er bange for..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Troldepussen

Jeg ville helt klart holde mig til de danske grøntsager det gør vi her i huset, og det vi ikke kan få dansk der går jeg efter Hollandsk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

th

mulle7430 skriver:

den der pasta salat lyder lækkert

Den er også meget lækker...

Jeg kan lige skrive opskriften til dig senere, bliver nemlig nødt til at smutte, skal køre om 10 min.. så må heller komme op..

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

th skriver:

Den er også meget lækker...

Jeg kan lige skrive opskriften til dig senere, bliver nemlig nødt til at smutte, skal køre om 10 min.. så må heller komme op..

lyder dejligt  tusinde tak

Anmeld

31. maj 2011

Fenja09

Jeg har lige set Go´Morgen Danmark og der var en ekspert inde og fortælle om hvad vi kan spise og hvad vi skal holde os fra.

NO GO: Agurker fra Spanien. Agurker, tomater og bladsalat inkl bladselleri ect. fra Nordtyskland.

De kasser der er taget fra herhjemme, som er danske - har ikke haft bakterien på/i sig. Så det kan man roligt spise. Det samme gælder konserversdåser, uanset hvilket land de kommer fra.

God grillfest

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Fenja09 skriver:

Jeg har lige set Go´Morgen Danmark og der var en ekspert inde og fortælle om hvad vi kan spise og hvad vi skal holde os fra.

NO GO: Agurker fra Spanien. Agurker, tomater og bladsalat inkl bladselleri ect. fra Nordtyskland.

De kasser der er taget fra herhjemme, som er danske - har ikke haft bakterien på/i sig. Så det kan man roligt spise. Det samme gælder konserversdåser, uanset hvilket land de kommer fra.

God grillfest

tusinde tak for svar  jeg må rundt i butikkerne og kigge  smiler

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Troldepussen skriver:

Jeg ville helt klart holde mig til de danske grøntsager det gør vi her i huset, og det vi ikke kan få dansk der går jeg efter Hollandsk...

det er ski lige før jeg ikke vil have de spiser det her i huset før det er over  har spist en enkel tomat fra holland siden ellers ikke noget

Anmeld

31. maj 2011

Kay

hmm tomat salat og pasta med pesto??

Anmeld

31. maj 2011

Troldepussen

mulle7430 skriver:

det er ski lige før jeg ikke vil have de spiser det her i huset før det er over  har spist en enkel tomat fra holland siden ellers ikke noget

De danske agurker er frikendt.

Anmeld

31. maj 2011

birthee

th skriver:

Hej

Jeg ville lave en æblesalat, en kold kartoffelsalat med rødpeber og rødløg og balsamico olie og en pastasalat med peberfrugt, ananas, rødløg, rosiner, danske tomater og brasilikum dressing.

De danske tomater er jo ikke farligere og de danske aguker får man jo svar på i dag... så ville nok lige høre hvad de siger.

Men ville holde mig væk fra grønsalat

skriv hvis du vil have opskrifter, så kan jeg skrive dem..

opskrift på de 3 salater du nævner???

Anmeld

31. maj 2011

N&J

th skriver:

Hej

Jeg ville lave en æblesalat, en kold kartoffelsalat med rødpeber og rødløg og balsamico olie og en pastasalat med peberfrugt, ananas, rødløg, rosiner, danske tomater og brasilikum dressing.

De danske tomater er jo ikke farligere og de danske aguker får man jo svar på i dag... så ville nok lige høre hvad de siger.

Men ville holde mig væk fra grønsalat

skriv hvis du vil have opskrifter, så kan jeg skrive dem..

altså jeg ville holde mig til enten danske grønsager som ikke kommer fra fyn eller udlanske (helst længere væk end europa), jeg er ikke panisk angst, men har valgt at skralle agurken - og så spise den, og alt andet skyller jeg bare grundigt - kan altså ikke undvære mine grønsager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.