er bange for..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

LC

Jeg vil nok bare vælge at lave noget lækkert salat uden tomat, agurk og salatblade...

Som feks. Broccoli salat, Gullerods salat(med f.eks. rosiner og ananas), rødbede salat..

er mange muligheder, der er jo mange grøntsager som der ikke er fare ved. Så ville nok bare vælge dem, frem for at tage nogle, ganske vist øko/danske, som man ikke mener er et problem. Men så er man da på den helt sikre side, ved at holde sig fra de 3 ting..

Google evt "salat opskrift" - så kommer der sikkert de først 100 opskrifter, hvor der ikke indgår agurk osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

th

mulle7430 skriver:

lyder dejligt  tusinde tak

Så kommer opskriften,

Til en stor skål:

kog 500 g. pasta og lad det køle af.

Skær i stykker:

1 dåse anans

1-2 peberfrugt

1 rødløg

3 tomater

evt. ½ agurk.

bland det sammen med pastaen.

Bland det sammen med 1-2 brev knorr brasilikun dressing(kan købes i de fleste butikker i pakker med 3 breve)

Kom rosinerne i lige inden du server salaten.

Anmeld

31. maj 2011

th

6800 skriver:

vil meget gerne have opskrifterne

Så kommer opskriften,

Til en stor skål:

Skær i stykker:

1 dåse anans

1-2 peberfrugt

1 rødløg

3 tomater

evt. ½ agurk.

Bland det sammen med 1-2 brev knorr brasilikun dressing(kan

købes i de fleste butikker i pakker med 3 breve)

Kartoffelsalat.

Kog kartoflerne, gerne dagen inden, ellers kog dem og lad dem køle af.

skær kartoflerne ud i tern

skær rødløg, peberfrugt, og evt. agurk i små stykker og bland det sammen.

Bland lidt groftsalt i og rød/brun basamicoolie.

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

th skriver:

Så kommer opskriften,

Til en stor skål:

Skær i stykker:

1 dåse anans

1-2 peberfrugt

1 rødløg

3 tomater

evt. ½ agurk.

Bland det sammen med 1-2 brev knorr brasilikun dressing(kan købes i de fleste butikker i pakker med 3 breve)

tusinde tak

Anmeld

31. maj 2011

Nettemor

har ikke læst hele tråden så kan være jeg genteger nogle.

de sagde i Go' Morgen Danmark idag at man ikke skulle købe italiensk og tysk men ellers gik det.

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

nettemor skriver:

har ikke læst hele tråden så kan være jeg genteger nogle.

de sagde i Go' Morgen Danmark idag at man ikke skulle købe italiensk og tysk men ellers gik det.

smiler  takker

Anmeld

31. maj 2011

Fenja09

Ni-ko-li-ne skriver:

okay, godt nok.... men jeg er liiiiiidt skeptisk alligevel... ikke ved mig selv, men vores barn (ja ja selvfølgelig) og hun elsker agurker!

Jeg indrømmer også gerne at jeg holder mig lidt væk fra friske tomater og agurker, samt salat uanset hvilken oprindelse de har - nu er jeg gravid og vil jo helst ikke risikere at blive syg...så må jeg spise det når der engang er kommet helt styr på det...

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Fenja09 skriver:

Jeg indrømmer også gerne at jeg holder mig lidt væk fra friske tomater og agurker, samt salat uanset hvilken oprindelse de har - nu er jeg gravid og vil jo helst ikke risikere at blive syg...så må jeg spise det når der engang er kommet helt styr på det...

jeg er også stadig bange for det ..er ikke så bange for dårlig mave og det men bare det at man kan dø af det  har sagt til mine pigerne de må IKKE spise det før jeg siger det ....måske er det forkert men sån er jeg desværre bare ang det

Anmeld

31. maj 2011

Fenja09

mulle7430 skriver:

jeg er også stadig bange for det ..er ikke så bange for dårlig mave og det men bare det at man kan dø af det  har sagt til mine pigerne de må IKKE spise det før jeg siger det ....måske er det forkert men sån er jeg desværre bare ang det

Synes ikke at det gør noget at man er varsom og tænker sig om når nu man kan blive rigtig syg af det, dog skulle der jo ikke være noget i vejen for at spise de danske, meeen....jeg venter lige lidt med at gå i krig med agurk og tomat

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Fenja09 skriver:

Synes ikke at det gør noget at man er varsom og tænker sig om når nu man kan blive rigtig syg af det, dog skulle der jo ikke være noget i vejen for at spise de danske, meeen....jeg venter lige lidt med at gå i krig med agurk og tomat

også her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.