er bange for..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

metski83

Nu har jeg ikke lige læst alt det ovenstående, så undskyld for en evt. gentagelse.

de sagde i fjernsynet her i eftermiddags, at bare man holdte sig fra tyske og spanske grøntsager så var alt ok.

Og det drejede sig egentlig kun om tre grøntsager

AGURK
SALAT
TOMAT

Normalt er jeg ikke hys, men denne gang må jeg indrømme jeg i disse dage kigger efter når jeg handler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

mulle7430

metski83 skriver:

Nu har jeg ikke lige læst alt det ovenstående, så undskyld for en evt. gentagelse.

de sagde i fjernsynet her i eftermiddags, at bare man holdte sig fra tyske og spanske grøntsager så var alt ok.

Og det drejede sig egentlig kun om tre grøntsager

AGURK
SALAT
TOMAT

Normalt er jeg ikke hys, men denne gang må jeg indrømme jeg i disse dage kigger efter når jeg handler.

det er heller ikke og være hys man passer jo bare på sig selv ( og barn )  så forstår dig godt

Anmeld

31. maj 2011

metski83

mulle7430 skriver:

det er heller ikke og være hys man passer jo bare på sig selv ( og barn )  så forstår dig godt

Syntes det er lidt skræmmende, at vores almindelige fødevarer kan være så "farlige"

Igår til middag købte jeg en salt i Føtex, der blev agurkerne også pillet fra, da jeg jo ikke vidste hvor de kom fra.

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

metski83 skriver:

Syntes det er lidt skræmmende, at vores almindelige fødevarer kan være så "farlige"

Igår til middag købte jeg en salt i Føtex, der blev agurkerne også pillet fra, da jeg jo ikke vidste hvor de kom fra.

kan jeg godt forstå

Anmeld

31. maj 2011

mrsminimus

Bliver simpelhen lige nød til at fortælle at broccoli der er plukket i store buketter ned i en skål med røde æbeltern, mandelflager, cremefraiche, og lidt citronsaft smager fantastisk...

Anmeld

31. maj 2011

metski83

mrsminimus skriver:

Bliver simpelhen lige nød til at fortælle at broccoli der er plukket i store buketter ned i en skål med røde æbeltern, mandelflager, cremefraiche, og lidt citronsaft smager fantastisk...

Lyder vildt lækkert. Der skal ikke andet i ? Salt og peber eller noget i den stil ? Det skal klart prøves. Vil du evt. Sende opskriften til mig som privat besked. Ligger nemlig i min seng med min mobil tlf. Lige nu ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.