opgave

Anmeld

31. maj 2011

mor-til-vanessa

hmm tror det er forskelligt.

jeg blev udd frisør i 07 men efter min barsel valgte jeg at tage en hf. 

jeg synes det er skide fedt at læse, og selvom der er mange lektier. har lige været til eksame i samfundsfag og fik 12, nu mangler jeg kun en engelsk eksame. næste sommer ligger der så flere eksamer. 

men jeg synes det er super dejligt, og har masser af overskud. så tror det er forskelligt fra person til person

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

mor-til-vanessa skriver:

hmm tror det er forskelligt.

jeg blev udd frisør i 07 men efter min barsel valgte jeg at tage en hf. 

jeg synes det er skide fedt at læse, og selvom der er mange lektier. har lige været til eksame i samfundsfag og fik 12, nu mangler jeg kun en engelsk eksame. næste sommer ligger der så flere eksamer. 

men jeg synes det er super dejligt, og har masser af overskud. så tror det er forskelligt fra person til person

og det er det også....og jeg har nydt det...tror som også bare det er alt det andet som gør det hårdt for mig nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.