er bange for..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
45 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

mulle7430

håber i skønne kvinder kan hjælpe mig  skal have grill fest på lørdag og vil jo gerne have salat og tilbehøre til meeeeen er bange for og købe det...kan jeg godt købe det danske øko eller hva skal jeg ?

på forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Ryberg

jeg har lige holdt grill fest her i lørdags for nogle venner, og jeg serverede ikke salat... tør simpelthen ikke før alt det her er dæmpet og væk..

Men man kan jo lave broccoli salat eller andre former for salater? (jeg er ikke så kreativ)

jeg går kun og venter på at de private grøntsagsavlere høster deres ting og sager, så jeg kan komme forbi og hente det ... det må da være sikkert tror ikke man kan få noget hos dem endnu nemlig

Anmeld

31. maj 2011

Carina1977

mulle7430 skriver:

håber i skønne kvinder kan hjælpe mig  skal have grill fest på lørdag og vil jo gerne have salat og tilbehøre til meeeeen er bange for og købe det...kan jeg godt købe det danske øko eller hva skal jeg ?

Du kan sagtens købe det danske

Så vidt jeg har forstået, var det kun på Fyn at man skulle passe på og tror ikke engang at det er aktuelt længere. Køb du bare danske grøntsager, og få dig så en rigtig hyggelig aften på lørdag

Vi skal selv grille på lørdag

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

KittyGirl skriver:

jeg har lige holdt grill fest her i lørdags for nogle venner, og jeg serverede ikke salat... tør simpelthen ikke før alt det her er dæmpet og væk..

Men man kan jo lave broccoli salat eller andre former for salater? (jeg er ikke så kreativ)

jeg går kun og venter på at de private grøntsagsavlere høster deres ting og sager, så jeg kan komme forbi og hente det ... det må da være sikkert tror ikke man kan få noget hos dem endnu nemlig

tak for svaret  jeg er også rigtig bange for og spise det nu her i huset spiser vi meget agurk meeen ikke mere heller ikke børne

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Carina1977 skriver:

Du kan sagtens købe det danske

Så vidt jeg har forstået, var det kun på Fyn at man skulle passe på og tror ikke engang at det er aktuelt længere. Køb du bare danske grøntsager, og få dig så en rigtig hyggelig aften på lørdag

Vi skal selv grille på lørdag

var der ikke noget med der ville komme svar idag ang de danske

Anmeld

31. maj 2011

Carina1977

Synes altså at folk går temmelig meget i panik pga. alt det her, og det er da helt klart ganske forståeligt. Kan huske at det var samme tilfælde for mange år tilbage, hvor nogle mennesker døde af at spise kiksekage, hvor der var æg i.

Jeg blev også skræmt da jeg hørte det om grøntsagerne, men nu tager jeg det mere roligt. Så jeg køber og spiser stadig grøntsager, dog kun de danske

Anmeld

31. maj 2011

th

mulle7430 skriver:

Hej

Jeg ville lave en æblesalat, en kold kartoffelsalat med rødpeber og rødløg og balsamico olie og en pastasalat med peberfrugt, ananas, rødløg, rosiner, danske tomater og brasilikum dressing.

De danske tomater er jo ikke farligere og de danske aguker får man jo svar på i dag... så ville nok lige høre hvad de siger.

Men ville holde mig væk fra grønsalat

skriv hvis du vil have opskrifter, så kan jeg skrive dem..

Anmeld

31. maj 2011

Carina1977

mulle7430 skriver:

var der ikke noget med der ville komme svar idag ang de danske

Det kan så godt være....det har jeg ikke sat mig ind i. Har bare hørt, at det kun var på Fyn de advarrede omkring danske grøntsager

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

th skriver:

Hej

Jeg ville lave en æblesalat, en kold kartoffelsalat med rødpeber og rødløg og balsamico olie og en pastasalat med peberfrugt, ananas, rødløg, rosiner, danske tomater og brasilikum dressing.

De danske tomater er jo ikke farligere og de danske aguker får man jo svar på i dag... så ville nok lige høre hvad de siger.

Men ville holde mig væk fra grønsalat

skriv hvis du vil have opskrifter, så kan jeg skrive dem..

den der pasta salat lyder lækkert

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Carina1977 skriver:

Det kan så godt være....det har jeg ikke sat mig ind i. Har bare hørt, at det kun var på Fyn de advarrede omkring danske grøntsager

ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.