er bange for..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Polkaprik

Du kan også lave en lækker og simpel vandmelonsalat.

Den smager fantastisk og der er kun 3 ting i. 

Vandmelon

Ristede saltede mandler

Gedefeta

Muuuums! 

Ellers hitter det herhjemme med nogle blancherede grønne bønner blandet med en MASSE knust hvidløg og sprødtstegte bacontern.

For et par weekender siden købte min mand nogle små nye gulerødder med top. De fik lige skåret det meste af toppen af og så lige kogt et kort øjeblik. Så op i en skål hvor de fik en sjat god olivenolie over sig og godt drys groft middelhavssalt.. Alle var vilde med! Ikke mindst alle vores unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Fenja09 skriver:

Jeg har lige set Go´Morgen Danmark og der var en ekspert inde og fortælle om hvad vi kan spise og hvad vi skal holde os fra.

NO GO: Agurker fra Spanien. Agurker, tomater og bladsalat inkl bladselleri ect. fra Nordtyskland.

De kasser der er taget fra herhjemme, som er danske - har ikke haft bakterien på/i sig. Så det kan man roligt spise. Det samme gælder konserversdåser, uanset hvilket land de kommer fra.

God grillfest

så, danske salater, danske agurker og dnakse tomater er ok?

Anmeld

31. maj 2011

Fenja09

Ni-ko-li-ne skriver:

så, danske salater, danske agurker og dnakse tomater er ok?

Hende der var inde i Go´Morgen Danmark havde talt med Fødevarestyrelsen igår og fået svar på det med de danske og hvilke udenlandske man skal holde sig fra.

Derudover sagde hun, at hun og hendes børn havde spist agurk til aften igår, så hun var slet ikke nervøs over de danske.

Men ellers så kommer det helt sikkert i Nyhederne iaften.

/Fenja

Anmeld

31. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Fenja09 skriver:

Hende der var inde i Go´Morgen Danmark havde talt med Fødevarestyrelsen igår og fået svar på det med de danske og hvilke udenlandske man skal holde sig fra.

Derudover sagde hun, at hun og hendes børn havde spist agurk til aften igår, så hun var slet ikke nervøs over de danske.

Men ellers så kommer det helt sikkert i Nyhederne iaften.

/Fenja

okay, godt nok.... men jeg er liiiiiidt skeptisk alligevel... ikke ved mig selv, men vores barn (ja ja selvfølgelig) og hun elsker agurker!

Anmeld

31. maj 2011

6800

th skriver:

Hej

Jeg ville lave en æblesalat, en kold kartoffelsalat med rødpeber og rødløg og balsamico olie og en pastasalat med peberfrugt, ananas, rødløg, rosiner, danske tomater og brasilikum dressing.

De danske tomater er jo ikke farligere og de danske aguker får man jo svar på i dag... så ville nok lige høre hvad de siger.

Men ville holde mig væk fra grønsalat

skriv hvis du vil have opskrifter, så kan jeg skrive dem..

vil meget gerne have opskrifterne

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

mulle7430 skriver:

håber i skønne kvinder kan hjælpe mig  skal have grill fest på lørdag og vil jo gerne have salat og tilbehøre til meeeeen er bange for og købe det...kan jeg godt købe det danske øko eller hva skal jeg ?

på forhånd tak for hjælpen

Mener der skulle komme svar på det danske idag, hvert fald med agurkerne... 

Hvornår der kommer svar på det udlandske, aner jeg ikke... Forhåbentlig snart... 

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Polkaprik skriver:

Du kan også lave en lækker og simpel vandmelonsalat.

Den smager fantastisk og der er kun 3 ting i. 

Vandmelon

Ristede saltede mandler

Gedefeta

Muuuums! 

Ellers hitter det herhjemme med nogle blancherede grønne bønner blandet med en MASSE knust hvidløg og sprødtstegte bacontern.

For et par weekender siden købte min mand nogle små nye gulerødder med top. De fik lige skåret det meste af toppen af og så lige kogt et kort øjeblik. Så op i en skål hvor de fik en sjat god olivenolie over sig og godt drys groft middelhavssalt.. Alle var vilde med! Ikke mindst alle vores unger

det lyder også lækkert  dejligt der er så meget andet end salat  smiler

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Troldepussen skriver:

De danske agurker er frikendt.

super

Anmeld

31. maj 2011

mulle7430

Mira0911 skriver:

Mener der skulle komme svar på det danske idag, hvert fald med agurkerne... 

Hvornår der kommer svar på det udlandske, aner jeg ikke... Forhåbentlig snart... 

de er frikendt har jeg lige set i min tråd  så det er super

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

mulle7430 skriver:

de er frikendt har jeg lige set i min tråd  så det er super

Nice.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.